Khamis, 15 November 2018

#KonvoUKM Banner Rai Graduan Jadi Trend Tahun 2018

Salam.


Tahniah buat adik aku yang seorang ni! Pejam celik pejam celik dah tamat pengajian dah. Lepas ni tunggu posting sebagai Doktor Gigi. Tapi tak tahu lah posting kat mana kan. Harap posting dekat dekat lah. Hari tu ibu dan ayah yang datang awal sebab masuk dewan. Aku dan Husna gerak dari Melaka dalam pukul 2.30 petang macam tu. Sampai kat UKM pula dalam pukul 4 petang. Tu pun adik aku tak keluar dari dewan lagi. Dah lah hujan turun waktu tu. Nasib baik tak lebat sangat. By the time adik aku keluar, hujan pun reda. Alhamdulillah. Kalau tak, mungkin terus balik tanpa ada sesi bergambar. Haha!



Aku perasan sekarang ni memang tengah trend orang bawa banner masa konvokesyen. Sebab aku tengok hari tu ada beberapa kumpulan baik keluarga mahupun kawan kawan memegang banner yang terpampang gambar graduan dan ucapan tahniah. Ada juga yang buat sendiri menggunakan kain ela. Bukan main gigih! Tapi kami hari tu takde banner pula. Cukup sekadar jambangan bunga dan coklat. Tak sempat nak ikut trend! Haha! Apa apa pun tahniah kepada semua graduan Konvokesyen UKM 2018!


Bila nak sambung peringkat yang seterusnya ni?

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com