Selasa, 15 Mei 2018

Buffet Ramadhan 2018 - Senarai Tempat Buka Puasa Di Kuala Lumpur

Salam.

Sumber gambar: DI SINI

Tak sabarnya dengan kedatangan bulan Ramadan! Kurang dua hari lagi kita akan mula menjalankan ibadah puasa. Nikmat yang dirindui! Alhamdulillah. Kita diberi kesempatan sekali lagi untuk menunaikan salah satu tanggungjawab kita sebagai umat Islam. Semoga ibadah kita semua diterima oleh Allah SWT. Amin.

Dah nak masuk bulan Ramadan ni, mesti kita ada plan nak berbuka puasa dengan keluarga ke dengan kawan-kawan ke kan? Haaa... Jadi ini aku sediakan senarai buffet Ramadan untuk tahun ni sebagai rujukan mereka yang berada di sekitar Kuala Lumpur. Kalau rasa nak buat pahala sikit nak berkongsi rezeki boleh lah roger roger aku kat sini mana lah tahu kot kot nak belanja aku buka puasa kat mana mana ke. Haha! Sempat promote diri sendiri! 

Senarai Buffet Ramadhan 2018 Di Kuala Lumpur

Royale Chulan Bukit Bintang

Harga:
RM78 dewasa
RM60 warga emas dan kanak-kanak

Royale Chulan Kuala Lumpur

Harga:
RM148 dewasa
RM98 warga emas
RM74 kanak-kanak

Sheraton Imperial Kuala Lumpur

Harga:
RM158 dewasa
RM79 kanak-kanak 9 hingga 12 tahun
Percuma bagi kanak-kanak 8 tahun ke bawah

Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur

Harga:
RM68 dewasa
RM40 kanak-kanak

Chakri Palace, KLCC

Harga:
RM98.90++ dewasa
RM49.90++ kanak-kanak 6 hingga 10 tahun
Percuma bagi warga emas 56 tahun ke atas dan kanak-kanak 6 tahun ke bawah

Chakri Palace, Pavilion

Harga:
RM88.90++ dewasa
RM42.90++ kanak-kanak 6 tahun hingga 10 tahun
Percuma bagi warga emas 56 tahun ke atas dan kanak-kanak 6 tahun ke bawah

Swiss-Garden Hotel & Residence Kuala Lumpur

Harga:
RM95 dewasa (17-20 Mei 2018 dan 11-14 Jun 2018)
RM118 dewasa (21 Mei hingga 10 Jun 2018)
RM60 warga emas dan kanak-kanak (17 Mei hingga 14 Jun 2018)

WP Hotel, Kuala Lumpur

Harga:
RM68 dewasa
RM58 warga emas 60 tahun ke atas
RM34 kanak-kanak 4 hingga 12 tahun

The KL Journal Hotel

Harga:
RM118 dewasa
RM59 kanak-kanak 6 hingga 11 tahun

Pacific Regency Hotel Suites

Harga:
RM98++ dewasa
RM49++ warga emas dan kanak-kanak

Riverside Restaurant, PWTC

Harga:
RM88 dewasa
RM75 warga emas 60 tahun ke atas
RM45 kanak-kanak 7 hingga 12 tahun

Makan Kitchen, Double Tree by Hilton Kuala Lumpur

Harga:
RM148 (17-23 Mei dan 8-14 Jun 2018)
RM158 (24 Mei hingga 7 Jun 2018)

Vasco Restaurant, Hilton Kuala Lumpur

Harga:
RM100 (17-21 Mei dan 13-17 Jun 2018)
RM188 (17 Mei hingga 17 Jun 2018)

Ibis Style Kuala Lumpur

Harga:
RM58++

Silka, Cheras, Kuala Lumpur

Harga:
RM65 dewasa
RM45 warga emas 60 tahun ke atas
RM35 kanak-kanak 6 hingga 12 tahun

Ritz-Carlton, Kuala Lumpur

Harga:
RM118 dewasa
RM59 kanak-kanak 12 tahun ke bawah

Pullman, Kuala Lumpur

Harga:
RM168 dewasa
RM84 kanak-kanak 12 tahun ke bawah

Marhaban ya Ramadan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com