Rabu, 16 Mei 2018

Lirik Lagu Stacy - Raja

Salam.


Ratu dance-pop Malaysia dah kembali dengan single baharu yang berjudul Raja! Haaa... Siapa? Stacy lah! Tahu ke tidak yang lagu Raja ni adalah hasil ciptaan Hael Husaini dan Ezra Kong. Wow! Bukan main komposer lagu dan penulis lirik lagu ni kan? Dan hasilnya? Sudah tentu sedap gila! Serius! Pertama kali dengar aku rasa agak pelik. Lepas kali kedua dan kali ketiga, lagu Raja ni baru masuk dalam kepala aku. Lepas tu sampai ke sudah aku asyik ulang dengar lagu Raja je! Nampak sangat lagu ni berhantu. Tahniah Stacy! Semoga tahun depan Stacy akan beraksi di pentas Anugerah Juara Lagu (AJL) dengan lagu Raja ni. Setuju ke tidak?

Lirik Lagu Stacy - Raja

Di malam yang dingin mengundang satu rasa
Buatku hampir gila
Ku masih terbayang mimpi kita semalam
Semakin aku gila

Ku hauskan sentuhanmu
Kerna rindu makin membara
Kata saja kau ingin yang sama

Tak usah sayang kau malu
Jika kau mahu beritahu
Hanya kau saja
Di hati ku bertakhta
Yeah-ee-yeah-ee-yeah-eh-eh

Kamu raja di hatiku selalu
Hanya kau saja bermaharajalela
Yeah-ee-yeah-ee-yeah-eh-eh
Kerana kau raja

Segala hajatmu kan ku cuba tunaikan
Keranamu aku gila

Ku hauskan sentuhanmu
Kerna rindu makin membara
Kata saja kau ingin yang sama
 
Ciptakanku istana tempat bermanja
Ciptakanku istana, ku permaisurinya
Kau raja 


Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com