Selasa, 10 April 2018

Minyak Wangi De Essence Tahan 24 Jam (Jaminan Pulangan Wang)

Salam.


Aku ni jenis tak particular sangat dalam bab minyak wangi ni. Aku kalau pakai minyak wangi takde brand yang tertentu atau bau yang spesifik pun. Jadi hari tu aku ada cuba minyak wangi De Essence ni. Tak sangka aku puas hati dengan minyak wangi dia! Sembur sikit je tapi bau dia punya lah tahan lama dari aku masuk kerja sampai aku balik kerja. Aku ada pakai minyak wangi yang lain tapi bila dah masuk tengahari dia dah tak bau sangat. Mungkin sebab aku pakai minyak wangi jenis eau de toilette kot? Haha! Nak buat macam mana, harga eau de toilette lagi murah dari eau de parfum. Layak lah kan?

Minyak Wangi De Essence (Inspired Perfume)

Apa yang korang perlu tahu mengenai minyak wangi ini? Haaa... Aku dah senaraikan lima perkara yang penting tentang minyak wangi De Essence ni.
  1. Kandungan pati (essence) yang sangat tinggi sehingga 60%
  2. Pati diimport dari France
  3. Tahan lama (lebih 24 jam)
  4. Mesra solat
  5. Money back guarantee


Walaupun minyak wangi De Essence ni baru je berada di pasaran, minyak wangi yang dilancarkan pada bulan Januari 2018 ini khabarnya telah terjual lebih 10,000 botol setakat bulan Mac 2018. Pehhh... Banyak tu dah terjual! Siap ada jaminan pulangan wang tu! Kalau minyak wangi De Essence ni tak tahan 24 jam, wang korang akan dikembalikan. Nampak tak betapa bau minyak wangi ni dijamin tahan lama sehingga 24 jam.


Harga

Harga minyak wangi De Essence ni tak murah tak mahal. harga dia adalah RM95 sebotol untuk 35mL. Ya. Walaupun harga dia dikatakan agak mahal tapi berbaloi dengan baunya yang tahan lama sehingga 24 jam.

Cara Pembelian

Pembelian boleh dibuat menerusi facebook page rasmi ataupun melalui whatsapp. Butiran adalah seperti di bawah.

Facebook Page Perfume by MD: https://www.facebook.com/PerfumeByMD/
Whatsapp: 011-6136-9227


Selain itu, minyak wangi De Essence juga membuka peluang kepada mereka yang berminat untuk menjadi agen dengan margin keuntungan yang tinggi. Tapi terhad! Haaa... Apa tunggu lagi? Rebut peluang ni sebelum terlambat!

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com