Ahad, 31 Disember 2017

Lirik Lagu Fildan & Lesti - Gerimis Melanda Hati

Salam.


Dah dengar Fildan dan Lesti menyanyikan lagu Gerimis Melanda Hati yang dipopularkan oleh Erie Suzan? Sedap gila! Meremang bulu roma dengar gandingan suara mereka berdua. Lebih lebih lagi bila Fildan masukkan lenggok India kat beberapa bahagian dalam lagu tu, menusuk kalbu sungguh. Lesti pula menyampaikan nyanyian sepenuh perasaan dengan vokal yang konsisten dan bikin merinding. Sebak tu tak payah cakap lah. Cuma aku belum sampai tahap keluar air mata lagi. Cover macho lah sikit. Haha! Tapi nyanyian Fildan dan Lesti untuk lagu Gerimis Melanda Hati ini memang luar biasa. Pada pendapat aku, gabungan Fildan dan Lesti ni antara persembahan duet terbaik yang pernah aku dengar! Serius cakap.







Lirik Lagu Fildan & Lesti - Gerimis Melanda Hati

Haa hahaha haa...
Haa hahaha haa...

Di mana pun kau berada
Kau selalu ku cinta walau tak bersama

Sepenuh hati padamu
Ku cinta dengan jiwa
Tak ingin jauh darimu
Rindu takkan terkira

Gerimis melanda hati
Terlalu ku mencintai
Tak rela melepasmu pergi
Tak rela bila harus terjadi

Hahahaa haha haha haha hahaa
Hahahaa haha haha haha hahaa
Hahahaa haha haha haha hahaa
Hahahaa haha haha haha hahaa

Jarak memisahkan kita
Ku takut kau tak setia
Curiga menguras jiwa

Ku ingin selalu bersama
Dengan orang yang ku cinta
Tak sanggup jauh terpisah

Walaupun aku percaya
Jodoh takkan kemana
Bila Tuhan menakdirkan
Pasti diberi jalan

Di mana pun kau berada
Kau selalu ku cinta walau tak bersama

Hahahaa haha haha haha hahaa
Hahahaa haha haha haha hahaa
Hahahaa haha haha haha hahaa
Hahahaa haha haha haha hahaa

Jarak memisahkan kita
Ku takut kau tak setia
Curiga menguras jiwa

Ku ingin selalu bersama
Dengan orang yang ku cinta
Tak sanggup jauh terpisah

Walaupun aku percaya
Jodoh takkan ke mana
Bila Tuhan menakdirkan
Pasti diberi jalan

Di mana pun kau berada
Kau selalu ku cinta walau tak bersama





Tahniah Fildan kerana dinobatkan sebagai juara D'Academy Asia 3 baru baru ini.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com