Khamis, 21 Disember 2017

Artis Wanita Popular Sebelum & Selepas Edisi Bukan Tak Cantik Cuma Tak Berduit

Salam.


Jangan serius sangat! Entri ini sekadar hiburan semata-mata. Sebagai artis wanita, penampilan dan kecantikan diri itu kena sentiasa dititik beratkan. Kalau tak, tak dapatlah jadi duta produk itu produk ini. Betul tak? Jadi sebab itu sekarang ini kebanyakan artis wanita memang lebih cantik jika dibandingkan masa awal kemunculan mereka dalam industri hiburan ini. Tak percaya ke tu? Takpe. Mari kita tengok beberapa artis wanita popular sebelum dan selepas edisi bukan tak cantik cuma tak berduit. Haha!

Nur Fazura

Jihan Muse

Kila Fairy

Siti Sarah Raissuddin

Jadi kalau korang rasa korang tak cantik tak hensem, sebenarnya korang bukan tak cantik tak hensem, tapi korang cuma takde duit je. Kalau korang berduit, aku yakin korang pun boleh jadi cantik boleh jadi hensem. Tapi yang penting? Carilah duit sekarang! Haha!

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com