Jumaat, 10 November 2017

Jadual & Tarikh Gaji 2018 (Penjawat Awam)

Salam.

Sumber gambar: DI SINI

Bila duit dah habis, mula lah tertanya-tanya bila gaji nak masuk ni. Walaupun aku sebenarnya dah boleh agak agak tarikh gaji nak masuk, tapi aku tetap nak google juga. Aku seorang saja ke yang macam ni? Haha! Kes ni macam kita berulang kali buka tutup pintu peti ais dengan harapan sekotak coklat ferrero rocher muncul secara tiba-tiba lepas kali kedua kali ketiga kita buka pintu peti ais tu. Boleh?

Jadual dan tarikh pembayaran gaji bulanan ni adalah untuk rujukan serta semakan bagi penjawat awam atau kakitangan awam kerajaan bagi semua kementerian atau jabatan persekutuan seluruh negeri di Malaysia. Ni untuk memudahkan kita merancang dan menguruskan perbelanjaan isi rumah atau kewangan peribadi agar lebih teratur dan berhemah.

Tarikh Bayaran Gaji Bulanan Kakitangan Sektor Awam Tahun 2018

Januari
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Februari
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Mac
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

April
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Mei
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Jun
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Julai
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Ogos
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

September
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Oktober
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

November
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Disember
Tarikh Gaji: -akan dikemas kini-

Simpan duit tu sikit. Ni aku cakap kat diri sendiri juga ni. Haha!

1 ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com