Rabu, 15 November 2017

Fattah Amin & Fazura Nikah Di Mekah?

Salam.


Menurut Harian Metro, ada sumber mereka memberitahu Fattah Amin dan Fazura bakal bernikah di hotel di Makkah dalam tempoh mereka mengerjakan umrah. Sumber tersebut juga memberitahu bahawa mereka telah bertunang malam semalam di kediaman nenek Fazura di Petaling Jaya. Wah! Kalau betul lah berita ini, aku pun nak ucapkan tahniah kepada Fattah Amin dan Fazura. Semoga dipermudahkan segala urusan mereka sepanjang berada di Mekah dan semoga mereka mendapat umrah yang mabrur.

Haaa... Kalau dah nama pun Fattah Amin, semua orang nak ambil tahu kan? Selepas tular berita pernikahan ini, berduyunlah netizen mengucapkan tahniah kepada pasangan popular tersebut. Tapi tidak kurang juga netizen yang tidak puas hati dengan berita ini sebab mereka tidak mendengar dari mulut Fattah Amin atau Fazura sendiri. Mereka meminta Fattah Amin dan Fazura supaya tampil dan menjelaskan perkara yang sebenar sama ada berita ini sahih ataupun tidak. Emosi betul lah aku dengan perangai netizen yang bajet semua kena beritahu dorang. Kau dah kenapa? Macam lah korang nak sponsor sedulang dua hantaran. Haha!

Jom kita tengok antara komen komen netizen kat instagram milik Fattah Amin.

"Semoga dipermudahkan urusan..."

"Alhamdulillah dah nikah..."

"Kalau nak privacy sangat, tak payah jadi artis..."


"Kita doakan yang baik baik buat mereka..."


"Tahniah kalau bagai benar dikata..."

"Bagusnya Fattah Amin nikah di Tanah Suci..."


"Aku salah seorang peminat yang happy kalau betul berita mereka bernikah ini..."


"Kalau dah tunang dengan Fazura tu tolong beritahu ye..."

"Kalau betul dah nikah atau bertunang, kenapa lah nak sorok dekat media dan semua orang?"


"I think no problem to hide..."


"Congratulations Fattah..."


"Bila umum kena kecam tak umum kena kecam..."


"Tahniah..."


Walaupun aku bukan peminat Fattah Amin ataupun Fazura, tapi aku follow instagram dorang juga. Tu bukan peminat kan? Pengikut je kan? Haha!

Sumber: Harian Metro & Beautiful Nara

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com