Selasa, 14 November 2017

Ayda Jebat Kecewa Gagal Ke AJL 32 - "Next Buat Lagu Ala 90an"

Salam.

Sumber gambar: DI SINI

Nampaknya bahang Anugerah Juara Lagu 32 (AJL 32) semakin terasa bila Ayda Jebat mengeluarkan komen komen tentang kegagalannya mendapatkan tempat di acara berprestij tersebut di laman instagram miliknya. Haaa... Ayda Jebat agak terus terang dengan kekecewaannya itu. Ye lah. Penyanyi mana yang tidak kecewa jika tidak berjaya ke AJL kan? AJL kot! Hampir semua penyanyi mengidamkan untuk bertanding di pentas itu. Tapi nak buat macam mana, belum ada rezeki lagi. Akim sendiri pernah mengeluarkan kenyataan untuk tidak lagi menyertai AJL kerana 4 tahun berturut-turut hanya sekadar berjaya ke peringkat separuh akhir je. 4 tahun tu! Tapi Ayda Jebat baru 2 tahun je kan? Sabar lah ye. Ada lagi 2 tahun lagi. Haha!

Jadi mari kita lihat antara komen komen yang dikeluarkan oleh Ayda Jebat sendiri di laman instagramnya.

"Korang ada taste."


"Kena baik dengan juri atau produser dulu..."


"Takkan berkembang selagi ada politik."

"Next buat lagu ala 90an."

"Industri taknak pembaharuan."


Normal lah bila tengah kecewa macam tu. Kadang kadang kita tak sedar kita mengeluarkan komen komen yang mungkin menyinggung hati dan perasaan orang lain. Cuma mungkin Ayda Jebat boleh elakkan komen komen seperti itu secara terbuka kerana mengundang pelbagai pandangan dan tanggapan negatif daripada orang ramai. Tapi kalau Ayda Jebat tak kisah, kisah pula aku? Haha! All the best to Ayda Jebat!

1 ulasan:

  1. tak sesuai nyaaaaa keluar komen macam niii..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com