Rabu, 9 Ogos 2017

Kembar Lara Alana Ditemui!

Salam.


Seorang gadis telah menjadi perhatian netizen di laman twitter selepas memuat naik dua keping gambar selfie yang dikatakan seiras dengan Lara Alana, anak kepada pasangan artis popular di Malaysia iaitu Awal Ashaari dan Scha Alyahya. Haaa... Jadi sekarang dah boleh agak kot macam mana rupa Lara Alana bila dah besar kan?


Kot kot lah ada yang tak kenal macam mana rupa Lara Alana tu ni? Ni aku kongsikan sekeping dua gambar Lara Alana yang aku ambil kat laman instagram dia. Siapa kata tak sama tu korang dah boleh mula pakai cermin mata. Haha! Aku tak kira, aku nak korang kata ehhh sama lah dengan Lara Alana juga.


Selepas viral kembar Neelofa baru baru ni, kali ni giliran kembar Lara Alana pula. Haaa... Ni antara gambar lain gadis tersebut.



Sama ke tidak?

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com