Isnin, 24 Julai 2017

15 Halangan Viper Challenge Di Genting Highlands

Salam.

Sama macam tahun lepas, tahun ni Viper Challenge kat Genting Highlands ni masih mengekalkan laluan sejauh 10 km dengan 15 halangan. Ada beberapa halangan yang sama macam tahun lepas, ada beberapa halangan yang baru dan ada beberapa halangan daripada Viper Challenge kat tempat lain. Antara halangan yang menjadi pilihan aku? Halangan #1, #8, #12 dan #13! Kalau korang berminat untuk sertai Viper Challenge ni, boleh la tengok halangan-halangan kat bawah ni. 


Halangan #1


Halangan #2


Halangan #3


Halangan #4


Halangan #5


Halangan #6


Halangan #7


Halangan #8


Halangan #9


Halangan #10


Halangan #11



Halangan #12


Halangan #13


Halangan #14


Halangan #15


Pada pendapat korang, mana satu halangan kat atas ni yang paling susah? Haaa... Semua senang je kan? Haha! Macam la aku lepas semua halangan kan? Tapi jangan risau, kalau korang tak lepas semua halangan pun korang tetap akan dapat medal dengan syarat korang sampai ke garisan penamat. Untuk pengetahuan korang, Viper Challenge seterusnya akan diadakan kat Shah Alam (September) dan Cyberjaya (Disember). Kalau korang berminat, boleh la singgah laman web rasmi Viper Challenge.

Kredit: Wan Fuuyoo

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com