Isnin, 22 Mei 2017

6 Senaman Kempiskan Perut Buncit Dengan Mudah & Pantas

Salam.

Sumber gambar: DI SINI

Aku sendiri ada masalah dengan perut. Haha! Nak bersenam pun macam malas je. Macam mana cara nak kempiskan perut? Disebabkan aku tak nak kempiskan perut sorang sorang, sama sama kita cuba 6 senaman khusus untuk mengempiskan perut yang buncit ni. Mudah je. Tak perlu masa yang lama pun sebenarnya. Semua senaman kat bawah ni tak memerlukan apa-apa peralatan atau kelengkapan. Hanya perlukan? Diri sendiri! Yang penting jangan malas. Kalau malas, bagi la 99 senaman pun belum tentu dapat kempiskan perut tu. Betul tak?


Selamat berjaya! Termasuk aku. Haha!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com