Rabu, 3 Mei 2017

Neelofa Tolak Program Lofattah Anjuran UNIMAS?

Salam.

Semalam heboh mengenai program Lofattah akan dianjurkan di UNIMAS, program bual bicara yang melibatkan Neelofa dan Fattah Amin. Ada yang tak sabar menantikan kehadiran Neelofa dan Fattah Amin ke UNIMAS, ada juga yang mempersoalkan objektif program tersebut. Tapi hari ini Neelofa telah memuat naik satu kenyataan di laman twitternya yang menyatakan bahawa program itu adalah tidak benar sama sekali. Menurutnya lagi, dia tidak akan hadir ke UNIMAS untuk program tersebut apatah lagi untuk membuat siaran langsung di laman facebook miliknya.


Tepuk dahi juga aku tengok reaksi netizen ni. Nak tengok apa reaksi dorang? Tengok kat bawah ni.


Yang aku tak faham, ada pula menasihatkan Neelofa kerana program itu sebenarnya akan diadakan dan sebarang jemputan belum dilakukan, cuma sekarang ni dorang tengah mencari ahli jawatankuasa dulu. Habis tu? Dah kenapa korang guna nama Neelofa seolah-olah dia dah bersetuju untuk sertai program ni? Ada juga yang menyelar Neelofa kerana tidak membaca poster tersebut dengan betul. Haha! Macam macam perangai netizen ni. Dah kenapa nak guna nama dan gambar artis tu kalau program tu pun belum diusulkan lagi? Ni siap dah ada poster nak cari ahli jawatankuasa? Lepas tu dengan yakinnya letak nama serta gambar Neelofa dan Fattah Amin pula tu? Apa kes? Nak cari ahli jawatankuasa untuk sesuatu tak perlu poster macam ni pun sebenarnya. Kalau berangan sangat nak buat poster cari ahli jawatankuasa, tak perlu masukkan nama serta gambar Neelofa dan Fattah Amin. Cukup sekadar dinyatakan yang korang sedang mencari ahli jawatankuasa untuk satu program yang akan melibatkan artis. Dah. Tak payah nak kecam Neelofa sebab Neelofa tak salah, korang yang salah. Haha!

1 ulasan:

Bahrain Ramlan berkata...

haha.. macam2x.. fanatik sangat dah tu..

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com