Khamis, 11 Mei 2017

Lirik Lagu Siti Nurhaliza & Judika - Kisah Ku Inginkan

Salam.


Untuk album SimetriSiti, Dato' Siti Nurhaliza telah merakamkan satu lagu duet bersama Judika berjudul Kisah Ku Inginkan. Aku dah la peminat Judika ni. Nak buat macam mana, suara aku pun dah lebih kurang Judika sikit. Haha! Matilah angkat bakul guling guling ke hulu, berenang renang ke tepian. Sejujurnya lagu ni la yang paling aku tunggu tunggu sebab aku tahu ada Judika. Tapi bukan aku je, aku rasa ramai juga peminat-peminat Dato' Siti Nurhaliza yang rasa lagu ni antara yang terbaik dalam album terbaharu ini. Di sini aku kongsikan bait-bait lirik lagu Kisah Ku Inginkan.
Lirik Lagu Dato' Siti Nurhaliza & Judika - Kisah Ku Inginkan

Telah ku tentukan arah
yang akan ku tempuh di sisa hidupku
karna telah ku temukan
kisah yang ku inginkan dan ku impikan

Sudah ku tambatkan hati
yang selama ini belayar tak pasti
kini telah ku temui
kasih yang aku cari cinta yang pasti

Berakhir sudah pencarian jalan cinta
berlabuh di ikatan suci kita
berhenti sudah keresahan dalam jiwa
kini

Aku dan kamu tak terbatas oleh waktu
tak terlarang tuk menyatu
karna kau rasmi milikku

Kita akan menjaga
janji suci yang telah terikrar
dan saling setia selamanya

Berakhir sudah pencarian jalan cinta
berlabuh di ikatan suci kita
berhenti sudah keresahan dalam jiwa
kini

Aku dan kamu tak terbatas oleh waktu
tak terlarang tuk menyatu
karna kau rasmi milikku

Kita akan menjaga
janji suci yang telah terikrar
dan saling setia selamanya

Aku dan kamu tak terbatas oleh waktu
tak terlarang tuk menyatu
karna aku dan dirimu
dalam ikatan janji suci yang telah terikrar
dan saling setia selamanya

Tetap harus bersama
Meski raga menua
Di dalam cinta selamanya

Dah dengar belum tu? Apa pendapat korang dengan lirik lagu ni?

2 ulasan:

  1. Memang sedap, cantik, cukop yh penting saye ketangih dengan lagu nie.. Haa.. Haa go.. Go ct n judika

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com