Jumaat, 12 Mei 2017

Koleksi Raya Wawa Zainal | Baju Kurung Moden, Peplum & Jubah

Salam.


Bersempena dengan pelancaran Koleksi Raya Lima Waktu (5 Waktu) pada hari Selasa lepas, Wawa Zainal turut mengambil ruang yang sama untuk melancarkan koleksi raya bagi tahun ini. Jadi kepada wanita wanita kat luar sana yang nak nampak cantik dan ayu macam Wawa Zainal, cuba la tengok tengok design mana yang berkenan di hati lepas tu boleh la sambar sehelai dua untuk raya tahun ni. Aku tengok ni cantik cantik juga design dalam Koleksi Raya Wawa Zainal ni. Mungkin beli sehelai dua untuk ibu atau adik-beradik perempuan korang kan?

Dah mari kita tengok antara Koleksi Raya Wawa Zainal yang sempat aku tangkap hari tu.















Koleksi Raya Wawa Zainal kali ni menyaksikan kolaborasi antara pasangan merpati dua sejoli iaitu Wawa Zainal dengan suaminya Aeril Zafril. Dalam sibuk buat video hindustan sana sini, sempat juga dorang keluarkan koleksi raya. Ada yang menarik hati tak dalam koleksi raya yang dikeluarkan oleh Wawa Zainal kali ni? Tipulah takde! Haha!

Lepas pertunjukan fesyen koleksi raya tu, Wawa Zainal buat persembahan dengan menari lagu hindustan. Alamak! Aku pun tak ingat tajuk lagu tu tapi aku tahu lagu tu. Haha! Kejap, siapa sebelah Wawa Zainal tu? Adakah tu jodoh aku? Ehhh...


Tolong cari siapa jodoh aku sebelah Wawa Zainal tu. Haha!

Tiada ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com