Khamis, 11 Mei 2017

Koleksi Raya Lima Waktu (5 Waktu) | Jubah, Kurta & Baju Melayu

Salam.

Pada hari Selasa bersamaan 9 Mei 2017 bertempat di Hotel Royale Chulan, Damansara, Lima Waktu (5 Waktu) telah mengadakan pertunjukan fesyen bagi jubah, kurta dan baju melayu sempena Hari Raya Aidilfitri yang akan datang tak lama lagi ni. Kalau aku tak silap lebih kurang 20 persalinan telah diperagakan untuk koleksi raya kali ni. Kita dapat lihat pelbagai jenis warna yang menarik di samping design yang minimal serta ringkas tapi masih ada gaya bagi setiap jubah, kurta dan baju melayu yang dikeluarkan.

Jom cuci mata kot kot ada yang berkenan ke.






















Jadi? Dah puas cuci mata belum tu? Haha! Kalau tengok koleksi raya 5 waktu ni, kebanyakannya mempunyai design dan rekaan yang minimal. Sangat sesuai untuk digayakan dalam pelbagai acara, baik hari perayaan mahupun bertandang ke majlis-majlis tertentu. Warna-warna yang digunakan pun memikat mata dan perhatian. Aku minat kat kurta warna hijau yang bercekak tu. Cantik! Untuk pengetahuan korang, koleksi raya jubah, kurta dan baju melayu daripada 5 Waktu ini adalah hasil kolaborasi Aeril Zafrel, Chazynash dan Anne. Kalau ada berminat dengan mana-mana rekaan dalam koleksi raya 5 Waktu ni, boleh hubungi 5 Waktu kat laman facebook atau instagram.

Tiada ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com