Rabu, 3 Mei 2017

Fattah Amin Menang Anugerah Buku Popular Di Anugerah Buku Negara 2017

Salam.

Tahniah diucapkan kepada Fattah Amin kerana telah berjaya memenangi Anugerah Buku Popular pada Anugerah Buku Negara 2017 menerusi bukunya yang berjudul 99 Kata-kata #Qalifmoden. Haaa... Hebat tak? Tulis buku yang antara kandungannya mengingatkan kita supaya jangan lupa minum air putih pun boleh menang Anugerah Buku Popular. Korang ada ke? Tiada kan? Jadi duduk diam diam. Haha! 



Tak payah nak fikir sangat macam mana Fattah Amin boleh menang anugerah tu boleh tak? Nama pun popular kot? Kalau kategori terbaik, masa tu baru la kita boleh kupas dengan lebih mendalam. Haha! Kalau lepas ni Fattah Amin nak tulis buku lagi, harap dia perbaiki mutu dan kualiti kandungan buku tu. Semoga buku Fattah Amin lepas ni lebih memberikan inspirasi dan motivasi terutamanya kepada peminat-peminatnya. Harap Fattah Amin tak mengambil kesempatan atas populariti yang dikecapinya pada waktu ini.


Nak tulis buku juga la. Tapi siapa nak beli? Haha!

Tiada ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com