Rabu, 31 Mei 2017

15+ Buffet Ramadhan 2017 | Buka Puasa Di Kuala Lumpur & Kawasan Sekitar

Salam.

Sumber gambar: DI SINI

Ada rancangan nak berbuka puasa kat luar? Haaa... Kat sini aku kongsikan senarai lokasi buffet buka puasa sepanjang bulan Ramadan di Kuala Lumpur dan kawasan sekitarnya bagi tahun 2017. Kot kot korang nak makan sepuas hati dan melantak tak ingat dunia, boleh la buka puasa secara buffet. Harga pun boleh tahan. Harap sedap la. Rugi pula kalau dah bayar mahal mahal tapi rasa tak setanding dengan harga yang dibayar. Baik buka puasa kat kedai mamak je kan? Haha!

Jom kita tengok antara lokasi buffet buka puasa di Kuala Lumpur dan sekitarnya sempena bulan Ramadan kali ni.

  • KL Tower
Tarikh: 1 Jun 2017 hingga 23 Jun 2017
Masa: 6.30 petang hingga 10 malam
Harga: RM99++ (dewasa) dan RM69++ (kanak-kanak)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 013-6690569.

  • Restoran Terapung D'SAJI KL Titiwangsa
Harga: RM63.85++ (dewasa) dan RM31.60++ (kanak-kanak)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-40210098.

  • The Regency Hotel Kuala Lumpur
Tarikh: 29 Mei 2017 hingga 22 Jun 2017
Masa: 7.00 petang hingga 10 malam
Harga: RM65 (dewasa) dan RM40 (kanak-kanak berusia 6-10 tahun dan warga emas berusia 60 tahun dan ke atas)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-22622000/1015.

  • Palace of the Golden Horses Kuala Lumpur
Tarikh: 22 Mei 2017 hingga 24 Jun 2017
Harga:
- RM108 (dewasa) dan RM78 (kanak-kanak dan warga emas) bagi minggu pertama dan minggu keempat
- RM128 (dewasa) dan RM78 (kanak-kanak) bagi minggu kedua dan minggu ketiga
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-89464888 atau 019-6001685.

  • Zon Hotel
Tarikh: 30 Mei 2017 hingga 23 Jun 2017
Masa: 6.30 petang hingga 9.30 malam
Harga: RM89 (dewasa) dan RM49 (kanak-kanak dan warga emas)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-21648000/3115/3118.

  • Chakri Palace Thai Cuisine
Harga:
- RM95.90++ (KLCC) dan RM85.90++ (Pavilion) untuk dewasa
- RM49.90++ (KLCC) dan RM42.90++ (Pavilion) untuk kanak-kanak berusia 6-10 tahun
- Percuma untuk warga emas yang berusia 60 tahun ke atas dan kanak-kanak usia bawah 6 tahun.
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-23827788 (KLCC) dan 03-21431141 (Pavilion).

  • JW Marriott Kampong Festive
Tarikh: 27 Mei 2017 hingga 24 Jun 2017
Masa: 7 petang hingga 10.30 malam
Harga: RM98 (individu)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-27829099.

  • Berjaya Times Square Hotel Kuala Lumpur
Harga:
- RM128 (dewasa) dan RM58 (kanak-kanak) bagi minggu pertama dan minggu keempat
- RM138 (dewasa) dan RM68 (kanak-kanak) bagi minggu kedua dan minggu ketiga

  • Palm Garden Hotel IOI Resort City, Putrajaya
Tarikh: 27 Mei 2017 hingga 2 Jun 2017
Harga: RM95 (dewasa) dan RM57 (kanak-kanak)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-89432233.

  • Resort Cafe Sunway Resort Hotel & Spa
Tarikh: 27 Mei 2017 hingga 24 Jun 2017
Masa: 6 petang hingga 10.30 malam
Harga: RM188 (dewasa) dan RM98 (kanak-kanak berusia 6-12 tahun)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-74952009 atau 03-74928000.

  • Bangi Golf Resort BGR Restaurant
Harga: RM58 (dewasa) dan RM28 (kanak-kanak)

  • Streat Thai Restaurant
Tarikh: 27 Mei 2017 hingga 24 Jun 2017
Masa: 7 petang hingga 9:30 malam
Harga: RM49.90++ (dewasa) dan RM19.90++ (kanak-kanak berusia 6-12 tahun)

  • Bijan Bar & Restaurant (Fine Malay Cuisine)
Tarikh: 29 Mei 2017 hingga 23 Jun 2017
Masa: 7 petang hingga 9.30 malam
Harga: RM110++ (individu)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-20316568.

  • Silka Maytower Kuala Lumpur
Tarikh: 28 Mei 2017 hingga 22 Jun 2017
Masa: 6.30 petang hingga 10 malam
Harga: RM79 (dewasa), RM45 (warga emas berusia 60 tahun dan ke atas) dan RM40 (kanak-kanak berusia 4-12 tahun)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-26929298.

  • Grand Bluewave Hotel Shah Alam
Harga: RM115++ (dewasa) dan RM65++ (warga emas berusia lebih daripada 60 tahun dan kanak-kanak berusia 4-11 tahun)

  • Corus Hotel Kuala Lumpur
Tarikh: 27 Mei 2017 hingga 25 Jun 2017
Masa: 6.30 petang hingga 10.30 malam
Harga: RM128 (dewasa) dan RM50 (kanak-kanak)
Nikmati potongan sehingga 20% bagi kad debit dan kredit terpilih!
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-21618888.

  • The Ritz-Carlton Kuala Lumpur
Harga: RM118 (dewasa) dan RM59 (kanak-kanak berusia 12 tahun dan ke bawah)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-27829099.

  • Premiere Hotel Klang
Harga: RM118 (dewasa) dan RM88 (kanak-kanak dan warga emas)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-33256928/6939/6879.

  • Marriott Putrajaya Hotel
Tarikh: 29 Mei 2017 hingga 24 Jun 2017
Harga: RM135 (dewasa) dan RM90 (kanak kanak berusia 5-12 tahun)
Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-89498888/1013/1028/1029.

Dah tu tak reti reti nak belanja aku buka puasa kat mana mana buffet Ramadan kat atas ni? Haha! Kalau nak buffet Ramadan yang murah sikit, boleh singgah entri kat bawah ni.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com