Khamis, 25 Mei 2017

Kejam! Anak Kucing Kepala Terputus, Kaki Terpotong & Usus Terkeluar!

Salam.


Comel tak anak kucing kat atas tu? Tu anak kucing aku. Dah masuk sebulan dah usia anak-anak kucing aku. Cakap pasal anak kucing, aku ternampak tweet mengenai anak kucing yang mana kepalanya terputus, kakinya terpotong, perutnya terbelah dan ususnya terkeluar. Wow! Sampainya hati! Katanya semalam pun ada anak kucing lain mengalami nasib yang sama. Aduhai. Kerja siapa ni? Aku harap bukan manusia yang buat. Sebab tak layak dia digelar manusia kalau betul dia buat macam ni kat anak kucing yang sah sah takde akal.


Kat bawah ni ada cerita yang lebih terperinci. Ada juga yang memberikan pendapat kemungkinan haiwan atau binatang lain yang buat. Tapi kalau manusia yang buat? Memang layak kita gelar dia sebagai haiwan atau binatang.


Adakah manusia semakin hilang nilai kemanusiaan?

Tiada ulasan:

Catat Komen

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com