Khamis, 20 April 2017

Sorok Syabu Dalam Dubur, Benjy Ditahan Di Indonesia

Salam.


Benjy sekali lagi ditangkap selepas pihak berkuasa Indonesia di Medan menemukan dadah jenis syabu yang disorokkan di dalam duburnya. Menurut Malay Mail Online, Benjy ditahan selepas  pihak berkuasa berjaya mengeluarkan dua paket syabu seberat 14 gram daripada duburnya itu. Aku pun tak dapat nak bayangkan macam mana Benjy cuba masukkan syabu tu dalam dubur dia. Banyak lagi kerja lain yang boleh dibuat kan? Benjy ni dah pernah didakwa sebanyak 4 kali kerana kes yang sama (syabu) di Malaysia. Tapi tak pernah serik? Kalau tak kasihan kat orang sekeliling, tolong kasihan kat diri sendiri. Pada pandangan aku, Benjy seperti tiada tujuan hidup, terus tenggelam dan lemas dengan dunia dadah dia tu. Sampai bila? Sampai hembusan nafas yang terakhir ke? Adakah Benjy mahu terus diingati sebagai seorang pelakon yang selalu didakwa kerana dadah jenis syabu? Tidakkah Benjy mahu diingati sebagai seorang pelakon yang berbakat besar dan dihormati? Ehhh... Panjang pula aku membebel. Haha! Kepada Benjy, seperti lagu Fazura yang suam suam kuku tu, sayangi dirimu. Camtuh.

Tiada ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com