Selasa, 11 April 2017

Resipi Meatball IKEA, Malaysia Atau Sweden?

Salam.

Siapa peminat meatball IKEA? Aku ni tak makan daging jadi aku tak tahu la tahap kesedapan meatball IKEA tu macam mana. Yang aku tahu, meatball IKEA tu sangat digemari ramai. Haaa... Nak tahu tak, resipi meatball IKEA di Malaysia ni sebenarnya tidak sama dengan meatball IKEA di Sweden. Menurut laman web di sini, terdapat perbezaan dari segi tekstur, warna dan juga rasa. Katanya meatball IKEA di Sweden lebih lembut dan lebih berjus. Nahhh... Tengok la perbezaan kat bawah ni:

1 ulasan:

cik kaella berkata...

omg! Almhult, Sweden lagi nampak menyelerakan.

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com