Rabu, 26 April 2017

Kesan & Akibat Kurang Minum Air Kosong

Salam.

Pernah tak korang rasa macam kurang minum air kosong pada hari-hari tertentu? Haaa... Tahu tak kesan dan akibat kurang minum air kosong ni? Menurut Dr Beni Rusani, apabila kita kurang minum air kosong, kita akan rasa dahaga. Okay. Tu je la. Haha! Jangan nak serius sangat boleh tak? Dah jom kita minum air kosong dengan lebih banyak supaya kita tak rasa dahaga. Camtuh.


Hambar ke tak tu?

Tiada ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com