Rabu, 4 Februari 2015

Apa Kaitan Soalan Matematik Dengan Sabun Pencuci Pinggan?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Ni la budak budak yang kenakan aku tadi.

Siot betul bebudak ni kenakan aku tadi. Aku punya la ingatkan dorang sibuk tanyakan soalan tu sebab tak tahu nak jawab. Walaupun aku tahu sekarang dorang dah takde subjek matematik, tapi rajin pulak dorang tanya soalan matematik kat aku. Ingatkan dorang terlebih rajin tadi. Tak sangka dorang boleh pulak bagi lawak hambar aku. Cengkerik pun malu nak bunyi dengar lawak dorang. Macam mana tu? Haha!

Budak A: Encik, saya nak tanya satu soalan ni.
Aku: Haaa... Apa dia ni?
Budak A: Apa ek jawapan dia kalau A darab 10N?
Aku: Laaa... Darab je la.
Budak A: Ye la... Tapi apa jawapan dia, encik?
Budak B: Ni soalan peringkat degree ni, encik.
Aku: Yo la tu. Jawapannya dia 10AN la. Apa yang susah?
Budak B: Eh tapi jawapan dia lain la, encik.
Budak A: Ye la, encik. Jawapan dia bukan macam tu.
Aku: Lain? Habis, apa jawapan dia pulak?
Budak A: AXION!!!

Ni la AXION kesayangan dorang.

potpetpotpet : Terus rasa nak pergi basuh pinggan mangkuk kejap.

8 ulasan:

Farahin Ahmad berkata...

luls sangat

Aliff Haikal berkata...

Masa baca status ingatkan budak2 kecik yang tanya. Okeh rupanya orang tua hahahahaa

Sya Hassan berkata...

hahahahahahaha.. *gelak guling2*

Mahirah Rara berkata...

Okaaaaay HAHAHA ini memang pekena cikgu betul kihkih

zainatul abu bakar berkata...

Kalo sy dpt teka teki ni mst blurr...apsal axion plk kan?. Tgk gambar axion bru paham. Hahahahah

Esyam berkata...

Hihihihi ... alah cik .... sy n kawan2 rindu x masuk klas cik dah ... lg pun lama tak sakat cik dah .... hahahhahaa
Jgn marah cik ...
Hanya gurawan untk buat cik trsnyum
Hihihi

#esyamnoty^_^

Noorsuhaiza Noordin berkata...

Hahaha bace sampai 3 kali baru faham n tergelak sendiri..

Noorsuhaiza Noordin berkata...

Baca sampai 3kali baru faham n tergelak sendiri...hahahahah

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com