Ahad, 17 November 2013

Faizul Juara Akademi Fantasia 2013 #AF2013

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Nama pun malam minggu kan? Apa lagi best kalau tak duduk kat rumah je. Esok dah la kerja. Ok. Bila tahu esok kerja terus down. Isnin pulak tu. Haha! Sambil sambil tu kita layan konsert akhir akademi fantasia. Boleh la tengok daripada menghadap laptop dua puluh empat jam je.

Ada dua pusingan. Setiap peserta nyanyi dua buah lagu termasuk sebuah lagu baru.

Pusingan Pertama

Azhael - Penglipurlara (Hazama)
Komen: Tak best.

Amira - Sesaat Untukku
Komen: Best!

Indah - Jagalah Diri (Jaclyn Victor)
Komen: Best!

Faizul - Sepasang Sayap
Komen: Hurmmm...

Nabila - Seandainya Masih Ada Cinta (Dayang Nurfaizah)
Komen: Best!

Aisyah - Mimpi
Komen: Best!

Pusingan Kedua

Amira - Terlalu Istimewa (Adibah Noor)
Komen: Tak best.

Nabila - Katakan Saja
Komen: Hurmmm...

Faizul - Hanyut (Faizal Tahir)
Komen: Best!

Azhael - Hentian Terakhir
Komen: Hurmmm...

Indah - Percayalah
Komen: Best!

Aisyah - Lebih Indah (Siti Nurhaliza)
Komen: Best!

Senang je kan komen aku? Tak payah panjang panjang. Mudah. Kita ambil isi penting je. Orang pun dapat tahu best ke tak. Tak payah nak pantun pantun semua ni. Buang masa je. Haha! Ok. Jadi keputusannya?

Juara: Faizul



Naib Juara: Azhael



Tempat Ketiga: Amira



Tempat Keempat: Indah



Tempat Kelima: Nabila



Tempat Keenam: Aisyah



Anugerah AFBuzz: Azhael


potpetpotpet: Untung la dah jadi retis.

6 ulasan:

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

Tahniah...pilihan yang tepat.

Azhafizah Md Nor berkata...

tahniahlah..untunglah jadi retis kannn

najihah sahami berkata...

eh? Hizami dapat nom berapa? tettt...

AFMasukHizami.

haha

[k]o{q}i[n] berkata...

Setuju ke dgn keputusan ni?

afiza berkata...

TAHNIAH TAHNIAH FAIZUL :)l:;;;;;;;;;

afiza berkata...

TAHNIAH TAHNIAH FAIZUL..:) ::;;:::::::::::)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com