Rabu, 11 Julai 2012

Pengalaman Photoshoot Untuk Majalah Maskulin?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Jangan percaya tajuk tu. Haha. Pada hari Sabtu yang lepas, aku sempat ikut Pojie dan Amir Naufal photoshoot dengan Fiq Fikri. Aku dah bagitahu awal awal yang aku tak reti nak pose depan kamera sebab aku bukan model macam Fiq Fikri. Tapi bukan selalu aku dapat bekerjasama dengan dua orang photographer hebat ni. Ibarat orang mengantuk diberi makan ubat selsema, memang tidur mati la jawabnya.

Nak tengok hasilnya? Jom...







Yang mana satu pilihan anda? Cehhh... Terima kasih diucapkan kepada Pojie dan Amir Naufal kerana sudi menangkap gambar gambar aku yang sangat kayu depan kamera. Salah silap harap dimaafkan. Halalkan makan minum sekali. Eh? Salah bagi ucapan pulak, tu patutnya ucapan raya. Lepas ni jangan lupa ajak aku lagi ye? Walaupun aksi aku macam budak budak ambil gambar passport.

Jangan lupa like page Pojiegraphy kat SINI.
Jangan lupa like page Amir Naufal Photography kat SINI.


potpetpotpet : Ada lagi gambar tak upload. Tunggu next entri ye?

33 ulasan:

  1. ye la tu tak reti pose...pose dah mengalahkan model bertauliah dah :),haha

    BalasPadam
  2. pasni dapatlah jadi model cover maskulin mag kan (=

    BalasPadam
  3. wah2..dah serupa model dah..smart siot..:)

    BalasPadam
  4. perghh gempak la..lelaki geek n lelaki sebelah pintu...awesome

    BalasPadam
  5. zami dan rambut tebalnya memang tak dapat dipisahkan. hehehe. :D

    gambaq last macam karl shafek sket. hehe

    BalasPadam
  6. ala ala model gitu..suke yg no 2..perfect!

    BalasPadam
  7. dah boleh jadi model dah tu..

    BalasPadam
  8. caiyakkk kalau mak jemah nengok ni.. hihih :P

    BalasPadam
  9. pic 1: bole buat cover maskulin. tajuk "lelaki terkaye diMelaka" hahahha

    pic ke2: not bad..sebab mesti ade org ajar kan...

    pic ke3: cover story maskulin..

    pic4: hurmmm..mesti ramai yg terpikat...

    pic 5: org kaya tengah sedih..x..x..org kaye sakit perot...ehk..tak jugak..org kaye nk terkent**

    pic 6: umur brape?? early 20 kot..hahah

    jangan mara..btw..good job..best kan..

    BalasPadam
  10. Gilaaa ah kalaah abang fiq ! hahahahahahaaaa

    BalasPadam
  11. semput tgk muka model nih...:P

    BalasPadam
  12. BARU Tgk kat blog lelaki geek! hehe..nice shoot!

    BalasPadam
  13. dah nmpak maskulin sket budak lelaki ni. . haha

    BalasPadam
  14. sgt maskulin^^ sya suka! saya suka!

    BalasPadam
  15. y pertama dah ad gaya macam CEO .

    BalasPadam
  16. kayu apenye . memang superb laa !!

    BalasPadam
  17. gaya . mutu . keunggulan .
    haha . nice :)

    BalasPadam
  18. Fuyoo mcm artis dah o_O

    BalasPadam
  19. wah wah wah....gambar meletop hehehehehe......

    BalasPadam
  20. Pojie eh yg ambil..?

    Cool..dia mmg berbakat waalaupunmuda lg..

    Eh jumpa peminat Carrie kat sini pulak.. hehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com