Rabu, 11 Julai 2012

Hizami Rahim Di Muka Hadapan Maskulin?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Jangan percaya tajuk tu. Haha. Pada hari Sabtu yang lepas, aku sempat ikut Pojie dan Amir Naufal photoshoot dengan Fiq Fikri. Aku dah bagitahu awal awal yang aku tak reti nak pose depan kamera sebab aku bukan model macam Fiq Fikri. Tapi bukan selalu aku dapat bekerjasama dengan dua orang photographer hebat ni. Ibarat orang mengantuk diberi makan ubat selsema, memang tidur mati la jawabnya.

Nak tengok hasilnya? Jom...







Yang mana satu pilihan anda? Cehhh... Terima kasih diucapkan kepada Pojie dan Amir Naufal kerana sudi menangkap gambar gambar aku yang sangat kayu depan kamera. Salah silap harap dimaafkan. Halalkan makan minum sekali. Eh? Salah bagi ucapan pulak, tu patutnya ucapan raya. Lepas ni jangan lupa ajak aku lagi ye? Walaupun aksi aku macam budak budak ambil gambar passport.

Jangan lupa like page Pojiegraphy kat SINI.
Jangan lupa like page Amir Naufal Photography kat SINI.


potpetpotpet : Ada lagi gambar tak upload. Tunggu next entri ye?

33 ulasan:

fariha berkata...

retiss gitu! haha

zainatul abu bakar berkata...

ye la tu tak reti pose...pose dah mengalahkan model bertauliah dah :),haha

Azhafizah Md Nor berkata...

pasni dapatlah jadi model cover maskulin mag kan (=

zaxx berkata...

wah2..dah serupa model dah..smart siot..:)

Edy Fee berkata...

perghh gempak la..lelaki geek n lelaki sebelah pintu...awesome

Anasyg berkata...

no 2 tu ok

asri (asrirayrock) berkata...

terbaik

faizal mohd berkata...

zami dan rambut tebalnya memang tak dapat dipisahkan. hehehe. :D

gambaq last macam karl shafek sket. hehe

munaweera berkata...

ala ala model gitu..suke yg no 2..perfect!

KaiZeN berkata...

dah boleh jadi model dah tu..

bukankosong berkata...

tu dia!

model kita!

Alif Ismail berkata...

wow...terbaik lah..!!

Sayidah Nafisah Ruslan berkata...

saya suka gambar pertama :)

tomatokering :) berkata...

caiyakkk kalau mak jemah nengok ni.. hihih :P

blog-tips-kurus berkata...

menantu pilihan ni.. (",)

awek retro berkata...

pic 1: bole buat cover maskulin. tajuk "lelaki terkaye diMelaka" hahahha

pic ke2: not bad..sebab mesti ade org ajar kan...

pic ke3: cover story maskulin..

pic4: hurmmm..mesti ramai yg terpikat...

pic 5: org kaya tengah sedih..x..x..org kaye sakit perot...ehk..tak jugak..org kaye nk terkent**

pic 6: umur brape?? early 20 kot..hahah

jangan mara..btw..good job..best kan..

Mila Ahmad berkata...

smart beb !

Nurul Wabilah berkata...

suke gambar first....:)

Nurul Wabilah berkata...

suke gambar first....:)

Aliff Haikal berkata...

Gilaaa ah kalaah abang fiq ! hahahahahahaaaa

najihah sahami berkata...

semput tgk muka model nih...:P

luqman zakaria berkata...

BARU Tgk kat blog lelaki geek! hehe..nice shoot!

widiea azira berkata...

dah nmpak maskulin sket budak lelaki ni. . haha

Nurain Najiha berkata...

sgt maskulin^^ sya suka! saya suka!

n u r e e c h a berkata...

y pertama dah ad gaya macam CEO .

jieha berkata...

kayu apenye . memang superb laa !!

etuza berkata...

follow ya

|| amira || berkata...

gaya . mutu . keunggulan .
haha . nice :)

Rohayu berkata...

Fuyoo mcm artis dah o_O

ain dzaya berkata...

memang maskulin..:) dah jadi retiss pulak gitu.. :">
Entri Bergambar | 6 Tips Blogging Awesome Nuffnang Blogopolis

kechixx hussain berkata...

salam ramadhan..;)

Azham Vsvc berkata...

wah wah wah....gambar meletop hehehehehe......

Rizal Sadiman berkata...

Pojie eh yg ambil..?

Cool..dia mmg berbakat waalaupunmuda lg..

Eh jumpa peminat Carrie kat sini pulak.. hehe

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com