Rabu, 16 Mei 2012

Sekitar Sambutan Hari Guru SMKSA 2012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Guru inovatif melonjakkan transformasi pendidikan negara. Demikian tema untuk Hari Guru bagi tahun 2012. Tahun lepas aku sambut Hari Guru kat sebuah sekolah yang terletak di Seremban. Kalau nak tahu sekolah yang mana satu, boleh rujuk SINI. Pada tahun ini pula, aku sambut di Melaka, negeriku sayang, negeri bandar teknologi hijau. Tahun depan? Haaa... Itu akan terjawab dalam masa terdekat kerana pada 23 Mei ni, aku akan dapat tahu di mana aku ditempatkan.

Okay. Jom tengok gambar-gambar yang sekitar sambutan Hari Guru SMKSA 2012.
























Alhamdulillah. Semua telah berjalan dengan lancar, takde masalah. Sambutan yang pada aku nampak sederhana. And it's a good thing. By the way, kurang daripada seminggu aku akan tamatkan perkhidmatan di SMKSA sebab aku dah dapat penempatan pada minggu depan. Oleh itu, aku ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada pihak pentadbir, guru-guru, barisan staf dan pelajar-pelajar SMKSA yang sentiasa membantu aku sepanjang keberadaan aku di situ.


potpetpotpet : Find someone who can change your life, and not just your relationship status.

23 ulasan:

  1. Byk hadiah dapat nampak~ Hehe. Selamat Hari Guru, Kader Zami ;)

    BalasPadam
  2. banyak Cikgu Zami dpt adiah.. :)

    BalasPadam
  3. selamat hari guru,cikgu handsome :D

    BalasPadam
  4. wahh, meriah. seronoknya... rindu time sekolah ler plak...

    selamat hari cikgu ye and selamat berkhidmat di tempat baru

    BalasPadam
  5. selamat hari guru ye ~:))

    BalasPadam
  6. Selamat hari guru cikgu zami. dlm 2 tahun merayakan smbutan hari guru di 2 negeri brbeza dan pastikan tahun dpn jgn brtukar negeri lagi hahaha...

    BalasPadam
  7. orang sibuk nyanyi Kami Guru Malaysia dia sibuk dok ambil gambar hahahaa :p

    selamat hari guru cikgu Hizami !

    BalasPadam
  8. Untunglah ada sambutan..

    Kesian aku...xde sambutan hari guru pon...

    BalasPadam
  9. Cikgu!
    Selamat hari guru..
    seronok la dpt bnyk hadiah..

    :)

    BalasPadam
  10. selamat hari guru cikgu zami.^__^

    BalasPadam
  11. happy teacher's day to you! also, to all teachers in the whole wide world. :) btw banyaknya hadiah, sir hizami. weee

    BalasPadam
  12. wah wah wahhhh!!! kek tu nampak sedapp! Tak sabar la pulak nak jadi cikgu. hehehe. goodluck di tempat baru, cikgu!

    BalasPadam
  13. selamat hari guru. .byk hadiah erk

    BalasPadam
  14. byknya dapat hadiah.huhu

    BalasPadam
  15. selamat hari guru zami :)

    zami pulak mcm budak sekolah pakai tshirt mcm tu.huhuhu

    BalasPadam
  16. xde persembahan ke??hehe..

    BalasPadam
  17. wah..seronoknlah jadik cikgu banyak dpt hadiah...smoga sukses selalu..=)

    BalasPadam
  18. ni pic latest eh ckgu????please answer im really urgent to know the truth....

    BalasPadam
  19. smksa stand for apa? nak tau jugakk. :)

    BalasPadam
  20. owww..kek tu sungguh mengiurkan lah..siyes entri nie buat ain rindu nak nyanyi lagu hari guru sama2..huk3...
    selamat hari guru :)

    BalasPadam
  21. selamat hari guru...
    sory lambat wish :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com