Rabu, 16 Mei 2012

Sekitar Sambutan Hari Guru SMKSA 2012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Guru inovatif melonjakkan transformasi pendidikan negara. Demikian tema untuk Hari Guru bagi tahun 2012. Tahun lepas aku sambut Hari Guru kat sebuah sekolah yang terletak di Seremban. Kalau nak tahu sekolah yang mana satu, boleh rujuk SINI. Pada tahun ini pula, aku sambut di Melaka, negeriku sayang, negeri bandar teknologi hijau. Tahun depan? Haaa... Itu akan terjawab dalam masa terdekat kerana pada 23 Mei ni, aku akan dapat tahu di mana aku ditempatkan.

Okay. Jom tengok gambar-gambar yang sekitar sambutan Hari Guru SMKSA 2012.
























Alhamdulillah. Semua telah berjalan dengan lancar, takde masalah. Sambutan yang pada aku nampak sederhana. And it's a good thing. By the way, kurang daripada seminggu aku akan tamatkan perkhidmatan di SMKSA sebab aku dah dapat penempatan pada minggu depan. Oleh itu, aku ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada pihak pentadbir, guru-guru, barisan staf dan pelajar-pelajar SMKSA yang sentiasa membantu aku sepanjang keberadaan aku di situ.


potpetpotpet : Find someone who can change your life, and not just your relationship status.

23 ulasan:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Byk hadiah dapat nampak~ Hehe. Selamat Hari Guru, Kader Zami ;)

HairiAks berkata...

banyak Cikgu Zami dpt adiah.. :)

♥ MS ♥ berkata...

selamat hari guru,cikgu handsome :D

cik ziqa berkata...

wahh, meriah. seronoknya... rindu time sekolah ler plak...

selamat hari cikgu ye and selamat berkhidmat di tempat baru

laskar pelangi berkata...

selamat hari guru ye ~:))

zizidiazora berkata...

Selamat hari guru cikgu zami. dlm 2 tahun merayakan smbutan hari guru di 2 negeri brbeza dan pastikan tahun dpn jgn brtukar negeri lagi hahaha...

Aliff Haikal berkata...

orang sibuk nyanyi Kami Guru Malaysia dia sibuk dok ambil gambar hahahaa :p

selamat hari guru cikgu Hizami !

DanieL AdiE berkata...

Untunglah ada sambutan..

Kesian aku...xde sambutan hari guru pon...

.Cik Nana. berkata...

Cikgu!
Selamat hari guru..
seronok la dpt bnyk hadiah..

:)

Zharif Azis berkata...

selamat hari guru ^^

Azhafizah[フィザ] berkata...

selamat hari guru cikgu zami.^__^

Rtp Farra Arisha berkata...

happy teacher's day to you! also, to all teachers in the whole wide world. :) btw banyaknya hadiah, sir hizami. weee

dee berkata...

wah wah wahhhh!!! kek tu nampak sedapp! Tak sabar la pulak nak jadi cikgu. hehehe. goodluck di tempat baru, cikgu!

widiea azira berkata...

selamat hari guru. .byk hadiah erk

Rozuan Ismail berkata...

byknya dapat hadiah.huhu

zainatul abu bakar berkata...

selamat hari guru zami!

Puteri Iqa Izyan berkata...

selamat hari guru zami :)

zami pulak mcm budak sekolah pakai tshirt mcm tu.huhuhu

luqman zakaria berkata...

xde persembahan ke??hehe..

Terbang Bersamaku berkata...

wah..seronoknlah jadik cikgu banyak dpt hadiah...smoga sukses selalu..=)

Ziemiela berkata...

ni pic latest eh ckgu????please answer im really urgent to know the truth....

NurAdibah berkata...

smksa stand for apa? nak tau jugakk. :)

ain dzaya berkata...

owww..kek tu sungguh mengiurkan lah..siyes entri nie buat ain rindu nak nyanyi lagu hari guru sama2..huk3...
selamat hari guru :)

Liyana Rahim berkata...

selamat hari guru...
sory lambat wish :)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com