Isnin, 2 April 2012

Nescafe Shake

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku tak tahu pasal Nescafe Shake ni. Mungkin sebab aku sangat jarang makan kat luar. Tapi pada hari Ahad yang lepas, aku hantar Nyaie balik Batu Pahat. Sebelum sampai kat kampung, aku dengan Nyaie singgah kat kedai untuk sarapan. Dan mata aku tertarik dengan poster Nescafe Shake yang terpampang kat dalam kedai tu. So, aku apalagi, terus order Nescafe Shake. Tahu tahu je aku ni hantu Nescafe.

Cuba tengok gelas dia macam mana:


Gila kau tak teruja? Tengok gelas dia bukan main seksi! Haha. Aku tak tahu pulak Nescafe Shake ni ada gelas khas dia. Kagum!


potpetpotpet : Tak mampu nak singgah setabak.

22 ulasan:

  1. glass pon bole posing skg nih...wink wink~

    BalasPadam
  2. fine..dia upload gmbar skali..dah lame tahu tak hantu nescafe lg sorg ni xminum yg shake2 pnye! grrrr..nk balik johor la cm ni..cm kat tmpat lain xde jep O_o

    BalasPadam
  3. Wow! Nak gelas dia aje boleh tak? XP

    BalasPadam
  4. nak gelas tuuuuuu... lepas tu nk buat air milo. hehe~

    BalasPadam
  5. Gelas tu normal memula lepastu hasil shake camtu jadinya haha.

    BalasPadam
  6. Mak aih. Gelas dia menggoda habis lah. Memang sekali slurp habis terus air :D

    BalasPadam
  7. gegehnyer dia...sarapan pagi dh melantak nescafe shake..hahaha... tapi tgok gambar tu memang dh terliur.

    BalasPadam
  8. Haah laa cekci cwn tu..meliuk lentok pya...

    BalasPadam
  9. nak jugak....aduishhh jeles2 ni

    BalasPadam
  10. aaa best gila! peminat nescafe nih!

    BalasPadam
  11. fuhhh.. ni kalau tengahari panas2 mesti syok habes minum ^_^

    BalasPadam
  12. slim punyer glasss..

    BalasPadam
  13. Kdai mana zami?huhu.serius seksi bodi glas tu.kalah body retis.

    BalasPadam
  14. tak bole buat milo tau guna gelas tu. hanya nescafe shake! sbb dah sesiap tulis. haha

    BalasPadam
  15. amboii gelas..exclusive kot.rasa die umphh punye kan..

    BalasPadam
  16. wow! serius seksi Zami glass tu. hehe. *tergoda jap*

    BalasPadam
  17. fuh...meleleh iar liur nie...;)

    BalasPadam
  18. teruju pulak tgok gelas dia.. haha

    BalasPadam
  19. lawanya gelas dia! awwww!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com