Isnin, 2 April 2012

Nescafe Shake

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku tak tahu pasal Nescafe Shake ni. Mungkin sebab aku sangat jarang makan kat luar. Tapi pada hari Ahad yang lepas, aku hantar Nyaie balik Batu Pahat. Sebelum sampai kat kampung, aku dengan Nyaie singgah kat kedai untuk sarapan. Dan mata aku tertarik dengan poster Nescafe Shake yang terpampang kat dalam kedai tu. So, aku apalagi, terus order Nescafe Shake. Tahu tahu je aku ni hantu Nescafe.

Cuba tengok gelas dia macam mana:


Gila kau tak teruja? Tengok gelas dia bukan main seksi! Haha. Aku tak tahu pulak Nescafe Shake ni ada gelas khas dia. Kagum!


potpetpotpet : Tak mampu nak singgah setabak.

22 ulasan:

luqman zakaria berkata...

glass pon bole posing skg nih...wink wink~

misyamissyou berkata...

fine..dia upload gmbar skali..dah lame tahu tak hantu nescafe lg sorg ni xminum yg shake2 pnye! grrrr..nk balik johor la cm ni..cm kat tmpat lain xde jep O_o

Umar berkata...

Wow! Nak gelas dia aje boleh tak? XP

Mra Mastura berkata...

nak gelas tuuuuuu... lepas tu nk buat air milo. hehe~

mista panda berkata...

Gelas tu normal memula lepastu hasil shake camtu jadinya haha.

Razman Kamarudin berkata...

hebat!!!

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Mak aih. Gelas dia menggoda habis lah. Memang sekali slurp habis terus air :D

zizidiazora berkata...

gegehnyer dia...sarapan pagi dh melantak nescafe shake..hahaha... tapi tgok gambar tu memang dh terliur.

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

Haah laa cekci cwn tu..meliuk lentok pya...

ANISA berkata...

nak jugak....aduishhh jeles2 ni

syamimi fatin berkata...

aaa best gila! peminat nescafe nih!

Puteri Iqa Izyan berkata...

fuhhh.. ni kalau tengahari panas2 mesti syok habes minum ^_^

Rozuan Ismail berkata...

macam shape pompuan plak

KaiZeN berkata...

slim punyer glasss..

najihah sahami berkata...

Kdai mana zami?huhu.serius seksi bodi glas tu.kalah body retis.

Reen berkata...

tak bole buat milo tau guna gelas tu. hanya nescafe shake! sbb dah sesiap tulis. haha

Azhafizah[フィザ] berkata...

amboii gelas..exclusive kot.rasa die umphh punye kan..

NIZAM berkata...

wow! serius seksi Zami glass tu. hehe. *tergoda jap*

kechixx berkata...

fuh...meleleh iar liur nie...;)

❤ LoVe Cik Fia ❤ berkata...

teruju pulak tgok gelas dia.. haha

Nour Eyza berkata...

lawanya gelas dia! awwww!

~uǝǝʇɐɟ berkata...

terliur :)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com