Khamis, 16 Februari 2012

Rossa & Taufik Batisah - Aku Bersahaja

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


Aku terdengar lagu Aku Bersahaja ni kat ada satu radio tu masa aku tengah drive pergi mana entah. Masa tu aku memang tahu suara penyanyi perempuan tu Rossa. Tapi masalahnya aku tak tahu suara penyanyi lelaki tu siapa. Last last baru aku tahu suara penyanyi lelaki tu milik Taufik Batisah. Tapi aku rasa aku lagi sesuai duet dengan  Rossa kot. Okay. Kidding! Aku nak mengaku kat sini yang aku tengah minat lagu Aku Bersahaja ni. Haha. Jangan nak kecoh sangat boleh tak? Senyap senyap sudah.




potpetpotpet : Siapa nak jadi Rossa aku ni? Haha.

18 ulasan:

Syafiq Ahadin berkata...

lagu tidur..... hehe!
sedappp!!!!

Urzain Hussain berkata...

wahhh ingatkn seronok je lagu nie..
upenya beronok-ronok..hehehe~

Ijah EmoTemo berkata...

lagu ni best heheh

laskar pelangi berkata...

best best best:)

kena download ni:))

::cik asha:: berkata...

lorh...minat lagu ni ke..
best kan lagu nih..Aku Bersahaja...lalala~~~...

Maya Zhang Ai Ly berkata...

ok...Hizami jom kita berduet...heehee...lbh2x la plak..

luqman zakaria berkata...

thnx 4 the lagu nih!! baru tahu lagu nih lorh! best gak la~

Aliff Haikal berkata...

upload lah video nyanyi lagu ni . mana lah tahu nnt rossa nak buat comeback ke kat malaysia . tetibe taufik demam ke sakit malaria ke , boleh abang hizami ganti :3 hehe

zainatul abu bakar berkata...

Tak penah dengar lg lagu ni sbb jrg dgr radio..

Azhafizah[フィザ] berkata...

lagu best ^_^

Salwa berkata...

oo.first time dengar.sedap gak.hehe.

Nabil Aizat Abdul Rahman berkata...

Aku bersahaja... ;) Nice song...

cik Nemo berkata...

Kite nak jadi Rossa!

nur anis berkata...

tak pernah dengar lagu ni sebab memang saya tak tau pasal lagu-lagu ni..huhu

FL blogh0use berkata...

layan jugak lagu ni ^^

Yeah, saya! berkata...

salam cikgu.
Keluar topik sikit, sudah interview SPP ? Heh.

Eazy Izzuddin berkata...

best ...
layans..
xD

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

sedap lagu ni....syoookk!!!

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com