Khamis, 16 Februari 2012

Rossa & Taufik Batisah - Aku Bersahaja

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


Aku terdengar lagu Aku Bersahaja ni kat ada satu radio tu masa aku tengah drive pergi mana entah. Masa tu aku memang tahu suara penyanyi perempuan tu Rossa. Tapi masalahnya aku tak tahu suara penyanyi lelaki tu siapa. Last last baru aku tahu suara penyanyi lelaki tu milik Taufik Batisah. Tapi aku rasa aku lagi sesuai duet dengan  Rossa kot. Okay. Kidding! Aku nak mengaku kat sini yang aku tengah minat lagu Aku Bersahaja ni. Haha. Jangan nak kecoh sangat boleh tak? Senyap senyap sudah.




potpetpotpet : Siapa nak jadi Rossa aku ni? Haha.

18 ulasan:

  1. lagu tidur..... hehe!
    sedappp!!!!

    BalasPadam
  2. wahhh ingatkn seronok je lagu nie..
    upenya beronok-ronok..hehehe~

    BalasPadam
  3. best best best:)

    kena download ni:))

    BalasPadam
  4. lorh...minat lagu ni ke..
    best kan lagu nih..Aku Bersahaja...lalala~~~...

    BalasPadam
  5. ok...Hizami jom kita berduet...heehee...lbh2x la plak..

    BalasPadam
  6. thnx 4 the lagu nih!! baru tahu lagu nih lorh! best gak la~

    BalasPadam
  7. upload lah video nyanyi lagu ni . mana lah tahu nnt rossa nak buat comeback ke kat malaysia . tetibe taufik demam ke sakit malaria ke , boleh abang hizami ganti :3 hehe

    BalasPadam
  8. Tak penah dengar lg lagu ni sbb jrg dgr radio..

    BalasPadam
  9. oo.first time dengar.sedap gak.hehe.

    BalasPadam
  10. tak pernah dengar lagu ni sebab memang saya tak tau pasal lagu-lagu ni..huhu

    BalasPadam
  11. salam cikgu.
    Keluar topik sikit, sudah interview SPP ? Heh.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com