Selasa, 3 Januari 2012

Sihat

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Aku tahu la aku makin pembuka kata sihat penutup kata. Tak payah nak pura pura ingatkan aku boleh tak? Grrr... Rimas tahu tak? Dah la kau! Esok aku akan mogok tak nak makan apa apa sampai tahun depan biar aku jadi kurus osman kering. Baru puas hati kau kan? Kbai.






potpetpotpet : Takut tak? Haha.

29 ulasan:

  1. haha! sihat la bagus! badan sihat, otak cergas! XD

    BalasPadam
  2. badan sihat baru otak cergas.

    eceh nk mogok lapar konon ..

    BalasPadam
  3. alhamdullilah semakin sihat yer..


    eceh nk mogok lapar konon

    BalasPadam
  4. abg macho, ! ehh,, cm salah komen jek, hikhikhik :P. sihat2 pun macho ape,

    BalasPadam
  5. tak gemuk pun. hehe. taff dah tu :))

    BalasPadam
  6. eh yela..nape osman kering xmasuk maharajalawak mega

    BalasPadam
  7. Celah mana sihat yg mengundang kemarahan tu eh??
    ok je i tgk ni?? =)

    BalasPadam
  8. sihat walafiat amalan hdup sejahtera hehe

    BalasPadam
  9. zami...jom3....abg nk open table ni.

    BalasPadam
  10. memang suka posing senget kiri yek?? ;)

    BalasPadam
  11. hamboiii dah gemuk ko zami,dri smlm aku nk ckp tak kesampaiann ehehhehhe :D

    BalasPadam
  12. Erk...bile ko makan zami?
    Bukanko hanye jamah je ke?

    BalasPadam
  13. sah lepas ni pic ini akan di cetak rompak tuk page fb meka

    tgk laa

    haha

    BalasPadam
  14. yg sedang sesang saja..alhamdulillah diberi kesihatan yang baik oleh-Nya.

    BalasPadam
  15. hehe.. comel apa cmnie. haha.. aik pipi tu dah tembam. welkem to the club ! ahahaha :p

    BalasPadam
  16. Takdela..ok je. Xkurus n xgemuk..sedang2 aja. Sape yg ckp awk gemuk??

    BalasPadam
  17. mogokk la sgt! silap2, malam2 MAGGIE TIME ! ahahhaa

    BalasPadam
  18. alhamdulillah, budak lelaki sebelah pintu berada dalam kondisi yang membaik...:)

    BalasPadam
  19. Normal jek Arol tengok, makin fotogenik ada lah! :D

    * Puas fikir pasal ayat pertama tue, rupanya ini -- "sihat".

    BalasPadam
  20. gambar no 2 pipi nampak tembam lah

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com