Selasa, 3 Januari 2012

Sihat

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Aku tahu la aku makin pembuka kata sihat penutup kata. Tak payah nak pura pura ingatkan aku boleh tak? Grrr... Rimas tahu tak? Dah la kau! Esok aku akan mogok tak nak makan apa apa sampai tahun depan biar aku jadi kurus osman kering. Baru puas hati kau kan? Kbai.






potpetpotpet : Takut tak? Haha.

29 ulasan:

Umar Kadir berkata...

haha! sihat la bagus! badan sihat, otak cergas! XD

ila berkata...

badan sihat baru otak cergas.

eceh nk mogok lapar konon ..

ila berkata...

alhamdullilah semakin sihat yer..


eceh nk mogok lapar konon

cikshahida berkata...

gemoknye.hahaha

cik eka berkata...

sihat ke gem**
kikiki

k''N berkata...

abg macho, ! ehh,, cm salah komen jek, hikhikhik :P. sihat2 pun macho ape,

niezam berkata...

tak gemuk pun. hehe. taff dah tu :))

ayie berkata...

eh yela..nape osman kering xmasuk maharajalawak mega

Azura Mendezz berkata...

Celah mana sihat yg mengundang kemarahan tu eh??
ok je i tgk ni?? =)

aRry ReNnwooD berkata...

sihat walafiat amalan hdup sejahtera hehe

Gadis Pantai Timur berkata...

tak...

Syafiq Ahadin berkata...

gumuk! hehe!

CekbOlat-bOlat berkata...

terlebih sihat lah ! heheh

zizidiazora berkata...

zami...jom3....abg nk open table ni.

blog-tips-kurus berkata...

memang suka posing senget kiri yek?? ;)

Fiq Fikri berkata...

hamboiii dah gemuk ko zami,dri smlm aku nk ckp tak kesampaiann ehehhehhe :D

DanieL AdiE berkata...

Erk...bile ko makan zami?
Bukanko hanye jamah je ke?

mr.syazwan berkata...

sah lepas ni pic ini akan di cetak rompak tuk page fb meka

tgk laa

haha

Azhafizah[フィザ] berkata...

yg sedang sesang saja..alhamdulillah diberi kesihatan yang baik oleh-Nya.

C i k P i p i T e m b a m berkata...

hehe.. comel apa cmnie. haha.. aik pipi tu dah tembam. welkem to the club ! ahahaha :p

::FAIZ FARISH:: berkata...

baju lawa ok...

zainatul abu bakar berkata...

Takdela..ok je. Xkurus n xgemuk..sedang2 aja. Sape yg ckp awk gemuk??

Blogger bernama Zam ! berkata...

mogokk la sgt! silap2, malam2 MAGGIE TIME ! ahahhaa

Rtp Farra Arisha berkata...

alhamdulillah, budak lelaki sebelah pintu berada dalam kondisi yang membaik...:)

Arol Mubin berkata...

Normal jek Arol tengok, makin fotogenik ada lah! :D

* Puas fikir pasal ayat pertama tue, rupanya ini -- "sihat".

Rozuan Ismail berkata...

gambar no 2 pipi nampak tembam lah

Fara E's berkata...

feewitt , haha

ikan berkata...

control control

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

eee..rimau baik nme nye ni..

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com