Rabu, 9 November 2011

Wordless Wednesday #23


31 ulasan:

  1. oo husna dah konvo yee..cuteenyee

    BalasPadam
  2. budak2 na amek ijazah :P

    BalasPadam
  3. eh, una pown nk convo jugak..congrats si comel! =)

    BalasPadam
  4. ye tahniah!

    suruh dia jaga gigi tu baik3

    =_=

    BalasPadam
  5. time abang kecik dulu gigi pon camni ek?? :D

    BalasPadam
  6. pepelnyaaa..hehehe..comel;)

    BalasPadam
  7. cantik baju konvo budak2 sekarang. kalau dulu2 kusam je tengok. haish

    BalasPadam
  8. ala tomey2 nyer dia... nanti besar nanti pun kene beratur camni gak untuk amek degree. ni 1st degree tahun depan 2nd degree dan dh besar nanti 3rd degree. sama2 kita berdoa agar una berjaya nanti ye...

    BalasPadam
  9. alahai... konvo cik adik tu xbg bunga sejambak ke zami?

    BalasPadam
  10. comelnye ^_^

    rindu dekat kanak-kanak tadika yart

    BalasPadam
  11. perh da konvo der..
    ahaha
    ese ny pn kne tgu ag tw na konvo..
    kikiki

    BalasPadam
  12. alahai comel je.rase nk cubit2 :p

    BalasPadam
  13. bebudak pun dah grad. haishh jeles
    -.-'' haha. congrates husnaaaa :D

    BalasPadam
  14. bebudak pun dah grad. haishh jeles
    -.-'' haha. congrates husnaaaa :D

    BalasPadam
  15. husna cute...congrats ^_^

    BalasPadam
  16. yeayyy!!! dh konvo...pas ni buat master plk laa ek dik...

    BalasPadam
  17. your lil sis yah? :) si manis!

    BalasPadam
  18. apesal saya kecik2 tade konvo?
    grrrrr

    BalasPadam
  19. NIE MESTI ANAK2 MURID KESAYANGAN KAN..HEHEW


    JOM REBUT:

    http://aindzaya.blogspot.com/2011/11/beloglist-ain-dzaya-earning-nuffnang.html

    BalasPadam
  20. ei kecik2 dah konvo... :D

    BalasPadam
  21. untunglah budak 2 dapat abg blogger... mesti pasnie dia femess... kah3..

    BalasPadam
  22. congrats for Husna !

    *budak comel yg baek.

    BalasPadam
  23. wooouuuu....dh graduate? bagus333....blaja rajin2 pasni erk....adik zami ke tu??? comel... :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com