Isnin, 21 November 2011

Malaysia VS Indonesia

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Malam ni akan menentukan pasukan negara mana yang bakal membawa pulang pingat emas dalam final bola sepak Sukan Sea 2011. Malaysia or Indonesia? Sah sah la aku sokong harimau kita! Meowww... Eh? Apasal comel semacam je bunyi harimau aku? Tak baligh lagi rupanya. Haha.


Seperti yang diketahui, Malaysia telah berjaya menewaskan Indonesia pada peringkat kumpulan hari tu. Tapi kemenangan hari tu tak dapat nak menjamin kemenangan Malaysia pada malam ni. Dah la salah sorang daripada harimau kita terpaksa direhatkan sebab mengalami kecederaan masa menentang Myanmar sebelum ni. So, gol sekarang memang harap kat Fakrul dengan Syahrul je la.


Aku baca surat khabar tadi yang harimau kita semua akan naik barracuda untuk ke Stadium Gelora Bung Karno sebab dijangka lebih 100,000 penyokong skuad Indonesia ada kat situ. Adeh. Kejam sangat ke penyokong skuad Indonesia sampai nak serang harimau kita?

Anyway, may the best man win! Dan kepada semua penyokong skuad Malaysia, tolong jangan kerja nak maki maki je kalau tak gol tapi bila gol je terus wo ai ni i love aku cinta padamu tiga kata paling bermakna tapi jarangnya didengar naan unnai kathalikaraen saranghaeyo aishiteru tiga kata paling menyentuh tapi jarangnya disebut. Eh?



potpetpotpet : Tanah tumpahnya darahku!

22 ulasan:

ayie berkata...

Malaysia Boleh!
Hobin Jang Hobin!
Kejor Yob Kejor!
Peteh Ganu Peteh!
Gomo Kelate Gomo!
Agi Idup Agi Ngelaban!
Melaka Maju 2010!!..eh?

a i m z berkata...

gambate harimau!!!

aydah ahmad berkata...

chaiiyok ! majikan mesti menang lagik kan ! aminn . bibik kalah ! bibik jaaatttt ! suke men kasar-2

hopefully , mesia menang malam nih kan mokss !aminn ! meoww ! weeewwitt !

Azhafizah[フィザ] berkata...

harimau muda tetap mengaum..aumm..meowwww tu comel sangat :p

the GirL berkata...

cikgu!! nanti malam saya Exam Math!!
tak dapat tgk.. sobsobsob.. @__@

ila berkata...

perh siap nyanyi lagu kru lagi ann..

apepun muslim ahmad tetap terbaik.ahak

ila berkata...

siap nyanyi lagi 3 kate lagi ann.

apepun muslim ahmad ttp terbaik.ahak.

TeQah Khaire berkata...

harimau malaya datang meninggalkan

kesan kepada pasukan garuda tuh ..

tgk aje nti .. haha

onie berkata...

moga malam ni tade berlaku perbalahan, sukan untuk negara,oyesh! malaysia boleh!

Razil Tahir berkata...

hm... teruk btol org indonesia yang over tue...
rilek-rilek dah la...
main bola jer pun...

Blogger bernama Zam ! berkata...

Katakan aku cinta..aku cinta kamu..
okay okay , may the BMW kan , baru adil .

*go go chayok muslim !! tak sabo nye malam ni .

lynda salim berkata...

gooooo malaysia ! grrrrrrrrrrrrrr ,,, auuuuuummmmmmmmmmmmmm . haha :D

*ada macam harimau takkk ? ~tangan didada mata ke atas ;p

DanieL AdiE berkata...

Mereka memerlukan sokongan dan doa dari kita...

Ayuh..berdoa..

Faridzuan berkata...

Harap lepas ni tiada kontroversi antara Malaysia dengan Indonesia. Di Facebook, semakin banyak orang mengata-ngata antara dua-dua negara. Peace no war! Hehe. :D

cik violet berkata...

motip lgu tu.haha...hope kmngn pada harimau

Rtp Farra Arisha berkata...

GO MALAYSIA GO!! yakin malaysia boleh menentang sang garuda! ngehehehe. i've been staying in jakarta right now, but i seem don't want to watch the match secara live..the city and the stadium is quite crowded already..fiuuuhhhh~

mr.syazwan berkata...

mesti penalti kot

Syafiq Ahadin berkata...

go!!! kedai mamak!! kedai mamak kaya malam ni!!

Faidhatul Arfah berkata...

already follow u. hee :)

Mia Meymi berkata...

haha. sempat lagi lirik lagu tu eh.

apapun,malaysia tetap dihati..
semoga kemenangan mnjdi milik negara kita mlm ni..Amin..

:)

najihah sahami berkata...

tahniahhh le...malaysia menang. yeahhh!

Reen berkata...

alhamdulillah. menang sudah ! :) <3

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com