Khamis, 10 November 2011

Konvo Si Comel

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Entri Wordless Wednesday #23 semalam aku ada letak gambar Husna tengah beratur dengan pakaian jubah konvo dia. Comel kan? Dia konvo masa hari Isnin hari tu, sehari slepas hari raya haji yang pertama. Nasib sekolah aku cuti masa tu, dapat la aku bersama-sama memeriahkan istiadat konvo dia. Hebat kan? Baru 5 tahun dah konvo. Aku masuk 23 tahun baru dapat rasa konvo. Untung laaa...

Kau ingat senang ke nak tangkap gambar Husna ni? Susah derrr... Banyak benar kerenah dia sampai macam macam alasan tak munasabah dia keluarkan. Nak tahu contoh macam mana alasan tak munasabah tu?
Dah la. Husna dah tak nak ambil gambar dah. Panas sangat sampai Husna tak boleh bukak mata dah ni.

Tak nak taip banyak, kau tengok la gambar gambar yang aku sempat tangkap hari tu. Aku tahu kau bukan suka sangat baca entri panjang panjang. Kau kan pemalas? Haha. Okay. Kau boleh mula tengok gambar gambar daripada sekarang. Tapi sebelum tu aku nak bagitahu kau yang Husna dapat dua hadiah - nombor satu dan lima mata pelajaran terbaik.










potpetpotpet : Ala tomey tomey!

34 ulasan:

Mra Mastura berkata...

kiutt! :D warna warni dye konvo! :D

onie berkata...

tahniah husnaaaaaaaaa :D

FaiZaH Fyn berkata...

wah! pandainya husna :)

Puteri Iqa Izyan berkata...

happy graduation husna yang comel ^_^

eh. iqa pun tak penah lagi rase konvo. hohoho.

syAzAnA berkata...

pandainya una!

nmpak sangat kena paksa amek gambar. hehehe

Umie Artoqiemie berkata...

nak peluk.. nak peluk..
ala comey2

ayie berkata...

ala tomey tomey..hehe..nanti abang yie lanje coki coki yee..hehe

anaKefli berkata...

anak buahkah?

comel..keponakan saya konvo ahad ini insyaAllah,xsabar pulak bila tgk si kecik ni haa..

=)

DanieL AdiE berkata...

COMEL!!!!!

Silent Thinker berkata...

comelnya husna

mr.syazwan berkata...

mana x nye budak tu rimas n mengeluh

byk sgt abg ye suruh dia pose.. haha

simpan cantik2 n baik2

nnt parents balik hj tunjuk

mesti meka tersenyum lebo

=_=

Syafiq Ahadin berkata...

adik saya esok!

Rtp Farra Arisha berkata...

ala..tomey tomey sangat ya si comey husna! :'D congrats to you husna! (hugs and kisses)

shera haifa berkata...

comel.cerdik lak tu
;)

Zara berkata...

Oke, jeles sbb sy yg 20 n xkonvo2 lg.. Huhu.. Hebat husna!

mahirah berkata...

cOmey3..kirim salam bnyak3 kat husna..cute girl=)

myravea berkata...

alalaaa tomey2..meh sini meh adik husna nii ;)

Nazifa berkata...

alolololo tomey nye..tlg cubit pipi tembam tue :p

fiza nurani berkata...

harap comel sampai ke tua .. huhu

eszyamin berkata...

hehehe..comel je una..hang mmg dua org je ek??

Nabil Aizat Abdul Rahman berkata...

hee chomeyl..tahniah!

awek retro berkata...

hahahaha..mmg tak suka bace entri orang pun..suka tengok pic jek...huhu...

maap..ehk tahniah for the AIM 18 Tiket..enjoy it bro

cik Nemo berkata...

kecik2 pon dh boleh dapat topi mortar boat tuh. *eh betul ke nama dia mortar boat. :P

::FAIZ FARISH:: berkata...

comel

starzieti berkata...

comellnyee husna. :D

Fara E's berkata...

cyes comelllllllllll !

♫ Ct Hajar ♫ berkata...

sayang nye adik die tuu


anak sendiri mane ?


larikkkk :P

najihah sahami berkata...

waa...husna sekolah PASTI ke?

noreenrara berkata...

comelnye husna..
geram tgk mata die..
huhu :D

zizidiazora berkata...

pic yg last tu..ala tomey tomey si abg ngan si adik tu hehehe...

Diera Tekikushika berkata...

waah comel tak terkata husna.
teringat plak konvo tadika kita dulu
huhu =)

Azhafizah[フィザ] berkata...

arghh..comel betul budak husna ni..pasni leh femes macam abg die lah ye.gaya bergambar pun lebih kurang same je da.congrate husna..mesti dapat 4flat ni kan..

Blogger bernama Zam ! berkata...

masjid al-rasyidin?

sampaikan tahniah kpd Husna ye .

Liyana Rahim berkata...

tahniah husna (^_^)...dh berasa konvo pon...kak yana pon xmerasa lg..hehe

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com