Khamis, 10 November 2011

Konvo Si Comel

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Entri Wordless Wednesday #23 semalam aku ada letak gambar Husna tengah beratur dengan pakaian jubah konvo dia. Comel kan? Dia konvo masa hari Isnin hari tu, sehari slepas hari raya haji yang pertama. Nasib sekolah aku cuti masa tu, dapat la aku bersama-sama memeriahkan istiadat konvo dia. Hebat kan? Baru 5 tahun dah konvo. Aku masuk 23 tahun baru dapat rasa konvo. Untung laaa...

Kau ingat senang ke nak tangkap gambar Husna ni? Susah derrr... Banyak benar kerenah dia sampai macam macam alasan tak munasabah dia keluarkan. Nak tahu contoh macam mana alasan tak munasabah tu?
Dah la. Husna dah tak nak ambil gambar dah. Panas sangat sampai Husna tak boleh bukak mata dah ni.

Tak nak taip banyak, kau tengok la gambar gambar yang aku sempat tangkap hari tu. Aku tahu kau bukan suka sangat baca entri panjang panjang. Kau kan pemalas? Haha. Okay. Kau boleh mula tengok gambar gambar daripada sekarang. Tapi sebelum tu aku nak bagitahu kau yang Husna dapat dua hadiah - nombor satu dan lima mata pelajaran terbaik.










potpetpotpet : Ala tomey tomey!

34 ulasan:

  1. kiutt! :D warna warni dye konvo! :D

    BalasPadam
  2. tahniah husnaaaaaaaaa :D

    BalasPadam
  3. happy graduation husna yang comel ^_^

    eh. iqa pun tak penah lagi rase konvo. hohoho.

    BalasPadam
  4. pandainya una!

    nmpak sangat kena paksa amek gambar. hehehe

    BalasPadam
  5. nak peluk.. nak peluk..
    ala comey2

    BalasPadam
  6. ala tomey tomey..hehe..nanti abang yie lanje coki coki yee..hehe

    BalasPadam
  7. anak buahkah?

    comel..keponakan saya konvo ahad ini insyaAllah,xsabar pulak bila tgk si kecik ni haa..

    =)

    BalasPadam
  8. mana x nye budak tu rimas n mengeluh

    byk sgt abg ye suruh dia pose.. haha

    simpan cantik2 n baik2

    nnt parents balik hj tunjuk

    mesti meka tersenyum lebo

    =_=

    BalasPadam
  9. ala..tomey tomey sangat ya si comey husna! :'D congrats to you husna! (hugs and kisses)

    BalasPadam
  10. Oke, jeles sbb sy yg 20 n xkonvo2 lg.. Huhu.. Hebat husna!

    BalasPadam
  11. cOmey3..kirim salam bnyak3 kat husna..cute girl=)

    BalasPadam
  12. alalaaa tomey2..meh sini meh adik husna nii ;)

    BalasPadam
  13. alolololo tomey nye..tlg cubit pipi tembam tue :p

    BalasPadam
  14. harap comel sampai ke tua .. huhu

    BalasPadam
  15. hehehe..comel je una..hang mmg dua org je ek??

    BalasPadam
  16. hahahaha..mmg tak suka bace entri orang pun..suka tengok pic jek...huhu...

    maap..ehk tahniah for the AIM 18 Tiket..enjoy it bro

    BalasPadam
  17. kecik2 pon dh boleh dapat topi mortar boat tuh. *eh betul ke nama dia mortar boat. :P

    BalasPadam
  18. sayang nye adik die tuu


    anak sendiri mane ?


    larikkkk :P

    BalasPadam
  19. waa...husna sekolah PASTI ke?

    BalasPadam
  20. comelnye husna..
    geram tgk mata die..
    huhu :D

    BalasPadam
  21. pic yg last tu..ala tomey tomey si abg ngan si adik tu hehehe...

    BalasPadam
  22. waah comel tak terkata husna.
    teringat plak konvo tadika kita dulu
    huhu =)

    BalasPadam
  23. arghh..comel betul budak husna ni..pasni leh femes macam abg die lah ye.gaya bergambar pun lebih kurang same je da.congrate husna..mesti dapat 4flat ni kan..

    BalasPadam
  24. masjid al-rasyidin?

    sampaikan tahniah kpd Husna ye .

    BalasPadam
  25. tahniah husna (^_^)...dh berasa konvo pon...kak yana pon xmerasa lg..hehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com