Ahad, 9 Oktober 2011

Haji

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


Ni ibu dan ayah aku. Esok pagi dorang akan bertolak ke Mekah untuk menunaikan ibadah haji. Alhamdulillah. Setelah sekian lama menunggu, akhirnya ibu dan ayah aku akan berangkat ke tanah suci Mekah dalam masa tak sampai 12 jam sahaja lagi.

Okay. Tu je kot update untuk malam ni. Aku nak kena tidur awal ni. Sebab apa? Aku tak berapa rajin nak taip sebab dia so kau tengok je gambar kat bawah ni. See? Senang kan kerja aku? Haha. 




potpetpotpet : Labbaik Allah humma labbaik.

33 ulasan:

Fara E's berkata...

dah sampai rezeki dorang pergi buat haji , alhamdulillah

tak nanges kan ? ahha ;p
doakan yg tbaik utk parents zami (:

cik tenggiling berkata...

semoga ibu dan ayah ckgu mndpt haji yg mabrur.. jgn nangis ye..ehhee..

Qarl berkata...

Semoga semua baik2 & mendapat haji mabrur :)

ayie berkata...

semoga berjalan lancar esok!!!

aydah ahmad berkata...

amin . semoga parents kamu dapat haji yg mabrur . insyaallah kalau di panjangkan umo nak bawak mama ngn ayah g haji . aminn .

Mohd Khairi Khadzir berkata...

doakan keselamatan mereka berdua di sana .... insyaallah akn dpt haji yg mabrur ..

anak2 yg kt sini jgn nakal2 plak hehe

Umie Artoqiemie berkata...

wahhh .. moga makcik & pakcik selamat pergi & balik dari mekah . amin.

SyafiQ aHaDin berkata...

rukun haji ke lima. !
tapi senang dapat pahala free. tengok gambar kaabah pun dah dapat pahla. apatah lagi kalau dapat pegi!
Kirim salam parents. Safe journey!

Rtp Farra Arisha berkata...

alhamdulillah, tertunai juga doa mereka untuk menunaikan haji pada tahun ini. i giving the best prayers for them. semoga selamat sampai di kota suci mekah. insyaAllah :')

Reen berkata...

semoga mendapat haji yg mabrur dan selamat pergi selamat kembali! :)

mr.syazwan berkata...

MOGA SELAMAT SAMPAI DAN BALIK

dan dikurniakan kesihatan yg baik2 di sana nnt

SEMOGA MENDAPA HAJI MABRUR

anak ayah n ibu jangan risau

saya ada jagakan

=_=

faizal mohd berkata...

selamat pergi dan selamat pulang. semoga mendapat haji yang mabrur.

Cik Isabell berkata...

doakan parents selamat pergi and selamat pulang :)

Noorsha Muhamad berkata...

lain lah ngan mak ngan ayh..hehe..

Azhafizah[フィザ] berkata...

Semoga dipermudahkan segala urusan oleh-Nya untuk parents zami..

anamizu berkata...

semoga selamat pergi &
selamat kembali :)
zami,doakan yg terbaek
utk parents awk ;)



luv,
cik ana

Nabil Aizat Abdul Rahman berkata...

Mendoakan keselamatan both of your parents...you too take care of yourself and husna...

eman berkata...

insyaAllah..mudah2han segalanya beransur ngn baik n dipermudahkn urusan bro... :)

DanieL AdiE berkata...

InshaAllah..mereka akn mendapat Haji yg mabrur..

Hati2 ya drive...

Bintang Biru. berkata...

aminn... ^^

Mr feckry berkata...

Segala puji bagi Allah..kite bile nak dapat pegi ye..rindu sangat nak pegang kaabah

Oasis berkata...

Selamat menunaian haji buat mereka.

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

doakan terbaik untuk mereka disana nanti..semoga mmperoleh haji mabrur...insyallah..

*dh seminggu mak pak patik dok kat cna..hope depa sihat & selmat disana utk mengerjakan ibadah..

far_east berkata...

seronoknya baca cerita sana sini orang nak pergi haji...

insyaAllah mudah2an ayah dan mak chegu mendapat haji yang mabrur.

Juno berkata...

@Bintang Biru.

oh, ini sedih bercampur gembira.

zizidiazora berkata...

Didoakan kedua ibubapa zami selamat pergi dan selamat kembali serta mendapat haji yang mabrur insyaallah..

Jadi diri dan adik2 ye...

najihah sahami berkata...

selamat berlepas selamat pulang...:)

ishiko berkata...

moga dapat haji yg mabrur..

zami kt rumah jgn sedih2 =p

Blogger bernama Zam ! berkata...

Selamat Berangkat ke Tanah Suci Cekgu Zaimah n suami~ semoga semuanya berjalan lancar .

::FAIZ FARISH:: berkata...

Alhamdulilah rezki mereka dpt pg

iKhRam berkata...

semoga baik-baik saja perjalanan mereka
dan mendapat haji yang mabrur

insyaallah.

Eizat Rosli berkata...

Amin haji yg mabrur.. insyaallah pergi dgn selamat pulang dgn selamat... :)

SyafiQ aHaDin berkata...

sibuk benar nampak. Yeah! komited dengan kerja.! Best of Luck!

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com