Rabu, 28 September 2011

Wordless Wednesday #18


30 ulasan:

  1. err . konon2 rajin laaa tuh
    sodapp aihhh , jambuu tuhhh ><
    lately nih asyik tunjun gambar makanan jee . bertambah homesick cemni :(

    BalasPadam
  2. Dapat juga mak ayah Hizami menjadi tetamu Allah ya.
    Semoga selamat pergi dan selamat pulang hendaknya. Amin.

    BalasPadam
  3. ecece..nak tunjuk rajin la tu...:P

    waa.jambu batu cicah asam..best!

    BalasPadam
  4. ehemm ehemmm! abg ensemmm.. :P

    BalasPadam
  5. buat-buat rajin depan cam..hee..cer try pakai baju melayu pink..mest padan ngan jambu tu..terlebih jambu suda..

    BalasPadam
  6. konon2 rajin lar tu.. buek :p

    BalasPadam
  7. zami kachak dalam gambar ni #kbai

    BalasPadam
  8. ada apa dengan jambu
    hehehe

    BalasPadam
  9. wah wah rajin gitu! hikhik.

    BalasPadam
  10. siapa lagi nak diharap, hanya anak bujang yang ada untuk membantu ibu ketika sibuk begini kan..

    BalasPadam
  11. jambu!!

    eh bukan kamu tpi buah kamu tu

    huhu

    >.<

    BalasPadam
  12. Nak jambu!!! kat sini xle dapat..sedey..

    BalasPadam
  13. calon suami yang baik , haha

    BalasPadam
  14. jom teka bape potong jambu di situ.


    *pitam*

    BalasPadam
  15. xtinggalkan sikit ke??

    BalasPadam
  16. lelaki kalau rajin, kata mak akoo ley dah kawin.. =.= eh..ada kaitan tak yg ini? baiklah..

    BalasPadam
  17. gotong royong open house eh...?
    hari nie dah last raya kan...
    selamat hari raya..=)

    BalasPadam
  18. Nak kate rajin la tu.. :p

    BalasPadam
  19. wah rajinnye along una..hehe..

    BalasPadam
  20. apakahhh

    open house ke kenduri. ^^

    BalasPadam
  21. Zami, asal gambar ni tampak kamu tembab ? -.-'

    BalasPadam
  22. nak jambu satu cikgu!;)heheheheheh;)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com