Jumaat, 16 September 2011

Rambut Pendek

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



See? Rambut aku dah pendek! Fuhhh... Kepala aku terus rasa ringan macam gula gula kapas. Sekarang aku guna syampu sikit sangat. Sebelum ni aku wajib ambil satu sudu teh syampu setiap kali aku mandi. Aku cakap pasal teh ke syampu ni? Tapi sekarang lihatlah aku cuma ambil satu cubit syampu sahaja.

Aku baru potong rambut ni semalam sebab aku rimas sangat dengan sideburns aku yang tiba tiba je dah panjang. Tanpa membuang masa lagi, aku terus menyerahkan diri kat kedai gunting rambut yang berhampiran. Errr... Ada yang kata muka aku dah macam budak sekolah dah sekarang. Adeh. Ni yang tiba tiba rasa nak pakai baju sekolah ni. Boleh?

Aku suka rambut pendek. Bila mandi tu, rasa licin je kulit muka aku walaupun macam takde kaitan sangat. Haha. Apa apa pon, aku nak bagitahu kelebihan lelaki dengan rambut pendek ni:
  • Tak payah syampu sangat.
  • Sikat boleh buang ke dalam tong sampah sekarang.
  • Menampakkan tulang pipi. Eh?
  • Nampak macam pandai. MACAM.
  • Kurang kelemumur.
  • Lebih hensem pada pandangan perempuan. Haha. Nampak sangat tipu!
  • Kelihatan muda beberapa hari sebelum.



potpetpotpet : Jom potong rambut! Tak kisah la rambut yang mana. Eh?

39 ulasan:

Umie Artoqiemie berkata...

aku nak potong rambut jugeklah keh3.. nak jd hengsem cam kau..

cik eka berkata...

point ya k2 akhir uh sgt la betol
betol3
lalala~
ngeh3

Aman Ibrahim berkata...

Nice hair cut~ love it!

FaiZaH Fyn berkata...

try pakai baju sekolah..silap haribulan boleh tertukar dengan budak sekolah.

adrinaqamarina berkata...

tapi suka rambut kat header tu lagi!


tapi rambut baru ni tak kurang awesomenye. hahah.


dah gosok baju sekolah ke zami?

Saiful Zaini berkata...

bila potong rambut... mmg nampak lebih muda.... mcm aku... mcm terlebih muda.. dh mcm budak kecik dh... haihh.. agak r, xnk r mcm budak kecik.. nmpak muda ok la..

rabi'atul ada'wiyah berkata...

yang terakhir...hilang semua kutu2...erk!!

atien rashidi berkata...

oehhh makkk . terkejut mak jah tau . btw . ckgu nampak mude da sebaye dgn adik pualk :p *okay bodek jek

Azhafizah[フィザ] berkata...

tahniahlah rambut dah pendek..sikat buang je dlm tong pastu pastu jgn pulak dok panggil name sikat >.<

Qarl berkata...

rihanna sgt!

in dis california king bed versi shila boleh?

Qarl berkata...

rihanna sgt!

in dis california king bed versi shila boleh?

lavenderlover berkata...

lebih kemas! cool!..=)

mr.syazwan berkata...

rmbt pjg ke pendek ke

kamu ttp 1 jam duduk depan cermin set rmbt kan??

=_=

Rtp Farra Arisha berkata...

u seem very cool with ur new hair style!! :)

nur ain sazlin berkata...

bertambah semadd .tak bodek okay . eklas punya pujiann . haha ;)

kembatolo™ berkata...

nampak macam kau lagi muda dari aku. MACAM. hahaha

Salwa berkata...

Yap. Guys rambut pendek nampak lebih kemas. :D

ayie berkata...

hehe..akhirnya potong juga..sorry yee sebab membuat lawatan ke tesco..huhu

Eyra. berkata...

Baru lah nampak macam kemas, MACAM :P

DRceria berkata...

BETUL TU... RAMBUT PENDEK MUDAH DIURUSKAN....! >.<

nur choki choki berkata...

sayang nya nak potong rambut..
xd keberanian..

i am S!L4H.. berkata...

ape yg ckgu zami cuba bgtau rase nak guling2 je. hahahahdehhhh


lepas ni sampah sarap di malaysia dipenuhi dgn sikat. oh itu seram!

nuruhuda_329 berkata...

errr..tergoda dgn tibe2 hahahaha :P

Ad Rifza berkata...

Haha..bleh ke cubit syampoo?hehe..anyway lembut jer nampak rambut..pakai syampoo apa?hehe..

ღ p!nk veLvet ღ berkata...

wahhh~ smart :)

Zharif Azis berkata...

lama gila x komen blog hizami .
wahh makin hensem =)

aliesha kirana berkata...

tapi 'bang' tu xbuang gak eh? aahahaha. try wat ala tentera. semuanya pendek. teheee

Zam Ijam berkata...

cekgu hensem ! haaha!
mmg berkeinginan potong sbegitu tp asyek kne attack ngan cekgu2 jek . aleh2 maleh dah , style biase ckop .

Asyraf Arif berkata...

ohh rambut yang ohsemm ! :)

RAIZAN berkata...

@Asyraf Arif

Haha! Nampak muda beberapa hari sebelum. Ngat beberapa tahun sebelum.
BTW, smart!

zizidiazora berkata...

smart zami. ni pun ingat nk potong rambut sebelum raya tapi sampai sekarang tak berkesempatan lagi. akan potong juga rambut ni dalam sehari dua ni.

Terbang Bersamaku berkata...

memang nampak lebih muda dengan pesen rambut macam nie..hehehe..=D

Sara Ali berkata...

smart ......

no word to describe for that....

arrrr,,,,xtahu nk ckp apa...

really smart.

hafrawiey ozakawa berkata...

looks more tidy....ops..stylo gitu

imah berkata...

lebih simple..

DfyStrawbery berkata...

kacak lagi bergaye gituhh :)

iekasub berkata...

kemas! stylo op coz~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

rambut pendek ni guna jari pon bole..

Bintang Biru. berkata...

Aisemen,
"Lebih hensem pada pandangan perempuan."
#LOL *pengsan*

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com