Rabu, 17 Ogos 2011

Wordless Wednesday #12

33 ulasan:

  1. kalau buat sebelah tangan pegang bendera, sebelah lagi pegang bunga api, mesti lagi best! :P

    BalasPadam
  2. @adrinaqamarina

    memang nak buat tapi macam susah. so, tak buat terus. haha.

    BalasPadam
  3. doodle kali ni bdn die kotak2 pulak eh? =)

    BalasPadam
  4. ai,lately asyik ngn doodle je

    BalasPadam
  5. warna zahid.. hahaha

    BalasPadam
  6. merdeka..merdeka... ( ^ ___ ^ )

    BalasPadam
  7. merdeka merdeka merdeka kan kan?? :D

    BalasPadam
  8. #LOL
    badan dia kotak.
    ok. tak gelak. XD

    BalasPadam
  9. comel2
    ade cket macam ko
    tp cket je lah
    hehe
    selamat hari merdeka

    BalasPadam
  10. alahai..tomeinye doodle dia siap pegang bendera lagi^^

    BalasPadam
  11. rambut doodle ko cantik
    :-)

    BalasPadam
  12. hye si kacak berbaju merah hahha..nak duit raye boleh..!!

    BalasPadam
  13. asyik benor dgn doodle dia ni eh2. haha.. doodle merdeka raya :)

    BalasPadam
  14. very nice..merdeka sudah ke? hehe.
    but arinih hari kemerdekaan indonesia raya!! :)

    BalasPadam
  15. tompang tanya... uols buat doodle ni guna software ape?

    kthnxbai.

    BalasPadam
  16. comel comel..merdeka ! =D

    BalasPadam
  17. ckgu hizami, nak tanye dr taon lepas lagi <--- tipu je

    hee same cam komen shandye, lukis doodle gune ape? photoshop? paint?? tolong2 jawab kat sini. merayu giteww. haha

    BalasPadam
  18. @i am S!L4H..

    hehe. guna adobe illustrator je. :)

    BalasPadam
  19. serlahkan kebijaksanaan anda dengan menterjemahkan melalui watak doodle yang menarik..

    merdeka...merdeka...merdeka...

    BalasPadam
  20. alalalal comel nye dodol die :D

    selamat hari merdeka! :D

    BalasPadam
  21. smart lah. baju melayu plus bendera. semangat nak raya and merdeka skali :D

    BalasPadam
  22. Baju Merdeka Raya hehehe

    BalasPadam
  23. hamboi rajin dh melukis doodle..heheh

    BalasPadam
  24. ha?? illustrator?? *pitam 2 saat*


    huwaaa.

    terime kasih~

    BalasPadam
  25. wah skrg mndudel aje ann

    BalasPadam
  26. err berseni jugak ek si hizami ni . haha ;p

    BalasPadam
  27. yeah. semakin aktif ber"doodle"

    heee..

    BalasPadam
  28. ala! berdoodle la plak.nih yang buat kecemburuan melanda nih!! camne nak wat doodle cmni??

    BalasPadam
  29. hai doodle chomel lg..merdeka!!
    ehh..slamat hr raya~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com