Khamis, 4 Ogos 2011

Shahir AF8 Bakal Bersara Dalam Masa Yang Terdekat

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Shahir AF8 bakal bersara daripada dunia seni dalam masa yang terdekat? Siriyes! Aku dengar kat radio Era FM tadi. Dengar kata Shahir AF8 tak tahan dengan penganiayaan daripada pihak pihak tertentu. Errr... Apakah penganiayaan yang telah Shahir AF8 terima? Adeh. Sabar je la. Manusia zaman sekarang memang tak boleh nak tengok kesenangan orang lain. Eh. Bukan zaman sekarang je tapi dulu dulu pon sama jugak. Entah kenapa nak jealous aku pon tak tahu la. Padahal rezeki tu Allah yang tentukan. Kalau dah rezeki kau, memang kau punya la kan. Kalau rezeki aku pulak? Kau punya jugak ke? Lempang laju laju nak? :B



potpetpotpet : Bila aku nak bersara pulak? Eh. Kerja pon belum. =_=

44 ulasan:

  1. oh no..!!kekasih gelapku itu..~~

    BalasPadam
  2. sayang nye... huhuhuh.. bakat die besar koot.. huhuh.. tp nape ak tgk pic syahir tu mcam muke ko je?? =.= huhuhuh

    BalasPadam
  3. @AfiQ

    muka aku ?
    adeh.
    takde maknanya!

    BalasPadam
  4. haha.baguslaa shahir..pikir masak2...kalu dah takleh masuk dlm dunie seni, cari kerje yg lebih bagus!

    BalasPadam
  5. @Rowena Zainuddin

    haha.
    biar betik ?
    okay.
    esok kami ganti ye.
    :P

    BalasPadam
  6. @peachippo

    kan ?
    mungkin boleh jadi cikgu macam aku ke ?
    haha.

    BalasPadam
  7. kalau itu pilihan dia.. biarlah.. moga dia akan lebih tenang dengan suasana baru nanti..

    BalasPadam
  8. Kesian~ x tahan dengan cabaran dalam dunia seni..

    p/s: bersara Hizami? hahaha..

    BalasPadam
  9. ala sedeynyer...cian dier..sabo je la.yg dengki tu cecepat la bertaubat..

    BalasPadam
  10. eh,aku kot buli shahir, sbb tu dia nak berhenti. :p

    BalasPadam
  11. tak tahan ngan gosip lah tuh..
    haha

    BalasPadam
  12. ala...
    kenapa dia nak bersara...
    ada bakat ouh....
    huk3

    BalasPadam
  13. Alahai! ciannya dia....Tak tahan dengan kata-kata yang menusuk di hati huhuhu....Sis Suka Shahir...

    BalasPadam
  14. eh bersara ke bersuara?
    >.<
    kompius.

    BalasPadam
  15. persembahan kehidupan dipentas dunia lebih susah dari menyanyi dipentas jom heboh...*boleh gitu?

    BalasPadam
  16. bia lah dye..toh da keputusan dye..huuuu..tertekan kot dye..zami amik alih lah senang..:)

    BalasPadam
  17. muda-muda dah bersara,sian dye.

    BalasPadam
  18. erkk takkan dah nak pencen kot?? rugi laaa suara dah okey

    BalasPadam
  19. eh abg zami ke kat ats tu??huhuhu..

    takpe pasni abg zami ganti shahir kt era tu eh? :p

    BalasPadam
  20. tertekan kot..xpe la cari keje lain yg lagi bagus...eh ade iras muke shahir lorh kamu tuan tanah...ke salah pandang

    BalasPadam
  21. Bgus la tu shahrir nk bersara. Suka lg tgk dia yg dlu mse brada dlm kump nsyid berbnding dgn skg . . huhu. Pasti ada hikmh trsndiri nnt. :)

    BalasPadam
  22. Yes3.. Bguslah dah nak bsara.. *tibe

    BalasPadam
  23. kte rasa, syahir ni jenis tak pandai nak handle masalah dalam bidang dye kot. sebab kalau ada masalah je, mesti menyepi je., ni ada masalah, nak besara pulak.


    tapi tak apalah, mungkin tu yang terbest untuk dye!


    :P

    BalasPadam
  24. serius..kenapa muke ko macam lebih kurang muke shahir af8 ni?? heheh

    BalasPadam
  25. Alah sygnye dia ade pakej lengkap ..(Bakat+Rupa) rugilah kalau dia brenti cam gtue jer...

    BalasPadam
  26. kebahagian dalam perpisahan

    sesuai sgt tagline itu

    haha

    >.<

    BalasPadam
  27. kesiannya..banyak sangat dugaan jadi artis ni.

    BalasPadam
  28. haah..shahir n zami muka lebeh kurg..HAHA..

    BalasPadam
  29. Hizami laaa bakal penggantinye!haha...=)

    BalasPadam
  30. Ye ke? Ruginye..

    Suara dia sedap!

    BalasPadam
  31. dia dah ada keje lain kot..

    BalasPadam
  32. fuyooo..!!
    gempak gile blog brwajah baru..
    err..ade kaitan ngan entry ke..?
    ehh..syahir brenti dari bidang dea..cikgu "syahir" amek alih kan.. =p

    BalasPadam
  33. kesian die kan..hurmmm
    harap2 jgn la dato ct wat cmni gak ...

    http://ezadedzral.blogspot.com/

    BalasPadam
  34. bagus la shahir xde artis alor gajah leh ganti..haha just kidding..

    BalasPadam
  35. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com