Khamis, 4 Ogos 2011

Shahir AF8 Bakal Bersara Dalam Masa Yang Terdekat

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Shahir AF8 bakal bersara daripada dunia seni dalam masa yang terdekat? Siriyes! Aku dengar kat radio Era FM tadi. Dengar kata Shahir AF8 tak tahan dengan penganiayaan daripada pihak pihak tertentu. Errr... Apakah penganiayaan yang telah Shahir AF8 terima? Adeh. Sabar je la. Manusia zaman sekarang memang tak boleh nak tengok kesenangan orang lain. Eh. Bukan zaman sekarang je tapi dulu dulu pon sama jugak. Entah kenapa nak jealous aku pon tak tahu la. Padahal rezeki tu Allah yang tentukan. Kalau dah rezeki kau, memang kau punya la kan. Kalau rezeki aku pulak? Kau punya jugak ke? Lempang laju laju nak? :B



potpetpotpet : Bila aku nak bersara pulak? Eh. Kerja pon belum. =_=

44 ulasan:

MAISHARAH berkata...

oh no..!!kekasih gelapku itu..~~

AfiQ berkata...

sayang nye... huhuhuh.. bakat die besar koot.. huhuh.. tp nape ak tgk pic syahir tu mcam muke ko je?? =.= huhuhuh

..hizamirahim.. berkata...

@MAISHARAH

ahha.
ye ke ?
tahniah.
=____=

..hizamirahim.. berkata...

@AfiQ

muka aku ?
adeh.
takde maknanya!

Rowena Zainuddin berkata...

zami laa ganti shahir :P

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

kesian dia ni..ada bakat kot..

peachippo berkata...

haha.baguslaa shahir..pikir masak2...kalu dah takleh masuk dlm dunie seni, cari kerje yg lebih bagus!

..hizamirahim.. berkata...

@Rowena Zainuddin

haha.
biar betik ?
okay.
esok kami ganti ye.
:P

..hizamirahim.. berkata...

@muhammad iqbal hakimi bin tahir

kan ?
takpe2.
ada hikmah la tu.
:B

..hizamirahim.. berkata...

@peachippo

kan ?
mungkin boleh jadi cikgu macam aku ke ?
haha.

aizamia3 berkata...

kalau itu pilihan dia.. biarlah.. moga dia akan lebih tenang dengan suasana baru nanti..

..hizamirahim.. berkata...

@aizamia3

;)

Aman Ibrahim berkata...

Kesian~ x tahan dengan cabaran dalam dunia seni..

p/s: bersara Hizami? hahaha..

lavenderlover berkata...

ala sedeynyer...cian dier..sabo je la.yg dengki tu cecepat la bertaubat..

~AtEeN~ berkata...

eh,aku kot buli shahir, sbb tu dia nak berhenti. :p

TeQah Khaire berkata...

tak tahan ngan gosip lah tuh..
haha

Eazy Izzuddin berkata...

ala...
kenapa dia nak bersara...
ada bakat ouh....
huk3

Cik Rose Cute berkata...

Alahai! ciannya dia....Tak tahan dengan kata-kata yang menusuk di hati huhuhu....Sis Suka Shahir...

i am S!L4H.. berkata...

eh bersara ke bersuara?
>.<
kompius.

zizidiazora berkata...

persembahan kehidupan dipentas dunia lebih susah dari menyanyi dipentas jom heboh...*boleh gitu?

anismelon berkata...

bia lah dye..toh da keputusan dye..huuuu..tertekan kot dye..zami amik alih lah senang..:)

Salwa berkata...

muda-muda dah bersara,sian dye.

far_east berkata...

erkk takkan dah nak pencen kot?? rugi laaa suara dah okey

Suhazli berkata...

eh abg zami ke kat ats tu??huhuhu..

takpe pasni abg zami ganti shahir kt era tu eh? :p

misz sheyla berkata...

tertekan kot..xpe la cari keje lain yg lagi bagus...eh ade iras muke shahir lorh kamu tuan tanah...ke salah pandang

Siti Arfah berkata...

Bgus la tu shahrir nk bersara. Suka lg tgk dia yg dlu mse brada dlm kump nsyid berbnding dgn skg . . huhu. Pasti ada hikmh trsndiri nnt. :)

hafiz hafizol berkata...

Yes3.. Bguslah dah nak bsara.. *tibe

adrinaqamarina berkata...

kte rasa, syahir ni jenis tak pandai nak handle masalah dalam bidang dye kot. sebab kalau ada masalah je, mesti menyepi je., ni ada masalah, nak besara pulak.


tapi tak apalah, mungkin tu yang terbest untuk dye!


:P

::FAIZ FARISH:: berkata...

siapa aniaya dia?

luqman zakaria berkata...

sayangnya...:)

Danial Ikhwan Jaafar berkata...

serius..kenapa muke ko macam lebih kurang muke shahir af8 ni?? heheh

Terbang Bersamaku berkata...

Alah sygnye dia ade pakej lengkap ..(Bakat+Rupa) rugilah kalau dia brenti cam gtue jer...

ceriteraliyana berkata...

alaahhaaiiiii =(

mr.syazwan berkata...

kebahagian dalam perpisahan

sesuai sgt tagline itu

haha

>.<

Bintang Biru. berkata...

kesian shahir..
:(

NorHalizah berkata...

kesiannya..banyak sangat dugaan jadi artis ni.

noreenrara berkata...

haah..shahir n zami muka lebeh kurg..HAHA..

fadlisabri berkata...

Hizami laaa bakal penggantinye!haha...=)

DanieL AdiE berkata...

Ye ke? Ruginye..

Suara dia sedap!

izfanora berkata...

dia dah ada keje lain kot..

.:iQeLLypEri:. berkata...

fuyooo..!!
gempak gile blog brwajah baru..
err..ade kaitan ngan entry ke..?
ehh..syahir brenti dari bidang dea..cikgu "syahir" amek alih kan.. =p

Ezzad Edzral berkata...

kesian die kan..hurmmm
harap2 jgn la dato ct wat cmni gak ...

http://ezadedzral.blogspot.com/

ayie berkata...

bagus la shahir xde artis alor gajah leh ganti..haha just kidding..

♥ LuRveLyAmiera ♥ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com