Ahad, 7 Ogos 2011

Doodle Hari Raya

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Hai. Pasal doodle lagi nampaknya. Tema kali ni ialah selamat hari raya aidilfitri hari bahagia hari yang mulia. So, aku pakaikan budak ni songkok senget dengan baju melayu. Budak ye. Adeh. Nampak tak huruf H kat tengah tengah tu? Nak tahu kenapa? Sebab nama budak ni ialah Hizami. Eh. Sama nama macam aku la! =_=

Entri syok sendiri ini ditaja oleh streamyx bayar bulan bulan. :B



potpetpotpet : Happy break fasting!

52 ulasan:

  1. comella doodle dia hehe
    xD
    selamat berbuka!

    BalasPadam
  2. hahahah...hizami nak jugak! hehehe selamat berbukaa, alya follow sini :)

    BalasPadam
  3. lebih comel dr pembuatnye.. erk.. lariiiii

    BalasPadam
  4. budak hizami ni xde telinga erk??

    ;p

    BalasPadam
  5. comel sngt2 :D
    budak lgi ke??....heheeheee

    BalasPadam
  6. wah
    dah mood raye dah ni
    comel gile
    macam aku

    BalasPadam
  7. Terlebih comellah doodle Budak H ni. :D

    BalasPadam
  8. comel sungguh doodle nye

    BalasPadam
  9. aku nak juga doodle
    kasi 3 yer
    :_)

    BalasPadam
  10. @mr.syazwan

    haha. tak tahu nak letak kat mana. :P

    BalasPadam
  11. @Mra Mastura

    hehe. inshaAllah kalau rajin ye. :P

    BalasPadam
  12. @En iLham

    betul. memang comel macam kau. =___=

    BalasPadam
  13. @Sarah Zulkipli

    merah pipi si pembuat dia. haha.

    BalasPadam
  14. @sarah rashidi

    betul ke ? ke ambil hati je ni ? haha.

    BalasPadam
  15. @Hans

    amboi. sedap je order ye ? haha.

    BalasPadam
  16. wahh pandai buat dodol yeh. ehhh doodle! hehehehe
    nak gak satu! :P

    selamat berbuka puasa jugak :D

    BalasPadam
  17. bole tepek wat kad raya sendiri ni...bg kat peminat2...haaaaaaa terbaru ni dari HIZAMI..edisi KAD RAYA...

    BalasPadam
  18. comellll!! buat eyka satu boleh? :)

    BalasPadam
  19. takleh order ke??hahaha unik kot!

    BalasPadam
  20. mcm upin ipin je..

    comel2

    BalasPadam
  21. doodle ke noodle??? hehehe epi ramadhan!

    BalasPadam
  22. Tlg la watkan doodle A..

    BalasPadam
  23. hahaahaha.. congrats! makin comel doodle anda... ^_^ hehehe,,,

    BalasPadam
  24. rajin doodle dah noh skang ni =)

    BalasPadam
  25. comel lah.. cam pakai bju tido jer.. hihi..

    BalasPadam
  26. eh mcm upin ipin la. ke hupin?
    bole?

    BalasPadam
  27. ada mcm upin dan ipin laa..hehe

    BalasPadam
  28. simple je tp comelllll..

    BalasPadam
  29. tak boleh jadi ni, nak kena start belajar jugak ni. hahaha.


    ditaja oleh streamyx bayar bulan3? zzz~

    BalasPadam
  30. haha...bulat mcm tuan die kikiki...nice..:P

    BalasPadam
  31. doodle hizami y comeyl..haha

    BalasPadam
  32. chumell betol lah DODDLE HIZAMI tuh..=P

    amik perhatian, doddle tuh ea..

    BalasPadam
  33. zami sebelum doodle raya sepatutnya tunjukkan doodle puasa dulu.hehe.. cute doodle tu...

    BalasPadam
  34. la.. doodle je??

    dodol xde?? ^^

    BalasPadam
  35. Tomelnyer... :D

    Nak jugak macam tu..

    BalasPadam
  36. ok yang ni baru jadi..hehe

    BalasPadam
  37. puasa belum seminggu ;p

    haha selamat hari raya :)

    BalasPadam
  38. songkok senget yang buat doodle ni comel.haha. nice2!

    BalasPadam
  39. alolo,tomeinya..hhaha
    nak jugak!!:P

    BalasPadam
  40. #LOL

    kesian budak tu
    kebetulan sungguh.
    XD

    BalasPadam
  41. selamat hari raya, fasting first, Thee :D

    comel doodle tuu :O

    BalasPadam
  42. kiut miut..xsme cam abg zami..doodle ni lagi kiut..hahahak

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com