Rabu, 20 Julai 2011

Lelaki & Janggut Malu Malu Kucing

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Errr... Hari ni aku nak cakap pasal lelaki dengan janggut. Siapa suka lelaki berjanggut? Sila angkat tangan sekarang. Siapa yang tak suka lelaki berjanggut pulak? Sila angkat sumpah. Boleh? :B

Okay. Aku nak menunjuk janggut aku yang comel ni. Sebelum tu, aku nak bagi amaran ye. Janggut aku ni jenis yang malu malu kucing punya. Sebab janggut aku macam malu malu nak tumbuh. Sikit gile dia tumbuh. Aku macam, sila tumbuh banyak lagi boleh tak? Tak cukup ni! =_=

Sila tengok kat bahagian dagu aku tu. Nampak tak janggut malu malu kucing aku? Sila letakkan dua biji mata kau betul betul kat atas skrin bagi mendapatkan visual yang lebih dahsyat. >_<




Esok lusa hilang la janggut tu. Aku memang macam tu. Kejap je bela janggut ni. Sebab dagu aku ni jadi gatal gatal bila ada janggut ni. Siriyes beb. Aku rasa dagu aku ni alergik dengan janggut la. Bila aku ada janggut je, aku asyik nak garu bahagian dagu tak habis habis. Kadang kadang sampai terbelah tiga dagu aku! :B

Kau tak nak bela janggut? Sunnah beb. Yang perempuan pon boleh je kalau nak bela. Baru nampak lain daripada yang lain. Boleh? =_=

Last but not least, jangan lupa support Hizami, Nak Header Satu! ye. ;)



potpetpotpet : Siapa ada janggut macam aku?

61 ulasan:

  1. lelaki yang berjanggut ni nampak macho kot..tapi tgk rupe jugak..ade yang xbrape nak ok ble berjanggut.. urrmm..

    BalasPadam
  2. I kene ade janggut..kalo x, dh x tau nak beza antara I ngan My lil sis...huhu

    BalasPadam
  3. angkat tgn ta nmpak..
    angkat sumpah sure lg ta nmpak kan..
    haha :D

    BalasPadam
  4. @Najihah

    ni nak kata zami tak sesuai la ni ?
    haha.
    okay fine.
    =_=

    BalasPadam
  5. jgn cukur janggut tue!hehe...

    BalasPadam
  6. @DanieL AdiE

    yes.
    muka u dengan adik u sangat serupa.
    :B

    BalasPadam
  7. sy lebih suke lelaki brkumis :) mchi je. hihi kalau ade jggut pun xsuke jggut byk2 sgt :D

    BalasPadam
  8. 1st time dgr org elergic janggut.. hahaahaah

    BalasPadam
  9. @fadlisabri

    akan dicukur jugak nanti.
    cuma bukan sekarang.
    haha.
    :D

    BalasPadam
  10. macho per ada janggut.. hihi.. :)

    BalasPadam
  11. haha..nk try bela janggut la lepas ni. jom lawan janggut sapa lagi malu2 kucing..hahaha..

    BalasPadam
  12. sy lebih suke lelaki brkumis :) mchi je. hihi kalau ade jggut pun xsuke jggut byk2 sgt :D

    BalasPadam
  13. eh, same lahh..
    gatal2/alergik gak bila ade janggut..
    janggut pon jenis yg malu2 jugak..
    hahaa..

    BalasPadam
  14. @sharifahzakiah

    hehe.
    ye ?
    :)
    saye x suka berkumis.
    semak.
    haha.

    BalasPadam
  15. @isma

    haaa...
    nasib baca blog ni.
    kalau tak, mesti tak pernah dengar kan ?
    :P

    BalasPadam
  16. @izfanora

    wah.
    puji zami ke ni ?
    terharunye!
    T-T

    BalasPadam
  17. Kadang-kadang lelaki berjangut nie ensem jugak.. Tengok orang la..

    Lepas nie nk bela jangut jugak la boleh..?

    Tapi takot x tumbuh je.. :D

    BalasPadam
  18. Mra suke laki ade janggut. tp yg malu2 kucen cm tu ah. not yg smpi jambang tu. huhuk.. nice what ade ciput gtu. more mature katenye~

    BalasPadam
  19. Zami,
    setakat malu2 kucing baik xpayah mi. kalu nk malu biar malu2 beruk ke ok gak sebab beruk malu kalu dia xberbulu lebat..hahaha...anyway I memang xsuka bela janggut2 ni. muka u pun nampak berseri kalu tanpa janggut. percayalah...

    BalasPadam
  20. janggut tu sunah nabi,hah jgn lupa tu

    BalasPadam
  21. erk sape perempuan yang nak simpan janggut tu abg zami?hehe..

    da licinkan da janggut..jadi muda balik..hehe

    BalasPadam
  22. perghh..kalau perempuan bela janggut, tak taula nak cakap ape..hee..ade ke yg nak bela? :p

    Janggut malu2 kucing tu myra suke jugak tengok, tapi kalau lebat-lebat tu..emphh tak bpe nak sukee =.=

    BalasPadam
  23. kalo kande sy dia ade janggut seciput je,, tp nampak ensom la jgk..hihi..

    BalasPadam
  24. @Ms Bery

    kadang2 kan ?
    hehe.
    nak bela jugak ke ?
    :B

    BalasPadam
  25. @Mra Mastura

    haha.
    kalau jambang tu, nampak messy sikit kan ?
    :B

    BalasPadam
  26. @zizidiazora

    okay.
    ramai dah cakap macam tu.
    haha.
    :D

    BalasPadam
  27. @Cute Girl

    ye.
    dah sebut dah kat atas tu.
    :P

    BalasPadam
  28. @Suhazli

    errr...
    sama sama la kita fikirkan.
    =___=

    BalasPadam
  29. @.Cik Nana.

    haha.
    dah kanda dia kan.
    mesti la puji ensem.
    :P

    BalasPadam
  30. janggut yg segan nak tumbuh lah sexy :P

    BalasPadam
  31. tak suka yang berjanggut..hehe..angkat tangan tinggi2 ni..

    BalasPadam
  32. zami tak sesuai la ada janggut -.-'

    BalasPadam
  33. klu nk lebatkan janggut, shave kerap2. selang sehari shave. cepatla dia tumbuh balik.

    dolu2 zaman2 batu masa aku dok ada labret piercing mmg rajin shave (especially area bawah bibir) sebab bila ada janggut kat area bawah bibir tu bila pakai piercing leh cover sket so takdelah kantoi dgn lecturer.

    teehee...

    BalasPadam
  34. @Gadis Pantai Timur

    hehe.
    ye ?
    tu la.
    lain orang lain taste.
    :P

    BalasPadam
  35. @adrinaqamarina

    zami tahu.
    bukan adrina je yang cakap.
    hehe.
    tapi saje je.
    ;)

    BalasPadam
  36. @shandye.

    haha.
    kagum ah.
    siap tindik tu!
    :B

    BalasPadam
  37. haha..zami lebih nampk macho dgn jggut malu2 kucing tu...seyez

    tp t zami gatal2 plakan huhu..

    pe pown zami tetap zami kan:P

    BalasPadam
  38. hahahahha... nak puji diri sendiri la ni erh kirenya.. :P

    hanya mampu ketawa.. ehehhee.. okeyh fine.. sesuai ar.. cute.. hak3.. :D

    BalasPadam
  39. tu kira bnyak tu,membe apel puny ajnggut macam rumpai laut.
    beberapa helai halus yang berselerak.
    tp comel pe laki de janggut en, nampak gagah. hahahaha

    *muka tipu*

    BalasPadam
  40. cute tu ade janggut malu2 kucing...sib bek bkn janggut kucing yg malu2...

    BalasPadam
  41. yeah.. suka baca blog budak laki sebelah pintu ni..

    BalasPadam
  42. *angkat tgn tanda setuju..
    tapi xtau setuju apa..nyiahahaha

    go janggut go !!

    BalasPadam
  43. ada janggut nampak mcm pak bilal kat surau kampung tu ha..

    BalasPadam
  44. ahahah try simpan janggut tu sampai semak,nk jugak tgk hasil dia nnt..ape upe nye ahahha

    BalasPadam
  45. dolu2 la. zaman jahilliah dulu. sekarang dh insap.

    hahaha...

    BalasPadam
  46. cam mane tbelah 3 tuh ? muahaha
    eyh , comel la laki nan janggut
    kalu nak compare nan misai
    hoho

    BalasPadam
  47. hahaha..cute doe ade janggut..even seiput pon,sunnah nabi tuu..btw,u encem lorr ade janggut kucing tu..eheks:P

    BalasPadam
  48. beard shows male right...:) begitu juga yg sebaliknya.

    BalasPadam
  49. kalau oke dengan RUPA..nampak macho..kalau tak oke dengan RUPA,nampak SEMAK...


    bila di godek2 rupa zami nieyh...padan lar ade janggut pown..simpan panjang2..t leyh jalin kaci chantewk..ngahahahaha...

    p/s : zami berjanggut npk mcm pakcik2...hai uncle!!! :p..pe jeling2??korek biji mate th kang!!.. :p

    BalasPadam
  50. oh..janggut tuh tak cukup nutrien nak tumbuh ^^ hehehe..

    imah suka yang ade jambang.. tapi kena pandai bela la.. baru nampak cool ^^

    BalasPadam
  51. meh nk mngaku..sy suuke tgk laki de janggut..lg2 mcm yg baru 2,3 helai tu..mse skolah dlu suke usha senior pny 'baby janggut'..comel..klu da bnyk, suke jgk, sbb ble gosok2 janggut rse geli2..:p

    BalasPadam
  52. mmg gatal bila bela janggut serius..
    xD

    lepas cukur..
    mesti muka cam budak2 hehe
    xD

    BalasPadam
  53. haha. bila tgk gmbr zami skang yg byk ada janggut, mcm pelik je. =P


    so, kalau janggut tu tadek baru nmpk zami yang dulu~ =))

    BalasPadam
  54. hari tu saya jumpa perempuan berjanggut!

    BalasPadam
  55. kalau janggut macam jagung..petik je makan..haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com