Rabu, 20 Julai 2011

Lelaki & Janggut Malu Malu Kucing

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Errr... Hari ni aku nak cakap pasal lelaki dengan janggut. Siapa suka lelaki berjanggut? Sila angkat tangan sekarang. Siapa yang tak suka lelaki berjanggut pulak? Sila angkat sumpah. Boleh? :B

Okay. Aku nak menunjuk janggut aku yang comel ni. Sebelum tu, aku nak bagi amaran ye. Janggut aku ni jenis yang malu malu kucing punya. Sebab janggut aku macam malu malu nak tumbuh. Sikit gile dia tumbuh. Aku macam, sila tumbuh banyak lagi boleh tak? Tak cukup ni! =_=

Sila tengok kat bahagian dagu aku tu. Nampak tak janggut malu malu kucing aku? Sila letakkan dua biji mata kau betul betul kat atas skrin bagi mendapatkan visual yang lebih dahsyat. >_<




Esok lusa hilang la janggut tu. Aku memang macam tu. Kejap je bela janggut ni. Sebab dagu aku ni jadi gatal gatal bila ada janggut ni. Siriyes beb. Aku rasa dagu aku ni alergik dengan janggut la. Bila aku ada janggut je, aku asyik nak garu bahagian dagu tak habis habis. Kadang kadang sampai terbelah tiga dagu aku! :B

Kau tak nak bela janggut? Sunnah beb. Yang perempuan pon boleh je kalau nak bela. Baru nampak lain daripada yang lain. Boleh? =_=

Last but not least, jangan lupa support Hizami, Nak Header Satu! ye. ;)



potpetpotpet : Siapa ada janggut macam aku?

61 ulasan:

Najihah berkata...

lelaki yang berjanggut ni nampak macho kot..tapi tgk rupe jugak..ade yang xbrape nak ok ble berjanggut.. urrmm..

DanieL AdiE berkata...

I kene ade janggut..kalo x, dh x tau nak beza antara I ngan My lil sis...huhu

.:iQeLLypEri:. berkata...

angkat tgn ta nmpak..
angkat sumpah sure lg ta nmpak kan..
haha :D

..hizamirahim.. berkata...

@Najihah

ni nak kata zami tak sesuai la ni ?
haha.
okay fine.
=_=

fadlisabri berkata...

jgn cukur janggut tue!hehe...

..hizamirahim.. berkata...

@DanieL AdiE

yes.
muka u dengan adik u sangat serupa.
:B

sharifahzakiah berkata...

sy lebih suke lelaki brkumis :) mchi je. hihi kalau ade jggut pun xsuke jggut byk2 sgt :D

isma berkata...

1st time dgr org elergic janggut.. hahaahaah

..hizamirahim.. berkata...

@.:iQeLLypEri:.

hehe.
takpe.
dapat rasa.
:P

..hizamirahim.. berkata...

@fadlisabri

akan dicukur jugak nanti.
cuma bukan sekarang.
haha.
:D

izfanora berkata...

macho per ada janggut.. hihi.. :)

najihah sahami berkata...

haha..nk try bela janggut la lepas ni. jom lawan janggut sapa lagi malu2 kucing..hahaha..

sharifahzakiah berkata...

sy lebih suke lelaki brkumis :) mchi je. hihi kalau ade jggut pun xsuke jggut byk2 sgt :D

::dAuZsHaNLeY:: berkata...

eh, same lahh..
gatal2/alergik gak bila ade janggut..
janggut pon jenis yg malu2 jugak..
hahaa..

..hizamirahim.. berkata...

@sharifahzakiah

hehe.
ye ?
:)
saye x suka berkumis.
semak.
haha.

..hizamirahim.. berkata...

@isma

haaa...
nasib baca blog ni.
kalau tak, mesti tak pernah dengar kan ?
:P

..hizamirahim.. berkata...

@izfanora

wah.
puji zami ke ni ?
terharunye!
T-T

..hizamirahim.. berkata...

@najihah sahami

haha.
okay2.
kite tengok ye!

..hizamirahim.. berkata...

@::dAuZsHaNLeY::

wah.
bagus2.
ada jugak geng.
hehe.

Ms Bery berkata...

Kadang-kadang lelaki berjangut nie ensem jugak.. Tengok orang la..

Lepas nie nk bela jangut jugak la boleh..?

Tapi takot x tumbuh je.. :D

Mra Mastura berkata...

Mra suke laki ade janggut. tp yg malu2 kucen cm tu ah. not yg smpi jambang tu. huhuk.. nice what ade ciput gtu. more mature katenye~

zizidiazora berkata...

Zami,
setakat malu2 kucing baik xpayah mi. kalu nk malu biar malu2 beruk ke ok gak sebab beruk malu kalu dia xberbulu lebat..hahaha...anyway I memang xsuka bela janggut2 ni. muka u pun nampak berseri kalu tanpa janggut. percayalah...

Cute Girl berkata...

janggut tu sunah nabi,hah jgn lupa tu

Suhazli berkata...

erk sape perempuan yang nak simpan janggut tu abg zami?hehe..

da licinkan da janggut..jadi muda balik..hehe

myravea berkata...

perghh..kalau perempuan bela janggut, tak taula nak cakap ape..hee..ade ke yg nak bela? :p

Janggut malu2 kucing tu myra suke jugak tengok, tapi kalau lebat-lebat tu..emphh tak bpe nak sukee =.=

.Cik Nana. berkata...

kalo kande sy dia ade janggut seciput je,, tp nampak ensom la jgk..hihi..

..hizamirahim.. berkata...

@Ms Bery

kadang2 kan ?
hehe.
nak bela jugak ke ?
:B

..hizamirahim.. berkata...

@Mra Mastura

haha.
kalau jambang tu, nampak messy sikit kan ?
:B

..hizamirahim.. berkata...

@zizidiazora

okay.
ramai dah cakap macam tu.
haha.
:D

..hizamirahim.. berkata...

@Cute Girl

ye.
dah sebut dah kat atas tu.
:P

..hizamirahim.. berkata...

@Suhazli

errr...
sama sama la kita fikirkan.
=___=

..hizamirahim.. berkata...

@myravea

hehe.
;)
betul2.

..hizamirahim.. berkata...

@.Cik Nana.

haha.
dah kanda dia kan.
mesti la puji ensem.
:P

Zharif Azis berkata...

janggut yg segan nak tumbuh lah sexy :P

Gadis Pantai Timur berkata...

tak suka yang berjanggut..hehe..angkat tangan tinggi2 ni..

adrinaqamarina berkata...

zami tak sesuai la ada janggut -.-'

shandye. berkata...

klu nk lebatkan janggut, shave kerap2. selang sehari shave. cepatla dia tumbuh balik.

dolu2 zaman2 batu masa aku dok ada labret piercing mmg rajin shave (especially area bawah bibir) sebab bila ada janggut kat area bawah bibir tu bila pakai piercing leh cover sket so takdelah kantoi dgn lecturer.

teehee...

..hizamirahim.. berkata...

@Zharif Azis

haha.
sexy la sangat!
:B

..hizamirahim.. berkata...

@Gadis Pantai Timur

hehe.
ye ?
tu la.
lain orang lain taste.
:P

..hizamirahim.. berkata...

@adrinaqamarina

zami tahu.
bukan adrina je yang cakap.
hehe.
tapi saje je.
;)

..hizamirahim.. berkata...

@shandye.

haha.
kagum ah.
siap tindik tu!
:B

MAISHARAH berkata...

haha..zami lebih nampk macho dgn jggut malu2 kucing tu...seyez

tp t zami gatal2 plakan huhu..

pe pown zami tetap zami kan:P

::FAIZ FARISH:: berkata...

aku ada jangut tipis

Nur Farah Hani berkata...

hahahahha... nak puji diri sendiri la ni erh kirenya.. :P

hanya mampu ketawa.. ehehhee.. okeyh fine.. sesuai ar.. cute.. hak3.. :D

wan zuliyana [apel] berkata...

tu kira bnyak tu,membe apel puny ajnggut macam rumpai laut.
beberapa helai halus yang berselerak.
tp comel pe laki de janggut en, nampak gagah. hahahaha

*muka tipu*

wan berkata...

cute tu ade janggut malu2 kucing...sib bek bkn janggut kucing yg malu2...

KiKiHanakO berkata...

yeah.. suka baca blog budak laki sebelah pintu ni..

kyoo reza berkata...

*angkat tgn tanda setuju..
tapi xtau setuju apa..nyiahahaha

go janggut go !!

Gadis Pantai Timur berkata...

ada janggut nampak mcm pak bilal kat surau kampung tu ha..

Fiq Fikri berkata...

ahahah try simpan janggut tu sampai semak,nk jugak tgk hasil dia nnt..ape upe nye ahahha

shandye. berkata...

dolu2 la. zaman jahilliah dulu. sekarang dh insap.

hahaha...

Faraa Eiman's berkata...

cam mane tbelah 3 tuh ? muahaha
eyh , comel la laki nan janggut
kalu nak compare nan misai
hoho

farra berkata...

hahaha..cute doe ade janggut..even seiput pon,sunnah nabi tuu..btw,u encem lorr ade janggut kucing tu..eheks:P

Rtp Farra Arisha berkata...

beard shows male right...:) begitu juga yg sebaliknya.

**NH-Nurul Hidayah** berkata...

kalau oke dengan RUPA..nampak macho..kalau tak oke dengan RUPA,nampak SEMAK...


bila di godek2 rupa zami nieyh...padan lar ade janggut pown..simpan panjang2..t leyh jalin kaci chantewk..ngahahahaha...

p/s : zami berjanggut npk mcm pakcik2...hai uncle!!! :p..pe jeling2??korek biji mate th kang!!.. :p

imah berkata...

oh..janggut tuh tak cukup nutrien nak tumbuh ^^ hehehe..

imah suka yang ade jambang.. tapi kena pandai bela la.. baru nampak cool ^^

Amy A. berkata...

meh nk mngaku..sy suuke tgk laki de janggut..lg2 mcm yg baru 2,3 helai tu..mse skolah dlu suke usha senior pny 'baby janggut'..comel..klu da bnyk, suke jgk, sbb ble gosok2 janggut rse geli2..:p

Eazy Izzuddin berkata...

mmg gatal bila bela janggut serius..
xD

lepas cukur..
mesti muka cam budak2 hehe
xD

Puteri Iqa Izyan berkata...

haha. bila tgk gmbr zami skang yg byk ada janggut, mcm pelik je. =P


so, kalau janggut tu tadek baru nmpk zami yang dulu~ =))

kechixx berkata...

hari tu saya jumpa perempuan berjanggut!

ayie berkata...

kalau janggut macam jagung..petik je makan..haha

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com