Ahad, 10 Julai 2011

Budak Lelaki Raih Perhatian Dunia Selepas Menari Michael Jackson's Thriller

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Eh. Video ni tengah hangat kat youtube sekarang. Video ini memaparkan seorang budak lelaki yang telah meraih perhatian satu dunia selepas menari sejibik macam Michael Jackson dalam lagu Thriller. Sebelum aku tengok video ni, aku memang berfikiran negatif. Yes. Apa yang best sangat dia menari? Aku menari lagi best kot? Boleh? Haaa... Tu sebelum aku tengok video ni ye. Lepas aku dah habis tengok, aku memang salute habis dekat budak lelaki ni. Dahsyat gile. Tak sangka budak lelaki sekecil dia mampu menari macam tu. Tak percaya? Watch it! >_<


 
 
 
potpetpotpet : Age is just a number orang putih kata.

4 ulasan:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

hebat seehhh bdk kecik ni...gile laaa

najihah sahami berkata...

fuhh..lasak giler skill dia..

zizidiazora berkata...

wow...fantastic....

ayie berkata...

haha.. jumpa je kamera kat budak tu

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com