Rabu, 1 Jun 2011

Wordless Wednesday #2


16 ulasan:

najihah sahami berkata...

haha..dh boleh hafal gaya zami...:)

ayie berkata...

entry wordless ni mcm sesi jual baju la.. wordless katalog..hehe

syAzAnA berkata...

hari belia.

#kbai

Lelord berkata...

pheeweet...cam nak melompat lebih tinggi jek

DanieL AdiE berkata...

Smart pic nie...

cik Dil berkata...

smart pic nii..^^

Yuyu Musa berkata...

okay.nak ke masjid eh?


nice pic..hik3..:)

little ain berkata...

:)

*senyum sebab wordless kann*

heee~

zizidiazora berkata...

wordless memberi 1001 pengertian buat mereka yang mengerti.

zami,
awak sgt kreatif dan sgt bijak. awak telah lontarkan satu persoalan untuk sebuah penilaian kepada mereka yang setia pada awak. ruang yg dibuka ini menjadikan setiap antara setia itu mampu senyum dalam mencanai satu pengertian dan atas keterbukaan ruang inilah awak mengiktiraf diri awak menjadi seseorang.

adrinaqamarina berkata...

jap! nak pikir, apa maksud gambar ni eh.


kepenatan berphotoshoot mungkin!


hehe.


ke baru lepas balik masjid!

Awan Biru berkata...

Wordless, but not empty.

iksharizan berkata...

smartiest :)

Reen berkata...

lah?? gambar je? memang wordless.. hehe

IMHAYS berkata...

cikgu..buat lah entry pasal mesjid besi turw..hOho..:)

Mra Mastura berkata...

same macam mish ~ da leh hafal gaya zami posing LOL

Puteri Iqa Izyan berkata...

pose zami mesti mcm tu je. hehehe

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com