Rabu, 1 Jun 2011

Wordless Wednesday #2


16 ulasan:

  1. haha..dh boleh hafal gaya zami...:)

    BalasPadam
  2. entry wordless ni mcm sesi jual baju la.. wordless katalog..hehe

    BalasPadam
  3. pheeweet...cam nak melompat lebih tinggi jek

    BalasPadam
  4. okay.nak ke masjid eh?


    nice pic..hik3..:)

    BalasPadam
  5. :)

    *senyum sebab wordless kann*

    heee~

    BalasPadam
  6. wordless memberi 1001 pengertian buat mereka yang mengerti.

    zami,
    awak sgt kreatif dan sgt bijak. awak telah lontarkan satu persoalan untuk sebuah penilaian kepada mereka yang setia pada awak. ruang yg dibuka ini menjadikan setiap antara setia itu mampu senyum dalam mencanai satu pengertian dan atas keterbukaan ruang inilah awak mengiktiraf diri awak menjadi seseorang.

    BalasPadam
  7. jap! nak pikir, apa maksud gambar ni eh.


    kepenatan berphotoshoot mungkin!


    hehe.


    ke baru lepas balik masjid!

    BalasPadam
  8. Wordless, but not empty.

    BalasPadam
  9. lah?? gambar je? memang wordless.. hehe

    BalasPadam
  10. cikgu..buat lah entry pasal mesjid besi turw..hOho..:)

    BalasPadam
  11. same macam mish ~ da leh hafal gaya zami posing LOL

    BalasPadam
  12. pose zami mesti mcm tu je. hehehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com