Selasa, 10 Mei 2011

Lelaki Bujang Macam Aku!



Itu diaaa... Status biasa bagi seorang lelaki bujang trrrang tang tang macam aku. Tak makan nasi, makan megi. Tak makan megi, makan nasi. Haha. Biasa ah. Nak jimat punya pasal. Makan memang tak boleh nak ikut selera. Tapi kalau aku ikut selera jugak, bank negara pon tak menang tangan nak support aku. Errr... Aku siriyes kot? Adeh. Anyway, aku takde la setiap hari nak makan megi. Kau nak mampos makan megi hari hari? Dah la tak sihat! Rasa pulak dah la sedap! Eh. Macam berlawanan je bunyi dia? =,=


Semalam aku makan nasi putih, ayam goreng dan beberapa batang kacang panjang. Tidak dilupakan juga, kicap manis sebagai penyeri majlis. Haha. Sedap gile wa cakap sama lu! Bukan setakat menjilat jari je, lidah siap koyak rabak gara gara kenikmatan yang jelas terasa. Hurmmm... Betul ke sedap sangat? >.<


Haaa... Terliur tak? XD



potpetpotpet : Rindu air tangan ibu... T.T

35 ulasan:

  1. bukan maen lagi koyak rabak lidahnye..hahaa..biase la bujang..pompuan ade jugak mcm tu bila dok jauh drp mak..=P

    BalasPadam
  2. biaselah makanan orang bujang.kira mewah dah tuh

    BalasPadam
  3. minggu ni n minggu dpn je lagi kn.. then balek umah dah :) t mkn puas2 masakan cikgu :)

    BalasPadam
  4. ibu mesti bangga sebab anak ibu dah berjaya masak sendiri sampai jilat3 hari.

    :P

    BalasPadam
  5. macam sedap jerr , macam je laaa . HAHAHA

    BalasPadam
  6. pewwwwww ! kalah cef wan nie ... nak nak lagi plus dgn telor goreng pastu plus dgn sambal belacan plus dgn tempe ... aisyhhhh :D

    BalasPadam
  7. haha biase je pun,xmeliur sgt =p

    btw,megi itu yg buat air liur menitik muahahaha ;D

    BalasPadam
  8. ayam besor nasi ciput..bagus2...hehe >.<

    BalasPadam
  9. Pergh~ kalau macam ni tiap hari, 3 kali sehari memang bank negara pun bungkus nak tanggung Zami. Muahaha ;D

    BalasPadam
  10. comelnya name tag kat pencil case. :D

    BalasPadam
  11. kurang satu la..
    sambal belacan..
    ke kamu tak makan sambal belacan???

    BalasPadam
  12. SEDAP OK HIDANGAN TU!!

    BalasPadam
  13. mak aih...nazak dh lidah tu. hahaa..

    makan ngn budu lak zami. baru terasa senagt tu. hahahahaaa

    BalasPadam
  14. hye hizami..bila musim panas ni selera makan agak kurang :)

    BalasPadam
  15. HAHA , sian dye . xpon carik ler calon bini boleh tlg masakkn . ye x ? hehe

    BalasPadam
  16. ok la meal tuh~ kire mewah la jugak.. semua orang faham status budak bujang camne.. hahaha

    BalasPadam
  17. nasik lauk kicap and telur. pehhh.. meleleh~ haha ^_^

    BalasPadam
  18. ahah btol! komen atas nih kate. sambal belacan. kalo ade lagiii bestttttt.

    BalasPadam
  19. wah..bgus2...talented in cooking...
    huhu

    BalasPadam
  20. Sedap hingga menjilat jari..wuwuwu

    xpe, masak sendiri lebih kepuasan untuk menikmati =D

    BalasPadam
  21. aa sangat dasat makan sayur ulam kacang panjang tu..mahal kot kat pasaran.. makanan org bujang bkn biskut mayat dan kopi o ke??hehe

    BalasPadam
  22. hoi, aku baru je melantak megi td..
    asam laksa wow!haha.

    BalasPadam
  23. makan la roti plak...

    makn megi memg la x bagus oii..


    hahaha.. xyah nk jimat sgt smpai kerempeng..haha

    BalasPadam
  24. balek rumah t mkn la puas2 ye.
    kcang panjang 2 panjang btol ye. hihi

    BalasPadam
  25. biase la bujang kan haha

    BalasPadam
  26. makan makan dan makan...lapar2 pagi2 buta nie...huhu

    BalasPadam
  27. kira orait la tu, sodap ape :)

    BalasPadam
  28. motif makan kacang panjang tu ape zami? hahahha

    BalasPadam
  29. kira ok la tuh, selagi xkunyah kayu...huhuhu

    BalasPadam
  30. instant noodle is a must kt umah bujang mana2 pown... masa ngaja dulu, siap ada buku 555 lg tau monthly installment ngan makcik kantin... skool pedalaman, diorg x kesah... @_@ mode*lantakmegiriban2lambaldiramai2....

    BalasPadam
  31. kira ok la tu, ada org yg makan ikan kering je

    BalasPadam
  32. alahaiii cian nye zami...
    xpe2... diet tuuuu :D

    BalasPadam
  33. hidup bujang bese la
    okeh la tuh makn ayam..
    dri makn ikan bilis jee kan kan
    ^_^

    BalasPadam
  34. ok la tu apa lak yg jadi masalah. kalau siap makan ngan lauk ayam tu kira ok sesangat dari makan lauk ikan kering je.

    BalasPadam
  35. HAHA , gud job . dah rindu air tangan ibu tu , belajar2 la masakan mak =)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com