Selasa, 10 Mei 2011

Lelaki Bujang Macam Aku!



Itu diaaa... Status biasa bagi seorang lelaki bujang trrrang tang tang macam aku. Tak makan nasi, makan megi. Tak makan megi, makan nasi. Haha. Biasa ah. Nak jimat punya pasal. Makan memang tak boleh nak ikut selera. Tapi kalau aku ikut selera jugak, bank negara pon tak menang tangan nak support aku. Errr... Aku siriyes kot? Adeh. Anyway, aku takde la setiap hari nak makan megi. Kau nak mampos makan megi hari hari? Dah la tak sihat! Rasa pulak dah la sedap! Eh. Macam berlawanan je bunyi dia? =,=


Semalam aku makan nasi putih, ayam goreng dan beberapa batang kacang panjang. Tidak dilupakan juga, kicap manis sebagai penyeri majlis. Haha. Sedap gile wa cakap sama lu! Bukan setakat menjilat jari je, lidah siap koyak rabak gara gara kenikmatan yang jelas terasa. Hurmmm... Betul ke sedap sangat? >.<


Haaa... Terliur tak? XD



potpetpotpet : Rindu air tangan ibu... T.T

35 ulasan:

wanda berkata...

bukan maen lagi koyak rabak lidahnye..hahaa..biase la bujang..pompuan ade jugak mcm tu bila dok jauh drp mak..=P

Rozuan Ismail berkata...

biaselah makanan orang bujang.kira mewah dah tuh

Mra Mastura berkata...

minggu ni n minggu dpn je lagi kn.. then balek umah dah :) t mkn puas2 masakan cikgu :)

adrinaqamarina berkata...

ibu mesti bangga sebab anak ibu dah berjaya masak sendiri sampai jilat3 hari.

:P

Siti Wardah berkata...

macam sedap jerr , macam je laaa . HAHAHA

atien rashidi berkata...

pewwwwww ! kalah cef wan nie ... nak nak lagi plus dgn telor goreng pastu plus dgn sambal belacan plus dgn tempe ... aisyhhhh :D

Amna.Qadeeja berkata...

haha biase je pun,xmeliur sgt =p

btw,megi itu yg buat air liur menitik muahahaha ;D

momochan berkata...

ayam besor nasi ciput..bagus2...hehe >.<

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Pergh~ kalau macam ni tiap hari, 3 kali sehari memang bank negara pun bungkus nak tanggung Zami. Muahaha ;D

_aLiaHwaFa_ berkata...

comelnya name tag kat pencil case. :D

diana berkata...

kurang satu la..
sambal belacan..
ke kamu tak makan sambal belacan???

DanieL AdiE berkata...

SEDAP OK HIDANGAN TU!!

najihah sahami berkata...

mak aih...nazak dh lidah tu. hahaa..

makan ngn budu lak zami. baru terasa senagt tu. hahahahaaa

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hye hizami..bila musim panas ni selera makan agak kurang :)

Nurul Amira berkata...

HAHA , sian dye . xpon carik ler calon bini boleh tlg masakkn . ye x ? hehe

Aman Ibrahim berkata...

ok la meal tuh~ kire mewah la jugak.. semua orang faham status budak bujang camne.. hahaha

Puteri Iqa Izyan berkata...

nasik lauk kicap and telur. pehhh.. meleleh~ haha ^_^

i am S!L4H.. berkata...

ahah btol! komen atas nih kate. sambal belacan. kalo ade lagiii bestttttt.

nUrulsHIera93 berkata...

wah..bgus2...talented in cooking...
huhu

myravea berkata...

Sedap hingga menjilat jari..wuwuwu

xpe, masak sendiri lebih kepuasan untuk menikmati =D

ayie berkata...

aa sangat dasat makan sayur ulam kacang panjang tu..mahal kot kat pasaran.. makanan org bujang bkn biskut mayat dan kopi o ke??hehe

Adeela Oh Lala berkata...

hoi, aku baru je melantak megi td..
asam laksa wow!haha.

vampire's lovex berkata...

makan la roti plak...

makn megi memg la x bagus oii..


hahaha.. xyah nk jimat sgt smpai kerempeng..haha

dydy berkata...

balek rumah t mkn la puas2 ye.
kcang panjang 2 panjang btol ye. hihi

EmanTheHalia berkata...

biase la bujang kan haha

aRe-lOnG berkata...

makan makan dan makan...lapar2 pagi2 buta nie...huhu

Rafidah Farhana berkata...

kira orait la tu, sodap ape :)

kembatolo™ berkata...

motif makan kacang panjang tu ape zami? hahahha

Zoulhusni:My Emancipation berkata...

kira ok la tuh, selagi xkunyah kayu...huhuhu

Kusch Iskandar berkata...

instant noodle is a must kt umah bujang mana2 pown... masa ngaja dulu, siap ada buku 555 lg tau monthly installment ngan makcik kantin... skool pedalaman, diorg x kesah... @_@ mode*lantakmegiriban2lambaldiramai2....

::FAIZ FARISH:: berkata...

kira ok la tu, ada org yg makan ikan kering je

Nisa Kay berkata...

alahaiii cian nye zami...
xpe2... diet tuuuu :D

HaNa Hani berkata...

hidup bujang bese la
okeh la tuh makn ayam..
dri makn ikan bilis jee kan kan
^_^

zizidiazora berkata...

ok la tu apa lak yg jadi masalah. kalau siap makan ngan lauk ayam tu kira ok sesangat dari makan lauk ikan kering je.

J.U.D.E.Y.M berkata...

HAHA , gud job . dah rindu air tangan ibu tu , belajar2 la masakan mak =)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com