Rabu, 11 Mei 2011

Istimewa 11 Mei


Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan duhai ibu...
Allah selamatkan kamu...


Eh. Dah 11 Mei!!! Haaa... Siapa tahu ada apa dengan 11 Mei? Siapa tahu, aku bagi gula sepeket. Sepeket pon cukup la kan? Nak tak? Rugi la siapa tak nak. Siriyes! Gula dah mahal sekarang. Even aku nak beli gula gula doploh sen kat kedai runcit pon aku tak berani dah. Takut pulak gula gula doploh sen tak dapat empat bijik. >.<


Tiba tiba aku teringat pasal kejadian semalam. Aku beli air teh o ais limau sebungkus. Cuba kau teka, best tak air teh o ais limau tu? Haaa... Best gile wa cakap sama lu! Sebab apa? Sebab teh o ais limau tu kurang manis. Errr... Tak kisah la kurang manis pon. Tapi macam tak letak gula langsung kot? Adeh. Nasib baik aku jenis suka air macam tu. Kalau tak, aku dah lama ptttuihhh ptttuihhh dah air tu. Haha. Apasal aku rasa macam cerita aku ni takde kaitan langsung dengan tajuk entri pada hari ini? =,=


Okay. Back to the topic, 11 Mei merupakan hari kelahiran ibu. Errr... Ibu kau ke? Aku tahu pulak hari kelahiran ibu kau? Haha. Ibu aku la beb! Cuba baca entri ini. Aku ada sebut pasal hari kelahiran ibu. Oleh itu, aku ingin memberikan ucapan yang sejibik macam dalam entri ini. Boleh? Aku malas nak taip ah! Errr... Jujur ni... =,=



potpetpotpet : Aku bad mood kejap tadi. >.<

30 ulasan:

Bella Ayub berkata...

bad mood kejap td..skang da ok la kan..

ayie berkata...

Semoga ibu 'puan zaimah' panjang umur dan murah rezki

myravea berkata...

Selamat hari lahir ibu kepada hizami :) Moga dimurahkan rezeki dan kesihatan yang baik..

Qarl berkata...

Happy Bday Puan Seri Zaimah. gitu ade seri2 bagai. moga berseri2 wajah ibu 'abang' ye. hahaha

agak2 komen i ni naik yg 1st ke 10? lol...

njoy teaching zami!

AZRUL AZMI berkata...

Selamat hari lahir ibumu.... hehehe..

Cik Iqaa berkata...

BD to puan zaimah.semoga dimurahkan rezeki & duberkati :)

Puteri Iqa Izyan berkata...

happy bufday utk ibu zami o_O

Cik Ungu Kamila berkata...

ape motif teh o ais limau tu ? wakaka.

btw, happy birthday to puan zaimah.

♥yana♥daniel♥ berkata...

slmt hari lahir ibu mu =)

erra syahira berkata...

ckp kt ibu hepi besday la yer..

::FAIZ FARISH:: berkata...

hp bday makcik

Kusch Iskandar berkata...

God bless your mom n your seisi keluarga encik chegu~~~ *wink!!!

Idah berkata...

ini anak kesayangan ibu ke.....baguslah..sayangi mereka sebelum mereka pergi utk selamanya.

aliesha kirana berkata...

selamat hari lahir buat ibu cikgu zami! n guess what? birthdayy AK pun hari ni.. ho yeah! heheeh.. nak hadiah! tehee.. ^_________^

eddy syrol berkata...

happy birthday buat ibu anda :)

kembatolo™ berkata...

selamat hari jadi buat ibu kau zami. dari anak yang lain mak. tapi nama bapak sama. haha

-hanyaaku- berkata...

selamat hari jadi ibu.. hehee :D

najihah sahami berkata...

bad mood?dtg bulan ke ape zami? hahaha

alahai, selamat hari lahir mak cik zaimah. semoga panjang umur murah rezeki. mesti ibu zami tensen ada anak cam zami ni kan?hahaha

naseb laaa..

*pnggl makcik macam dh kenal lamaaaa punya!

izzah berkata...

befday dekat2 dgn mothers days.

Nisa Kay berkata...

say happy bday to ur mom :D

Aman Ibrahim berkata...

May Allah bless Puan Zaimah dan dimurahkan rezeki

alia zarfullah berkata...

HAPPY BIRTHDAY AUNTIE :D
MY MOM PUNYA BIRTHDAY ON 13 MEI :)

Ardini Humaira berkata...

epi bday untuk ibu zami ya ;)

hehe jadik silent reader aa la ni... ceyceyhh

azraftarmizi's blog berkata...

happy besday buat ibu anda :)

zizidiazora berkata...

Yezz..happy birthday tu ur mom zami.

DanieL AdiE berkata...

Mak cik..selamat hari lahir...

princessxana berkata...

hepi besday makcik

marlia atashinchi berkata...

SEMUA UCAP SELAMAT HARI LAHIR...I PUN NAK GAK! HEHEHE..SELAMAT HARI LAHIR PUAN ZAIMAH..:D UNTUNGNYA ANDA ADE ANAK MCM ZAMI NI...TGOK RUPA BAEK ORANGNYE..MENURUT KATA IBU JE NI....HEHEHEHE....

Adeela Oh Lala berkata...

nice entry derr~ :P

zizidiazora berkata...

Selamat hari lahir makcik semoga kehidupan sentiasa dilindungi dan diberkati allah hendaknya

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com