Rabu, 4 Mei 2011

Hoi!!! Harga Minyak Naik Lagi Hoi!!!



Wow. Harga minyak naik lagi? Wow. Harga minyak naik lagi? Wow. Harga minyak naik lagi? Adeh. Letih aku nak taip tiga kali. Tapi takde ah sesengal kau nak baca apa yang aku taip ni tiga kali. Haha. Padan muka kau! Aku jadi kejam sebab harga minyak naik lagi. Sebagai pengguna kereta saga yang sudah calar sana sini, aku tak puas hati langsung dengan perkara ni. Kenapa? Sebab semua orang tak puas hati, aku pon nak ikut tak puas hati sekali. Boleh? Ni petikan daripada MalaysiaKini:

Bermula tengah malam ini, petrol RON 97 akan dijual pada harga baru, iaitu RM2.90 seliter. Kenaikan itu bagaimanapun tidak melibatkan RON 95 dan bahan api lain di negara ini. RON 95 kekal pada harga RM1.90 seliter. Kenaikkan RON 97 ini adalah yang tertinggi dalam sejarah negara dan dipercayai berikutan kenaikan harga minyak mentah di pasaran dunia.


potpetpotpet : Kalau la kereta boleh isi dengan air. =.=

22 ulasan:

Hilmi Zamri berkata...

adoiii naseb baik guna ron 95...blueberry zami guna ron berapa? ronny? haha

Nurul Afiqah berkata...

hahaha...kalau boleh isi dgn air alamatnya harga air pon naik lah..

Cik Kamoo berkata...

dugaannya!!

Nadhirah-chan berkata...

pakai kete solar jer , cuma malam tak boleh la nak gi gerak foya-foya dah , kehkehkeh ^^

najihah sahami berkata...

lepas ni isi guna pasir je la kete tu zami. adeh.

Bella Bell berkata...

asyik naik je..adehh..

HairiAks berkata...

Jom bertukar kpd RON 95
hahah.. semput2 lah keta kalau pakai RON95.
wakakakka..

MR. SYAH berkata...

dah xguna dah ron97.. redha je guna ron95..

Aliah Saiful berkata...

kan ade kete hybrid tu..
tapi mahal la..hehe
isu minyak ni mmg xkan habis kan?

zizidiazora berkata...

Sape cakap kereta tak leh isi ngan air. Apa susah jirus jeler biar penuh dlm tangki tu. Bleh jln ke tidak itu soal no 2. yang penting boleh isi air. hahaha.....larikkkk..

Mikah Lurima berkata...

omaiGOD! Siyesz r?? hari tu bru naik kot. adesss... thanx GOD RON95 x join sekaki. fuhh~

thanx 4 d info!^^

JIJI YU berkata...

naseb aku punye motor hibrid

Rara Farah berkata...

tunggu jap...nak buat kete yang guna air...jap lagi ai bagi yep..hehehe

.Cik Nana. berkata...

adeyh...cian myvi saye, tp terpakse isi ron97 gak..xley ron95..hmm..
dugaan la cekgu!!

Puteri Iqa Izyan berkata...

nasib baik guna ron 95 ^_^

Zulgeologist berkata...

padan muka aku.haha

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

kita pakat naik kereta kuda.. hehe

::contengan hati::)) berkata...

pg keja jalan kaki tak pun syer kereta jimat sikit kan ;)

ayie berkata...

saya peminat setia ron95 kalau ron95 naik alamatnyee...



KITA BAKOR STESYEN MINYAK!!!!!!!!

::FAIZ FARISH:: berkata...

Aku Pakai Ron97, sbb kalau pakai Ron95 kete aku tak Laju tak kuat tak power. ni naik lagi, aku rasa nak jerit je kat jalan raya...... versi kuat2 ala-ala meroyan....

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

mmg nak kena bebel kat sini la hizami...asyik naik jerk...alasan harga myk dunia naik..menci la

J.Syazwana berkata...

naseb baek tak pakai keta.
haha !

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com