+ -

Pages

Carta Lagu K-Pop Paling Popular | Minggu Pertama Mei 2011

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera! Kita kembali lagi dalam carta lagu K-Pop paling popular bagi minggu pertama pada bulan Mei ini. So, tanpa melengahkan masa lagi, biar saya memulakan carta pada hari ini dengan lagu yang menduduki tangga pertama. Okay. Pada minggu lepas, lagu ini berada pada kedudukan yang sama. Nampaknya, lagu ini berjaya mengekalkan kejuaraannya selama dua minggu berturut-turut! Tahniah diucapkan kepada 4MINUTE kerana lagu Mirror Mirror sekali lagi menduduki tangga teratas bagi carta lagu K-Pop pada minggu ini. Bagi tangga tangga yang seterusnya, sila tengok sendiri. Boleh? ;)


[1] 4MINUTE - Mirror Mirror




[2] f(x) - Pinocchio (Danger)




[3] Rainbow - To Me




[4] Big Bang - Love Song




[5] Girl's Day - Twinkle Twinkle



[6] CNBlue - Intuition
[7] Park Bom - Don't Cry
[8] Kim Tae Woo - Echo
[9] A Pink - Don't Know
[10] Clover - La Vida Loca






potpetpotpet : Happy Mother's Day!
5 Budak Lelaki Sebelah Pintu: Carta Lagu K-Pop Paling Popular | Minggu Pertama Mei 2011 Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera! Kita kembali lagi dalam carta lagu ...

16 ulasan:

ayie berkata...

wow nak download la lagu miror miror

eeqa~ berkata...

Suke Big Bang! :-)

napeace™ berkata...

apsal takde mr.taxi.. wuwu eh tp tu bahasa jepun.

danger- best!

jackieKOH berkata...


Big Bang Kpop eh??
laaaa, aku pk Jpop.. haha..

Entri Pansss : Justin Bieber fans dan haters akan benci aku sebab ini !!

MR. SYAH berkata...

cn blue ada lg.. lagu tu best..

Si Gadis Semasa berkata...

hoooo yeah . big bang and park bom dalam chart ! daebak !!

najihah sahami berkata...

yea!!love song tuuuu!!

best giler lagu tu. hehe

Az-Zahra Fauzee berkata...

em...
cn blue tetap first dihati...
cea~

lavenderlover berkata...

sweet!love k-pop!

miwwa J berkata...

bigbang! <3

a i d a ; berkata...

sgt suke lagu mirror2 tu.
best! :D

eh, lagu cnBlue Love Girl pun best jugak la.
sila la dgr. huu~

zizidiazora berkata...

Minat sungguh rupanya zami dengan lagu2 kpop ni yek. hehehe... anyway lagu miror2 tu best kan.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

tahniah yerk hizami sebab masuk dalam majalah remaja bulan ni :)

::FAIZ FARISH:: berkata...

kekadangkan diorang ni bersandarkan rupa n pandai menari je, suara... hm susah nak cakap..... pakai suara mesen je...

luqman zakaria berkata...

besh besh..nak kne download nih..

syamimi fatin berkata...

lgu 4 minute- heart to heart pun best. tryla dgr ^_^

< >