Sabtu, 19 Mac 2011

Man Juara Raja Lawak (2011) Musim Ke-5! Edisi Aku Pon Nak Update Jugak!

Ada R2. Ada Balas. Ada Man.


Persembahan pembukaan nyanyian beramai-ramai oleh para peserta Raja Lawak musim ke-5 yang dah agak menarik. Siap menari menari tuuu... Syabas bebeh! Paling tak boleh belah, bila Johan sekali lagi buat lawak Jamal Abdillah ni. Dan kenapa lawak Jamal Abdillah ni tak pernah membosankan? Adeh. Sengal gile Johan ni. Tak habis habis dengan lawak Jamal Abdillah dia. XD


Pusingan 1
In my opinion, the first round ended in a tie between Balas and R2. Both of them were equally funny. Tapi kan, lawak Balas dengan R2 ada unsur lucucah sikit. Lucucah? Lucu tambah lucah! Haha. Boleh? So, macam mana dengan Man pulak? Hurmmm... Kureng sikit nampaknya.


Pusingan 2
Man was better than Balas. Entah. Aku tak berapa nak paham lawak Balas kali ni. Apakah? Man pulak membawakan isu mat rempit yang dia pernah bawak dulu. Surprisingly, he was funny. But, I was expecting more from him. Sebab aku tahu dia lebih lawak daripada tu. Cehhh... Konon konon ah kan. R2? Okay la. As a conclusion, the second round went to Man.


Apa apa pon, tahniah Man kerana telah berjaya menjadi juara Raja Lawak musim ke-5! Masa awal awal pencarian Raja Lawak ni bermula, aku tak expect pon Man boleh jadi juara. Tapi Man telah berjaya menunjukkan peningkatan yang dahsyat dalam setiap persembahan. So, Man memang layak bergelar juara kali ni. ;)



potpetpotpet : Aku memang tak boleh belah dengan David Teo ah. Dia patut masuk Raja Lawak kot.

18 ulasan:

Qarl berkata...

sok la tgk repeat show

Mra Mastura berkata...

huhuk.. xtengokk pn..sbb wat esemen >__< tapi dgr housemate gelak kuat2 sgt td mesti best gilee kan

khairiyah berkata...

wahh congrats man!! xdpt tgk RL td..sok nak tgk ulangan ah kalo ade..hihi ^^

Misshy Innz berkata...

rumah tade astro .
kesian eh sekian ;D

NuR si CiKGu RiBeNa berkata...

kumpulan r2 tu mcm tak citer abis..
mesti terus zizan n johan masuk...

dah agak man leh menang..

arep_lockermonth berkata...

huhu :P man da winner right! td first time tgk die performed! b4 dis tak pernh tgk! but. surprisingly,im lovin it~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

congrate man..lawak laaa...

DanieL AdiE berkata...

R2 Kureng sgt utk 2nd round..

isu rempit man kalo nie sgt2 bagus!!

mmg die layak menang!

najihah sahami berkata...

wooo..xtgk sebab duk hostel...waaaaa

Syima Abd Raaif berkata...

saye suke nazmi sedih dia tak dpt msuk final T_T jozan tetap paling lawak ^^tu je ok bye ^^,

zizidiazora berkata...

Tq for info...sebenarnya I tak ikut langsung perkembangan pasal raja lawak nih...hehehe....

lea berkata...

tak sempat nak melayan Raja Lawak..

::FAIZ FARISH:: berkata...

tahniah pada pemenang

Oasis berkata...

Tak tgk sgt pun raja lawak ni. Tgk time Johan ans Zizan mengomel2 tu lagi sronok. Drg lg lawak dr peserta. Setuju tak?

Shamsuddin Amin berkata...

x berape tgok la raja lawak ni...
tapi
prnh tgok skali la...
man mmg best...^^

Zuewairy berkata...

tak tgk juga semalam.. atas bas balik Bangi:) apa2 pun nak ucap tahniah la kat pemenang tu:)

nurayunni berkata...

tgok skjp je smlm...:)

kechixx berkata...

dah agak Man yang menang;)

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com