Isnin, 3 Januari 2011

Siapa Blogger Yang Bertuah? Aku Atau Mereka?

Sempena tahun baru ni, tak habis habis dengan tahun baru. Okay okay. Sempena satu hari bulan satu dua sifar satu satu ni, aku lepak bersama-sama dengan dua orang kawan baik aku daripada sekolah menengah. Eh. Aku dah cerita kot sebelum ni. Ni kira kesinambungan dia la ni. Sambil sambil, aku menjumpakan dua orang blogger kat seremban tu. Cuba teka siapa? Adakah Haniz Zalikha? Adakah Zack Zukhairi? Adakah Irine Nadia Marcello? Tidak tidak. Mereka terlalu artis untuk menjumpakan. =.=


Bersama Diari Budak Malas.


Bersama Admiral Hafiz.


Seperti biasa. Kalau takde, luar biasa jadinye.


potpetpotpet : Bertuah aku jumpa mereka. ;)

30 ulasan:

_s1t1 n0rb@1t1_ berkata...

jap2,,macam kenal je tempat tu..kat jusco kan kalau xsilap..

Misshy Innz berkata...

terasa seperti berjumpa artis .
nape lahh lupe mintak sain .
HAHA ! ;D

rizal jabai berkata...

bila la dpt jmpa zami nih..huuu

..hizamirahim.. berkata...

@_s1t1 n0rb@1t1_

betol2.
sepuloh markah!!!
XD

..hizamirahim.. berkata...

@Misshy Innz

haha.
takde maknanye.
=.=

..hizamirahim.. berkata...

@rizal jabai

jom jumpa esok.
haha.
bajet je.

kembatolo™ berkata...

mereka terlalu artis untuk menjumpakan?

ko ni betol2 cikgu ke zami? hahaha

..hizamirahim.. berkata...

@kembatolo™

haha.
bukan la.
aku blogger.
salah orang ni.
:P

si pendek dan moody berkata...

boy next door kelihatan petite lah , tehee

~boy @ Mr. K~ berkata...

haha...bila mau wat gathering kat sabah??? wahahaha

Fariq berkata...

perghh, mesti seronok gile walopon tak ramai yg join..

Aidy Shahiezad berkata...

aku sangat suka kan frasa terakhir kau tue:-

"Seperti biasa. Kalau takde, luar biasa jadinye"

nampak tanda2 elegan di situ.. :)

-------------
visit my latest entry:-
Politikus Larut Dalam Karut !!!
http://aidyshahiezad.blogspot.com

JUJAMAFIA berkata...

cam best je kan jumpa blogger2 nih...tingin nk juin ~

adrinaqamarina berkata...

tu ah, luar biasa kalau tak de :P

mr.syazwan berkata...

TERBAIK DARI LADANG ye dia!

biarkan meka artis

kita ubah profesion jd

ahli kabinet menteri lagi melatop!

hahaha

SyahmiFikri berkata...

haha...

agak la kann nak jumpa blogger artis tersebut..

comment pon bagai artis koet.. susah nak reply.. sbb ramai peminat.. ohowww

Nur Azila Ismail berkata...

bestnye dapat jumpe kawan lame kan . hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

wah wah wah, dpt jumpa sesama blogger. :) bgus boleh mengeratkan silaturahmi!

nyway, happy new year ya!

najihah sahami berkata...

zami!!waa..bile mau jmpe mish haa?hhahaha

Cik Miera Aziz berkata...

Hahahaha. Harus ada pic kamu tuh! >,<
Nice :)

Admiral Hafiz berkata...

haha
sangat luar biasa klu xde


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

FarhanaDr berkata...

Lain laa lupe admiral hafiz.. Ekeke.. :p

Zami, ape itu menjumpakan???? Marah cikgu BM.. Haha..

Nisa A. berkata...

waaaaa... nak jumpa jugak! ahaks ^^

eqbalzack berkata...

mcmane study kat sana?

lari tajuk sket...takper kan?

Puteri Iqa Izyan berkata...

oh. baru kenal innz ;))

Nadzirah berkata...

ini JJ sbn dua ke.? haha. maap kalau silap ~

Haziq Yaacob berkata...

wah..nak jumpe jgak lah :D

zizidiazora berkata...

menjumpakan??? Hahahahah.....cikgu2.

aliesha kirana berkata...

wahhhhhhhh!!! 3-3 ku kenal. tapi blom penah jumpa..how ? (-_-")

Adam Haiqal berkata...

rendah je upenyer..heheh

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com