Rabu, 5 Januari 2011

Mari MenSkodeng Dua Awek Comel. Rugi Tak Tengok Wa Cakap Sama Lu.



Belah kiri Una. Belah kanan Kasih. Una memegang pangkat sebagai mak tiri mak usu kepada Kasih. Menarik bukan? Padahal dua dua kecik lagi. Adeh. Dorang baru masok lima tahun this year. Dan dorang telah ditadikakan di satu tempat yang sama. Satu tempat yang sama? Eh. Apa pendapat kau kalau aku taip satu tempat yang berbeza? Memang mangkok la bunyi dia kan? =.=


Sementara aku cuti ni, aku hantar dorang gi tadika pada setiap hari jam 7.15 pagi. Erk. Kau ingat aku tak reti nak bangon awal? Meh sini aku geget telinga kau laju laju. Haha. Lepas tu, aku ambil dorang balik daripada tadika dalam pukul 11.30 pagi macam tu. Lepas tu, aku hantar Kasih kat rumah nenek aku. Oh. Kasih memang tinggal kat situ. Lepas tu, Husna nak lepak (kecik kecik dah pandai lepak) kat rumah nenek aku tu sebab dia nak main main dengan Kasih. Lepas tu, aku tak kisah la dorang nak main main apa pon. Lepas tu, dorang boleh paksa aku main main sekali. Lepas tu, aku tak nak la. Lepas tu, dorang tarik aku. Lepas tu, aku pura pura seronok main main. Lepas tu, aku tak jadi main main. Lepas tu, aku dah tak main main. Okay. Rasa nak lempang aku bukan? Gile annoying. =.=




Husna dan Kasih ni nakal ah jugak. Normal la kan? Eh. Aku ada satu video best nak bagi korang tengok. Dorang buat persembahan eksklusif tu. Kasih dah rupa Stacy pulak. Lepas korang habis tengok video ni, jangan tanya aku apa lagu yang didendangkan tu. Aku langsung tak tahu. Siriyes. Ciptaan sendiri mungkin? Dasat dasat. Dah boleh ganti Yuna kalau macam ni.





potpetpotpet : Comel comel.

45 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

comelnye una ;))

kem slm + kiss2 kat die :P

ueya megami berkata...

seksiii you si kasih tu hahahaha nasib baik due2 comel =p

jan berkata...

comel! (:

fateen smith kononnya berkata...

tak faham wooooooooooooooooooo haha

Shag berkata...

COMEL NYE!! Dan SEKSI! Kiki :P

http://shagcomot.blogspot.com/2011/01/tembakan-tepat-dari-kak-nonoi.html

Nur berkata...

innocentnya yg sorang tuh..'dah ke belom'..hahahhaa

cancerGreen berkata...

tak dapat tangkap langsung dorang nyanyi ape..haha:D tpi memang sangattttttttttttttttttt comel ^_^~~

_s1t1 n0rb@1t1_ berkata...

sereyes lagu dorg tak pernah dgr..haha..una mcm jd ala2 cat farish pulak :)

Mra Mastura berkata...

td da tgok vid... hehe..lagu dye unikkk wuuu.. hahax..original!~

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

comel sgt2 kasih ngn una.
rupa de iras lah!

Shag berkata...

'Itu lampu puteh. Bukan vidiyuu [video]' LOL~

Qarl berkata...

una lahir kat thai ke

die ckp siam apsal?

hiks

i'm shin... i'm inesen berkata...

ada bideo hazami main ngan dorang x?? nak nengok bley??

ASaDa RyutaRo berkata...

lagu apa ntah si kasih tu nyanyi. una malu2 gitewww. hahaha..

lagi 15 tahun jadi awek cun la dua orang ni. dah ada yang merisik lom? hihi ;P

AiDa AzRyN berkata...

comel! XD

FarhanaDr berkata...

Abang dan pakcik yang rajen.. Satu ciri penting sbagai cencalon suami ada dah tu.. Kikiki..

Eh.. Pakcik kan? Hehe.. :p

DanieL AdiE berkata...

i love kids!!

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2011/01/arjuna-cipta_05.html

adrinaqamarina berkata...

haish! una memang sangat adorable. nak geget boleh? haha! sungguh dah jatuh cinta kat una, meh, rina ada adik laki~ umo 7 tahun, kalau dye jumpa ne, mst dye kacau nye la. -.-'

kte pon dah biasa cam tu, anak sedara sendiri sama umo atau lagi tua. menarik bukan?

nizam berkata...

haha,kelakar!
tpi lgu ape yg budak2 comel tu nyanyi?? pelik bunyi jew.hehe
XD

Nisa A. berkata...

comelllll :D

ADfeez berkata...

walaupon x paham apa yg una ckp...
tp comel!! gg mana una? :P
hehe
tu lampu putih... bukan video :P

latest entri :

“If I Were the Green Hornet”

-hanyaaku- berkata...

uhh comelnya diorang..
tapi tuan blog lagi comel kot.. hahaha
tolong jangan percaya! =p

zizidiazora berkata...

dah abangnya comel tentu adiknya jugak comelkan? kan? kan?

bukan itu lagu ciptaan zami ke?? hehehe.........

ayie berkata...

waa tahniah kerana dapat jadi driver geng bas sekolah..hehe

Niz berkata...

ada ciri bapa berjaya!
hakhak

najihah sahami berkata...

ahahhahaa..sumpah lucu budak tu nyanyi..aiyaa! sayang gigi xde satu batang. kalo tak konpem david teoh berkenan. err..david teoh ke??hahha

Asrul "iLham" Sany berkata...

alalala, comelnya...

best antar anak2 ke tadika kann... ;)

mr.syazwan berkata...

hahahaa

gelak sampai terkencing tgk dia nyanyi

mau hentak2 je pala ni

lirik ciptaan sendiri la temanya

hahaha

=_=

kembatolo™ berkata...

ayat ko tu membuatkan aku rasa macam nak tumbuk2 betis kau.. hahahhaa

SyahmiFikri berkata...

perghh..

style doe..

comel jer budak2 nie..

geram eden tgok budak2.

mau tarik pipi.. hehhee

nisaGemok berkata...

'tu lagu puteh, bukan video'
part tu paling comel !
seksi betol si kasih ni, husna comel jerk.

ardinihumaira berkata...

awww...
ikut jejak abang dia :D


pssst.. lukisan tu lawa!

Hazzy Ishak berkata...

pipi tembam.

HEMY berkata...

salam ziarah..siyes dua2 comel...

My MiRa berkata...

ya allah...comelnye budak2 ni....jeles.......hope dpt anak cm ni la nanti hehe

HairiAks berkata...

Sangat comel.. cute.. tertarik dan debom...

Oasis berkata...

kalau goyang inul mesti lg comel ni kan..

tyramishuu berkata...

comelcomel mereka..

hehe
itu lampu putih bukan video..kahkah

mekdior tuss berkata...

cm aku itu budak....sagt comel n seksi...

~fatin~ berkata...

hahaha..
lawak gile usna ngn kasih...

Izyanti berkata...

alahaaaaaaaaaaaaaiiii. rasa nak cubit. haha. :DD

Nurul Hani berkata...

lepas tu ? HAHAHA, lawak pulak gua tengok diaowg dua. XD

Nadzirah berkata...

Sangat la comel. tp apesal tah.. suara video tuh tak dengar. kecewa.kecewa.

Nur Farah Hani berkata...

una sangat somel.. uhuhu... T___T

ila berkata...

wah,,seksianya dye nyanyi.
mgalahkan stacy

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com