Sabtu, 8 Januari 2011

3 Suara : It's A Beautiful Life!

Hey. Contest lagi? Teeettt ... Bertindak mengikut arahan boleh? Ni semua salah Mr Wan. Siapa suruh dia tag aku? Tak pasal pasal aku dah tergoda tengok hadiah dia. Gile ah. Kau tahu ke apa hadiah dia? Hadiah dia berupa percutian selama 3 hari 2 malam bersama Jaclyn Victor, Shila dan Ning Baizura di rumah Ziana Zain. Dasat dasat. Apalagi? Kau boleh gelak sekarang sebab aku dah tipu kau. Haha. Padan muka aku sebab tak kelakar langsung. =.=




Pemenang bakal membawa pulang sekeping CD album 3 Suara!!! Best best. Aku dah dengar album preview dia kat youtube. Siriyes aku terkagom. Memang masyukkk habis ah. Rugi kalau tak rebut peluang ni. Mana tahu rezeki kau kan kan kan? Pepatah yang aku asyik ulang ulang ialah tuah ayam nampak di kaki, tuah jebat dah lama mati. Eh. Ada bunyi macam pantun pulak? Bijak bijak. ;D




Eh. Ada lima soalan nak kena jawab. Tapi tak perlu susah susah taip kat entri. Kena hantar melalui emel Adi Luqman tu. Hehe. Nak tahu soalan soalan dia? Klik di sini. Last, but not least, I would like to tag 3 lucky bloggers. Siapa?


Afiq
Mra Mastura
Eipul

19 ulasan:

  1. =.= buatkan entry.. xreti =.=

    BalasPadam
  2. gudluck!semoga menang!

    BalasPadam
  3. lawa la dye nye grafik dye~

    all da best sume!

    BalasPadam
  4. semalam da dengar da. memang sume lagu layan habiss!

    all the best zami :)

    BalasPadam
  5. Masuk jangan tak masuk. Satu juta yang masuk lagi bagus hihihi :_)

    BalasPadam
  6. Jgn lupe emel jawapan n slogan ek? ^_^

    BalasPadam
  7. teruskan zami sebab jawapan semua dah ada dalam link tu.

    semoga berjaya ok.....

    BalasPadam
  8. hahaa
    thanx tag aku
    k aku g jwb skang
    keke

    BalasPadam
  9. :) :) :) terbaeekkk!!!!

    BalasPadam
  10. fuyoo.. album tu,,
    tapi download pon bley ni,, heheh,,
    papepon gudluck..

    BalasPadam
  11. owhh.. *baru bace shoutmix... >.<
    okok.. kalau mra rajin.. ngeh3.. thanks tag btw.

    BalasPadam
  12. Wahh~ Good Luck, Zami! Shag rak minat dorang :P

    Entri terbaru Shag : Surat Perletakan Jawatan dari Cik Kembar

    BalasPadam
  13. Good Luck untuk semua yg terlibat. Ahak..

    BalasPadam
  14. Tahniah kerana telah memenangi contest '3 Suara'!!

    http://adiluqman.blogspot.com/2011/01/results-3-suara-its-beautiful-life.html

    BalasPadam
  15. Thanks for an idea, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet. Now lets see if I can do something with it.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com