Sabtu, 8 Januari 2011

3 Suara : It's A Beautiful Life!

Hey. Contest lagi? Teeettt ... Bertindak mengikut arahan boleh? Ni semua salah Mr Wan. Siapa suruh dia tag aku? Tak pasal pasal aku dah tergoda tengok hadiah dia. Gile ah. Kau tahu ke apa hadiah dia? Hadiah dia berupa percutian selama 3 hari 2 malam bersama Jaclyn Victor, Shila dan Ning Baizura di rumah Ziana Zain. Dasat dasat. Apalagi? Kau boleh gelak sekarang sebab aku dah tipu kau. Haha. Padan muka aku sebab tak kelakar langsung. =.=




Pemenang bakal membawa pulang sekeping CD album 3 Suara!!! Best best. Aku dah dengar album preview dia kat youtube. Siriyes aku terkagom. Memang masyukkk habis ah. Rugi kalau tak rebut peluang ni. Mana tahu rezeki kau kan kan kan? Pepatah yang aku asyik ulang ulang ialah tuah ayam nampak di kaki, tuah jebat dah lama mati. Eh. Ada bunyi macam pantun pulak? Bijak bijak. ;D




Eh. Ada lima soalan nak kena jawab. Tapi tak perlu susah susah taip kat entri. Kena hantar melalui emel Adi Luqman tu. Hehe. Nak tahu soalan soalan dia? Klik di sini. Last, but not least, I would like to tag 3 lucky bloggers. Siapa?


Afiq
Mra Mastura
Eipul

19 ulasan:

Mra Mastura berkata...

=.= buatkan entry.. xreti =.=

cikmemy berkata...

gudluck!semoga menang!

adrinaqamarina berkata...

lawa la dye nye grafik dye~

all da best sume!

zikeryhassan berkata...

semalam da dengar da. memang sume lagu layan habiss!

all the best zami :)

Notacomei berkata...

Masuk jangan tak masuk. Satu juta yang masuk lagi bagus hihihi :_)

Adi Luqman berkata...

Jgn lupe emel jawapan n slogan ek? ^_^

Puteri Iqa Izyan berkata...

hoho..

semangat.

gudluck ;)

zizidiazora berkata...

teruskan zami sebab jawapan semua dah ada dalam link tu.

semoga berjaya ok.....

EIPUL berkata...

hahaa
thanx tag aku
k aku g jwb skang
keke

Mknace berkata...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

hans berkata...

good luck weih

P/S : Saya Akan Merindui Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah

Fariq berkata...

fuyoo.. album tu,,
tapi download pon bley ni,, heheh,,
papepon gudluck..

niesz berkata...

gud luck..hehe..

Mra Mastura berkata...

owhh.. *baru bace shoutmix... >.<
okok.. kalau mra rajin.. ngeh3.. thanks tag btw.

Shag berkata...

Wahh~ Good Luck, Zami! Shag rak minat dorang :P

Entri terbaru Shag : Surat Perletakan Jawatan dari Cik Kembar

Oasis berkata...

Good Luck untuk semua yg terlibat. Ahak..

Eazy Izzuddin berkata...

good luck!
;)

Adi Luqman berkata...

Tahniah kerana telah memenangi contest '3 Suara'!!

http://adiluqman.blogspot.com/2011/01/results-3-suara-its-beautiful-life.html

Tanpa Nama berkata...

Thanks for an idea, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet. Now lets see if I can do something with it.

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com