Sabtu, 8 Januari 2011

(18SX) Adam Levine Maroon 5 Bogel? Siapa Pula Raba Raba Dia?

Okay okay. Terus kepada sari berita penting. Boleh? Adam Levine selaku frontman Maroon 5 telah membogelkan diri untuk majalah Cosmo UK. Eh. Dia bukan saja saja nak membogelkan diri. Tapi niat dia suci murni, iaitu demi meningkatkan kesedaran tentang kanser prostat. So, amacam lelaki lelaki sekalian? Kau ada rasa tiba tiba haiyak takutnye kanser prostat ni bila tengok Adam Levine posing bogel macam ni? Erk. Dasat dasat.


Kau nak tahu Adam Levine cakap apa? Dia kata dia banyak habiskan hidup dia secara bogel. Boleh? Maksudnye apa tu? Teeettt ... Haha. Aku tak boleh terima doh. Lagi best, dia kata dia berasal dari california dan memandangkan cuaca kat situ panas, apa salahnya bogel? Erk. Dasat dasat.


Adam Levine membogelkan diri versi separuh bogel. Lebih lebih? Gi cari sendiri. =.=


Oh. Kau nampak tangan tu? Agak agak tangan siapa? Oprah Winfrey? Hey ... Tak logik kot. Adeh. Tu tangan awek dia. Siapa awek dia? Awek dia model Anne Vyalitsyna. Lawo ah jugak. Eh. Awek dia bukan takat raba raba bahagian tu je. Ada lagi bahagian lain dia raba raba, iaitu bahagian alat sulit!!! Diulangi, bahagian alat sulit!!!  Diulangi, bahagian alat sulit!!!  Diulangi ... Okay. Fine. Melebih-lebih pulak. Sorry sorry. Ni kes terkejut gile sebab tu sampai mentaipkan banyak kali. Haha. Lantak ah.



potpetpotpet : Siapa nak bogel lagi lepas ni bagi meningkatkan kesedaran? =.=

40 ulasan:

  1. mcm tangan aku je tu bro??pelik tapi benar,heheee

    BalasPadam
  2. haha..melebih lebih pulak time bahagian sulit tuu
    XB :)

    BalasPadam
  3. ala gambar broken la zami, :(

    BalasPadam
  4. haha. taip banyak kali la plak kan..
    er..kesedaran utk kanser prostat?? =.=
    oh my fyp.. *tetibe nak cari model utk thesis mra la gak cmni.. haha.. XP

    nyte.. see u in a week :P

    BalasPadam
  5. Jap, nak terbang ke CA. Bye! :P

    BalasPadam
  6. kempen kesedaran yang kreatif bombastik..

    huhu..
    jgn ler ada kat malaysia cam gitu juge kempennye..

    BalasPadam
  7. alasan je kot kanser prostat. apa kaitanya dengan bogel. mamat tu nak tunjuk die ada kanser prostat ke?
    erm,macamlah mat salleh nie..

    BalasPadam
  8. hahaha..kelakar je part ko ulang2 ayat tu..ngee..tp lau aku pom terkejut kot!

    BalasPadam
  9. kahkahkah,, siut je,, suka kau ye bab raba2 ni,, haha

    First Time Makan KFC

    BalasPadam
  10. hahhaa... suka die nieh.. smart !!!

    BalasPadam
  11. tumpang lalu tuan tanah...nak promote sikit boleh? heheheh

    follow la my blog kalau sudi ye..sape2 la kat sini

    http://pena-pujangga.blogspot.com

    dan

    http://eddysyrol.blogspot.com

    thx ya...

    BalasPadam
  12. siot jerk kan, dok california panas so selalu la bogel.

    BalasPadam
  13. kalau dok malaysia cemana la gamaknye dia ni ye..
    mesti pi kedai pun bogel..
    aje giler!

    BalasPadam
  14. haha.. bukan bogel part of their life kann.. muahaha

    wahh.. macam la bogel leyh nampak prostat kann.. siut jerr.. lalala

    BalasPadam
  15. hamboihhh tajuk xleh blah ye..
    ahahha terkejut i tadi :P

    BalasPadam
  16. zami, tak payah le malu. i tau tangan zami yang tengah tutup alat sulit dia tu kan? kan? kan? hehehe............

    BalasPadam
  17. tiap2 hari bogel apa..

    mandi bogel...

    pakai baju,seluar pun kena bogelkan

    "main" (utk hub halal shj) pun kena bogel kan??

    B.O.G.E.L itu best!

    hahaaha *tibebe

    nite~ lalalala

    =_=

    BalasPadam
  18. best gilak aweks dia!!!

    BalasPadam
  19. kena tag @_@

    http://syazwan88.blogspot.com/2011/01/3-suara-its-beautiful-life.html

    BalasPadam
  20. Haaaaa.. Komen gatal dari kekanda wan kiter.. :p

    Saya suke mamat maroon 5 ni.. Suka suare jek laa tapiiii.. =.=

    BalasPadam
  21. yewww...mang 18sx...zami pulak suke no duk ulang banyak kali. aih...jangan terikut sudaa ye zami. haha

    BalasPadam
  22. dah mcm drama indonesia lak suka ulang byk2 kali ni..hahha

    BalasPadam
  23. gila.. datang mana la motif kesedaran tah..

    BalasPadam
  24. haha. lawak btul.
    btw, nice sharing. =)

    BalasPadam
  25. hahahha...apalah...sape yang raba raba 2????

    BalasPadam
  26. lawak la..
    tq for sharing...
    jom join contest di lensadanfoto..
    http://lensadanfoto.blogspot.com/2011/01/kaspersky-antivirus-topup-percuma-dari.html

    BalasPadam
  27. haha..
    lawak sungguh...
    cmtu ye care nk tingktkn ksdaran??
    hahaha

    BalasPadam
  28. ttop mulot sume !
    eh ~ slah lak !


    ttop mata ! ttop mata ! ttop mata !
    XP

    BalasPadam
  29. HAHAHA. kelakar lah budak lelaki sebelah pintu ni.

    BalasPadam
  30. ayat2 last yang tak leh bleahhhhh hahahaha~

    BalasPadam
  31. Mamat ni mmg suka buat aksi2 panas. Tgk video klip dia pn dah blh agak dah. Hehe

    BalasPadam
  32. http://igossiprizal.blogspot.com/2010/12/pose-slumber-laptop-contest.html

    BalasPadam
  33. http://igossiprizal.blogspot.com/2010/12/pose-slumber-laptop-contest.html

    BalasPadam
  34. hahaha... info mcm ni pun ada ker? karangan yang diolah dengan baik jg lah...haahaa

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com