Sabtu, 8 Januari 2011

(18SX) Adam Levine Maroon 5 Bogel? Siapa Pula Raba Raba Dia?

Okay okay. Terus kepada sari berita penting. Boleh? Adam Levine selaku frontman Maroon 5 telah membogelkan diri untuk majalah Cosmo UK. Eh. Dia bukan saja saja nak membogelkan diri. Tapi niat dia suci murni, iaitu demi meningkatkan kesedaran tentang kanser prostat. So, amacam lelaki lelaki sekalian? Kau ada rasa tiba tiba haiyak takutnye kanser prostat ni bila tengok Adam Levine posing bogel macam ni? Erk. Dasat dasat.


Kau nak tahu Adam Levine cakap apa? Dia kata dia banyak habiskan hidup dia secara bogel. Boleh? Maksudnye apa tu? Teeettt ... Haha. Aku tak boleh terima doh. Lagi best, dia kata dia berasal dari california dan memandangkan cuaca kat situ panas, apa salahnya bogel? Erk. Dasat dasat.


Adam Levine membogelkan diri versi separuh bogel. Lebih lebih? Gi cari sendiri. =.=


Oh. Kau nampak tangan tu? Agak agak tangan siapa? Oprah Winfrey? Hey ... Tak logik kot. Adeh. Tu tangan awek dia. Siapa awek dia? Awek dia model Anne Vyalitsyna. Lawo ah jugak. Eh. Awek dia bukan takat raba raba bahagian tu je. Ada lagi bahagian lain dia raba raba, iaitu bahagian alat sulit!!! Diulangi, bahagian alat sulit!!!  Diulangi, bahagian alat sulit!!!  Diulangi ... Okay. Fine. Melebih-lebih pulak. Sorry sorry. Ni kes terkejut gile sebab tu sampai mentaipkan banyak kali. Haha. Lantak ah.



potpetpotpet : Siapa nak bogel lagi lepas ni bagi meningkatkan kesedaran? =.=

40 ulasan:

Woofer Storm berkata...

mcm tangan aku je tu bro??pelik tapi benar,heheee

nizam berkata...

haha..melebih lebih pulak time bahagian sulit tuu
XB :)

adrinaqamarina berkata...

ala gambar broken la zami, :(

Mra Mastura berkata...

haha. taip banyak kali la plak kan..
er..kesedaran utk kanser prostat?? =.=
oh my fyp.. *tetibe nak cari model utk thesis mra la gak cmni.. haha.. XP

nyte.. see u in a week :P

Shag berkata...

Jap, nak terbang ke CA. Bye! :P

NuR si CiKGu RiBeNa berkata...

kempen kesedaran yang kreatif bombastik..

huhu..
jgn ler ada kat malaysia cam gitu juge kempennye..

Wan Ahmad Izudean berkata...

alasan je kot kanser prostat. apa kaitanya dengan bogel. mamat tu nak tunjuk die ada kanser prostat ke?
erm,macamlah mat salleh nie..

nuyuEna berkata...

hahaha..kelakar je part ko ulang2 ayat tu..ngee..tp lau aku pom terkejut kot!

Fariq berkata...

kahkahkah,, siut je,, suka kau ye bab raba2 ni,, haha

First Time Makan KFC

Puteri Iqa Izyan berkata...

perghhh.. bahaya :P

ADfeez berkata...

hahhaa... suka die nieh.. smart !!!

eddy syrol berkata...

tumpang lalu tuan tanah...nak promote sikit boleh? heheheh

follow la my blog kalau sudi ye..sape2 la kat sini

http://pena-pujangga.blogspot.com

dan

http://eddysyrol.blogspot.com

thx ya...

Tim Cik KupuKupu Ungu berkata...

@Woofer Storm

hahaha, tak boleh blahh..

nisaGemok berkata...

siot jerk kan, dok california panas so selalu la bogel.

diana berkata...

kalau dok malaysia cemana la gamaknye dia ni ye..
mesti pi kedai pun bogel..
aje giler!

SyahmiFikri berkata...

haha.. bukan bogel part of their life kann.. muahaha

wahh.. macam la bogel leyh nampak prostat kann.. siut jerr.. lalala

Nisa A. berkata...

hamboihhh tajuk xleh blah ye..
ahahha terkejut i tadi :P

zizidiazora berkata...

zami, tak payah le malu. i tau tangan zami yang tengah tutup alat sulit dia tu kan? kan? kan? hehehe............

mr.syazwan berkata...

tiap2 hari bogel apa..

mandi bogel...

pakai baju,seluar pun kena bogelkan

"main" (utk hub halal shj) pun kena bogel kan??

B.O.G.E.L itu best!

hahaaha *tibebe

nite~ lalalala

=_=

zaira berkata...

best gilak aweks dia!!!

mr.syazwan berkata...

kena tag @_@

http://syazwan88.blogspot.com/2011/01/3-suara-its-beautiful-life.html

FarhanaDr berkata...

Haaaaa.. Komen gatal dari kekanda wan kiter.. :p

Saya suke mamat maroon 5 ni.. Suka suare jek laa tapiiii.. =.=

Mknace berkata...

:):):) terbaeekkk!!!!

Zuewairy berkata...

gilos ah...

najihah sahami berkata...

yewww...mang 18sx...zami pulak suke no duk ulang banyak kali. aih...jangan terikut sudaa ye zami. haha

Haziq Yaacob berkata...

dah mcm drama indonesia lak suka ulang byk2 kali ni..hahha

cik-terompah berkata...

gila.. datang mana la motif kesedaran tah..

rafie berkata...

haha. lawak btul.
btw, nice sharing. =)

Ain Atika berkata...

hahahha...apalah...sape yang raba raba 2????

♥ ieRa ♥ berkata...

lawak la..
tq for sharing...
jom join contest di lensadanfoto..
http://lensadanfoto.blogspot.com/2011/01/kaspersky-antivirus-topup-percuma-dari.html

hana berkata...

haha..
lawak sungguh...
cmtu ye care nk tingktkn ksdaran??
hahaha

ciK LyndaWawa igUana berkata...

wow...=]

m0re chipz , m0re fuN berkata...

ttop mulot sume !
eh ~ slah lak !


ttop mata ! ttop mata ! ttop mata !
XP

~AtEeN~ berkata...

HAHAHA. kelakar lah budak lelaki sebelah pintu ni.

MaTNaggeR berkata...

ayat2 last yang tak leh bleahhhhh hahahaha~

Oasis berkata...

Mamat ni mmg suka buat aksi2 panas. Tgk video klip dia pn dah blh agak dah. Hehe

.:rizaL:. berkata...

http://igossiprizal.blogspot.com/2010/12/pose-slumber-laptop-contest.html

.:rizaL:. berkata...

http://igossiprizal.blogspot.com/2010/12/pose-slumber-laptop-contest.html

~boy @ Mr. K~ berkata...

hahaha... info mcm ni pun ada ker? karangan yang diolah dengan baik jg lah...haahaa

izzad b* berkata...

Russian vogue lah u..

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com